המנוע נכבה בעצירות
-
יש לי סובארו B4 (ידוע שיש להם תקלה בממיר מומנט), ברגע שאני נותן לחיצה חזקה על דוושת הבלם הרכב נכבה. (יש מקרים שהמנגנון גמור וכמעט בכל עצירה הרכב נכבה)
הבעיה היא תקלה בממיר מומנט, כאשר המנגון (לוק אפ (שהוא חלק מממיר המומנט) נועל את ממיר המומנט ומשפר יעילות) ננעל המנוע יכבה בעת העצירה.
אצלך - אולי. תבדוק את העניין הזה -
מעניין, זה נשמע מאוד דומה,
המוסך אמר לי בהתחלה שזה נראה לו ממיר, אבל אח"כ הוא אמר לי שזה בטוח לא ממיר, הוא החליף חיישן קראנק וזה לא עזר, אח"כ הוא החליף לי בית מצערת וזה גם לא עזר, (הוא לא לקח כסף), -
יש לי סובארו B4 (ידוע שיש להם תקלה בממיר מומנט), ברגע שאני נותן לחיצה חזקה על דוושת הבלם הרכב נכבה. (יש מקרים שהמנגנון גמור וכמעט בכל עצירה הרכב נכבה)
הבעיה היא תקלה בממיר מומנט, כאשר המנגון (לוק אפ (שהוא חלק מממיר המומנט) נועל את ממיר המומנט ומשפר יעילות) ננעל המנוע יכבה בעת העצירה.
אצלך - אולי. תבדוק את העניין הזה@DanielC כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
הבעיה היא תקלה בממיר מומנט, כאשר המנגון (לוק אפ (שהוא חלק מממיר המומנט) נועל את ממיר המומנט ומשפר יעילות) ננעל המנוע יכבה בעת העצירה.
@יעקב-9 כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
המוסך אמר לי בהתחלה שזה נראה לו ממיר
@DanielC כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
ממיר קטליטי ?
ממיר סתם הכוונה ממיר קטליטי וזה צריך להיות הדבר הראשון לבדוק ועל זה (לכאורה) המכונאי דיבר.
מה שתיאר @DanielC זה לא מצוי וזה כיוון טוב אחרי שנשללו אפשרויות סבירות יותר, כדאי להעלות את הרעיון בפני המכונאי ולשאול את דעתו כי ייתכן שלא חשב על כיוון כזה (בצדק). הבעיה שעלול להיות קשה לאמת תקלה כזו. -
וואו תודה רבה,
סתם התיעצות- האם כדאי להמשיך במוסך שכבר הלכתי אליו מכיון שהוא כבר בדק הרבה ברכב והוא כבר מכיר אותו, או שכדאי לנסות לקבל עוד חוו"ד למרות שהמוסך לא מכיר את הרכב? -
וואו תודה רבה,
סתם התיעצות- האם כדאי להמשיך במוסך שכבר הלכתי אליו מכיון שהוא כבר בדק הרבה ברכב והוא כבר מכיר אותו, או שכדאי לנסות לקבל עוד חוו"ד למרות שהמוסך לא מכיר את הרכב?@יעקב-9 כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
וואו תודה רבה,
סתם התיעצות- האם כדאי להמשיך במוסך שכבר הלכתי אליו מכיון שהוא כבר בדק הרבה ברכב והוא כבר מכיר אותו, או שכדאי לנסות לקבל עוד חוו"ד למרות שהמוסך לא מכיר את הרכב?למה לא לתת לו לגמור?
יש לך סיבה לחשוב שהוא לא מספיק מקצועי?
תמיד טוב לשמוע עוד חוות דעת אבל קודם נשמע מה הוא אומר, וגם יש בזה משהו לא הוגן שהוא עשה חצי דרך ולא לקח כסף ועכשיו תלך למישהו אחר.
גם כדאי שתדע שזה שהוא לא לקח כסף זה בכלל לא ברור מאיליו וזכותו הייתה לחייב אותך, אני במקומך לא הייתי עוזב בקלות מכונאי ישר כ"כ אא"כ הוא הרים ידיים. -
אתה צודק במאה אחוז,
אבל הייתי אצלו כמה פעמים והוא ניסה לתקן את זה ללא הצלחה,
אז למרות שאני סומך עליו, חשבתי שאולי אם הוא לא הצליח עד עכשיו אולי מישהו אחר כן יצליח או שלא?! -
@יעקב-9 כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
וואו תודה רבה,
סתם התיעצות- האם כדאי להמשיך במוסך שכבר הלכתי אליו מכיון שהוא כבר בדק הרבה ברכב והוא כבר מכיר אותו, או שכדאי לנסות לקבל עוד חוו"ד למרות שהמוסך לא מכיר את הרכב?למה לא לתת לו לגמור?
