דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. עסקאות רכב
  3. קורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?

קורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
3 פוסטים 3 כותבים 35 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 3 מנותק
    3 מנותק
    34122
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    ברשותי טויוטה קורולה 2003, סך הכל במצב מעולה, לאחרונה יש תקלת סטארטר (תיקון 800-1000 ) בנוסף הוא נכבה מדי פעם בעצירות, המצב הכללי של הרכב בינוני, בלאי טבעי של רכב בן 23 שנה…
    הרכב כרגע ללא טסט.
    מתלבט האם למכור לחלקים או לנסיעה ואם כן כמה ניתן לדרוש עליו.
    תודה למומחים…

    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 3 34122

      ברשותי טויוטה קורולה 2003, סך הכל במצב מעולה, לאחרונה יש תקלת סטארטר (תיקון 800-1000 ) בנוסף הוא נכבה מדי פעם בעצירות, המצב הכללי של הרכב בינוני, בלאי טבעי של רכב בן 23 שנה…
      הרכב כרגע ללא טסט.
      מתלבט האם למכור לחלקים או לנסיעה ואם כן כמה ניתן לדרוש עליו.
      תודה למומחים…

      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשי
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @34122
      חישוב כדאיות:
      סטרטר - 1,000
      טסט (חצי שנתי)כולל הוצאות נלוות - מינימום 1,000
      תיקון התקלה/ירידת כדאיות - משוער 1,000 (התקלה לא מוגדרת ולכן לא ניתן באמת לשער, ההשערה היא של שווי הסיכון מינימום לקונה)
      לא כתבת ק"מ ונראות אבל אם נניח שהכל כמו חדש שווי הרכב הוא בסביבות 7,000 מקסימום אחרי התיקונים.

      7,000
      -3,000
      =4,000

      על זה יש להפחית עוד, כי ההתעסקות עם תיקונים וטסט גם שווה כסף ונגיע לאזור של 2,000 , ביקוש לא יהיה לזה מה שמאפשר לקונה לסחוט אותך כלפי מטה (אם בכלל יימצא קונה).
      יש גם לקחת בחשבון שבכזה מחיר יש משמעות גדולה גם לפרטים זניחים, אם למשל יש צורך להחליף בלמים בעלות 300 ש"ח במקרה שלנו מדובר ביותר מ10% ממחיר הקנייה.

      לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.

      pikolinou@gmail.com

      yosiY תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @34122
        חישוב כדאיות:
        סטרטר - 1,000
        טסט (חצי שנתי)כולל הוצאות נלוות - מינימום 1,000
        תיקון התקלה/ירידת כדאיות - משוער 1,000 (התקלה לא מוגדרת ולכן לא ניתן באמת לשער, ההשערה היא של שווי הסיכון מינימום לקונה)
        לא כתבת ק"מ ונראות אבל אם נניח שהכל כמו חדש שווי הרכב הוא בסביבות 7,000 מקסימום אחרי התיקונים.

        7,000
        -3,000
        =4,000

        על זה יש להפחית עוד, כי ההתעסקות עם תיקונים וטסט גם שווה כסף ונגיע לאזור של 2,000 , ביקוש לא יהיה לזה מה שמאפשר לקונה לסחוט אותך כלפי מטה (אם בכלל יימצא קונה).
        יש גם לקחת בחשבון שבכזה מחיר יש משמעות גדולה גם לפרטים זניחים, אם למשל יש צורך להחליף בלמים בעלות 300 ש"ח במקרה שלנו מדובר ביותר מ10% ממחיר הקנייה.

        לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.

        yosiY מנותק
        yosiY מנותק
        yosi
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @נייטרון-חפשי כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:

        לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.

        אא"כ הוא ימכור ממנה חלקים למי שצריך ואח"כ ימכור את הפגר למי שיסכים לקחת.
        מצריך התעסקות שלהרבה אנשים לא שווה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0

        62

        מחובר

        2.1k

        משתמשים

        7.1k

        נושאים

        93.5k

        פוסטים
        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • דף הבית
        • תקנון הפורום
        • מילון מושגים המלא
        • המדריך המלא למשתמש
        • פוסטים אחרונים
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום