קורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?
-
ברשותי טויוטה קורולה 2003, סך הכל במצב מעולה, לאחרונה יש תקלת סטארטר (תיקון 800-1000 ) בנוסף הוא נכבה מדי פעם בעצירות, המצב הכללי של הרכב בינוני, בלאי טבעי של רכב בן 23 שנה…
הרכב כרגע ללא טסט.
מתלבט האם למכור לחלקים או לנסיעה ואם כן כמה ניתן לדרוש עליו.
תודה למומחים…@34122
חישוב כדאיות:
סטרטר - 1,000
טסט (חצי שנתי)כולל הוצאות נלוות - מינימום 1,000
תיקון התקלה/ירידת כדאיות - משוער 1,000 (התקלה לא מוגדרת ולכן לא ניתן באמת לשער, ההשערה היא של שווי הסיכון מינימום לקונה)
לא כתבת ק"מ ונראות אבל אם נניח שהכל כמו חדש שווי הרכב הוא בסביבות 7,000 מקסימום אחרי התיקונים.7,000
-3,000
=4,000על זה יש להפחית עוד, כי ההתעסקות עם תיקונים וטסט גם שווה כסף ונגיע לאזור של 2,000 , ביקוש לא יהיה לזה מה שמאפשר לקונה לסחוט אותך כלפי מטה (אם בכלל יימצא קונה).
יש גם לקחת בחשבון שבכזה מחיר יש משמעות גדולה גם לפרטים זניחים, אם למשל יש צורך להחליף בלמים בעלות 300 ש"ח במקרה שלנו מדובר ביותר מ10% ממחיר הקנייה.לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.
-
@34122
חישוב כדאיות:
סטרטר - 1,000
טסט (חצי שנתי)כולל הוצאות נלוות - מינימום 1,000
תיקון התקלה/ירידת כדאיות - משוער 1,000 (התקלה לא מוגדרת ולכן לא ניתן באמת לשער, ההשערה היא של שווי הסיכון מינימום לקונה)
לא כתבת ק"מ ונראות אבל אם נניח שהכל כמו חדש שווי הרכב הוא בסביבות 7,000 מקסימום אחרי התיקונים.7,000
-3,000
=4,000על זה יש להפחית עוד, כי ההתעסקות עם תיקונים וטסט גם שווה כסף ונגיע לאזור של 2,000 , ביקוש לא יהיה לזה מה שמאפשר לקונה לסחוט אותך כלפי מטה (אם בכלל יימצא קונה).
יש גם לקחת בחשבון שבכזה מחיר יש משמעות גדולה גם לפרטים זניחים, אם למשל יש צורך להחליף בלמים בעלות 300 ש"ח במקרה שלנו מדובר ביותר מ10% ממחיר הקנייה.לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.
@נייטרון-חפשי כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.
אא"כ הוא ימכור ממנה חלקים למי שצריך ואח"כ ימכור את הפגר למי שיסכים לקחת.
מצריך התעסקות שלהרבה אנשים לא שווה. -
@34122
חישוב כדאיות:
סטרטר - 1,000
טסט (חצי שנתי)כולל הוצאות נלוות - מינימום 1,000
תיקון התקלה/ירידת כדאיות - משוער 1,000 (התקלה לא מוגדרת ולכן לא ניתן באמת לשער, ההשערה היא של שווי הסיכון מינימום לקונה)
לא כתבת ק"מ ונראות אבל אם נניח שהכל כמו חדש שווי הרכב הוא בסביבות 7,000 מקסימום אחרי התיקונים.7,000
-3,000
=4,000על זה יש להפחית עוד, כי ההתעסקות עם תיקונים וטסט גם שווה כסף ונגיע לאזור של 2,000 , ביקוש לא יהיה לזה מה שמאפשר לקונה לסחוט אותך כלפי מטה (אם בכלל יימצא קונה).
יש גם לקחת בחשבון שבכזה מחיר יש משמעות גדולה גם לפרטים זניחים, אם למשל יש צורך להחליף בלמים בעלות 300 ש"ח במקרה שלנו מדובר ביותר מ10% ממחיר הקנייה.לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.
@נייטרון-חפשי כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.
רק המצבר שהחלפתי לפני חודש עולה יותר, זה הסכום??
חשבתי כמה אלפים, בהערכה גסה מדובר בעשרות חלקים לרכב שיש לו עדיין שוק, אתה בטוח לגבי הסכום? -
@נייטרון-חפשי כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.
רק המצבר שהחלפתי לפני חודש עולה יותר, זה הסכום??
חשבתי כמה אלפים, בהערכה גסה מדובר בעשרות חלקים לרכב שיש לו עדיין שוק, אתה בטוח לגבי הסכום?@34122 אם תעבוד קשה תוכל לקבל עליו 1000-1500 לפירוק בעזרת השם,
את המצבר אתה יכול למכור בנפרד אם תמצא מישהו שצריך כזה מצבר,
מאיפה אתה בארץ?@34122 כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
נכבה מדי פעם בעצירות
זה נשמע שצריך ניקוי בית מצערת (50 שקל במוסך).
-
@34122 אם תעבוד קשה תוכל לקבל עליו 1000-1500 לפירוק בעזרת השם,
את המצבר אתה יכול למכור בנפרד אם תמצא מישהו שצריך כזה מצבר,
מאיפה אתה בארץ?@34122 כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
נכבה מדי פעם בעצירות
זה נשמע שצריך ניקוי בית מצערת (50 שקל במוסך).
-
@נייטרון-חפשי כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
לחלקים תקבל אולי 500 ש"ח.
רק המצבר שהחלפתי לפני חודש עולה יותר, זה הסכום??
חשבתי כמה אלפים, בהערכה גסה מדובר בעשרות חלקים לרכב שיש לו עדיין שוק, אתה בטוח לגבי הסכום?@34122 כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
חשבתי כמה אלפים, בהערכה גסה מדובר בעשרות חלקים לרכב שיש לו עדיין שוק, אתה בטוח לגבי הסכום?
ממש לא
סוחר לא קונה רכב ישן לפירוק בכמה אלפים.
נכון שיש שם עשרות חלקים ששווים, זה בדיוק הרווח שלו והוא יודע שלרוב האנשים אין הרבה ברירות אלא למכור במחיר שהוא מוכן לתת.
מה שאתה כן יכול לעשות זה לנסות למצוא מישהו שיש לו כזה רכב וצריך כמה חלקים שיהיה לו שווה לקנות את זה ואז תקבל יותר בלי הרבה התעסקות או לחילופין לנסות למכור חלקים לאנשים שצריכים, זה הרבה התעסקות, תחשוב אם שווה לך.
בכל מקרה אם החלטת לא לתקן חשוב שתקפיא את הרישיון שלו, א"א להזדכות רטרואקטיבית.
ואם נגמר לו הטסט אז כשתרצה להוריד אותו מהכביש תצטרך לשלם את החלק היחסי של האגרה, אז כדאי לך לדווח למשרד התחבורה כמה שיותר מהר.
בהצלחה -
@Shebsale כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
ניקוי בית מצערת (50 שקל במוסך).
אתה בטוח שזה המחיר? היום ‘בוקר טוב’ עולה 70…
@מאיר כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
תה בטוח שזה המחיר? היום ‘בוקר טוב’ עולה 70…
פעם שילמתי למוסך מדרכה 50 על ניקוי בית מצערת.
זה היה לפני כמה שנים והוא לא באמת פירק את הבית מצערת רק השפריץ קצת ספריי קרבורטורים דרך הפרפר.
בדקתי כמה עולה כזה ספריי וראיתי שאני יכול לעשות 30 פעם ניקוי בית מצערת ב 50 ש"ח.
ומאז כשחשבתי שיש צורך עשיתי בעצמי. -
@Shebsale כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
ניקוי בית מצערת (50 שקל במוסך).
אתה בטוח שזה המחיר? היום ‘בוקר טוב’ עולה 70…
@מאיר כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
@Shebsale כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
ניקוי בית מצערת (50 שקל במוסך).
אתה בטוח שזה המחיר? היום ‘בוקר טוב’ עולה 70…
נכון, זה מחיר של דיר קדיס,
ברכב 2003 בדרך כלל לא מטפלים בחברה… -
@Shebsale כתב בקורולה 2003, מכירה לנסיעה או לפירוק?:
ניקוי בית מצערת (50 שקל במוסך).
אתה בטוח שזה המחיר? היום ‘בוקר טוב’ עולה 70…
-
תוכל לקבל 35% משווי הרכב בלי מאמץ
יש אתר קארס פור קידס שאם תורמים להם את הרכב הם מוציאים קבלת מס על כל שווי הרכב וכך תוכל לקבל 35% מערך התרומה/הרכב בצורה של “החזר מס”
רק תברר איתם אם הם יורידו במחיר על תקלת הסטרטר
אחרי הכל הם לא מוציאים כסף מהכיס