יש לך סיבה לחשוב שהוא לא מספיק מקצועי?
תמיד טוב לשמוע עוד חוות דעת אבל קודם נשמע מה הוא אומר, וגם יש בזה משהו לא הוגן שהוא עשה חצי דרך ולא לקח כסף ועכשיו תלך למישהו אחר.
גם כדאי שתדע שזה שהוא לא לקח כסף זה בכלל לא ברור מאיליו וזכותו הייתה לחייב אותך, אני במקומך לא הייתי עוזב בקלות מכונאי ישר כ"כ אא"כ הוא הרים ידיים.@נייטרון-חפשי כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
יש לך סיבה לחשוב שהוא לא מספיק מקצועי?
אני הייתי מנסה אצל מישהו אחר
מהסיבה הפשוטה. מכונאי לא אמור להבין בגיר וזה נשמעת הבעיה שהייתה אצלי באותו רכב
כדאי לנסות להחליף טורק אחרי שמישהו מבין ישמע את הרכב, (יכול להיות אפי’ משאבת שמן גיר) -
@נייטרון-חפשי כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
יש לך סיבה לחשוב שהוא לא מספיק מקצועי?
אני הייתי מנסה אצל מישהו אחר
מהסיבה הפשוטה. מכונאי לא אמור להבין בגיר וזה נשמעת הבעיה שהייתה אצלי באותו רכב
כדאי לנסות להחליף טורק אחרי שמישהו מבין ישמע את הרכב, (יכול להיות אפי’ משאבת שמן גיר) -
@שלמה אתה כבר אומר לפנות למומחה גירים, זה משהו אחר מסתם לשמוע עוד מישהו. וגם זה לא הייתי עושה בלי הסכמתו.
@נייטרון-חפשי כתב בהמנוע נכבה בעצירות:
@שלמה אתה כבר אומר לפנות למומחה גירים, זה משהו אחר מסתם לשמוע עוד מישהו. וגם זה לא הייתי עושה בלי הסכמתו.
מסכים
אבל גם אני בזמנו בדקתי ממש הרבה כיוונים וכנראה שגם המכונאי בסיפור כאן בדק כבר הכל
למעשה כדאי לשמוע חוות דעת מבעל תחום נוסף (כאמור מכונאי לא מבין בגירים כמו שמכון גירים לא מבין במכונאות אלו שתי מגמות למידה שונות לגמרי, כמו רדיאטורים, היגוי, ממירים ואגזוזים, חשמל רכב וכדו’)
כל זאת כמובן בהתחשב באיך לי נפתרה בסוף הבעיה -
-
@יצחק-רשטונ לי הייתה אותה תקלה, מכונאי רכב אמר לי שיתכן שיש לי בריחת אוויר מאזור הסעפת יניקת האוויר, [אפשר לבצע בדיקה לשלילת בריחת אוויר ע"י ספרי עם מים וסבון ולהשפריץ על צינור יניקת האוויר, כשהרכב פועל, אם יש בועות אוויר זה אומר שיש איזשהו סדק, מי שלא יודע על מה אני מדבר שלא יבצע בדיקה זו אין לי שום אחריות על מה שכתבתי], אבל אצלי במאת האחוזים התקלה הייתה בכוהליים [חוטי הצתה] כשהוחלפו ארבעתם התקלה נעלמה כלא הייתה, בהצלחה.
-
@יצחק-רשטונ לי הייתה אותה תקלה, מכונאי רכב אמר לי שיתכן שיש לי בריחת אוויר מאזור הסעפת יניקת האוויר, [אפשר לבצע בדיקה לשלילת בריחת אוויר ע"י ספרי עם מים וסבון ולהשפריץ על צינור יניקת האוויר, כשהרכב פועל, אם יש בועות אוויר זה אומר שיש איזשהו סדק, מי שלא יודע על מה אני מדבר שלא יבצע בדיקה זו אין לי שום אחריות על מה שכתבתי], אבל אצלי במאת האחוזים התקלה הייתה בכוהליים [חוטי הצתה] כשהוחלפו ארבעתם התקלה נעלמה כלא הייתה, בהצלחה.