שרשור "חיות על הכביש"
-
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
-
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
עקף מימין בשול הכביש.mp4 נשלח ל…
.png?v=a1cbb73927e)
ה’ ישמור
אח"כ יהיה תי’ הוא מיהר לביה"ח וכו’ -
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה -
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה@חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירהגם לחתוך נתיבים מבחינתו אין ברירה זה נתיב שהסתיים (רכב חוסם…).
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!
אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה@חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":
אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה
ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.
עריכה: בסוף הסרטון הוא כבר חזר לנתיב שמאל. -
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי) -
@טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאדהרכב השחור חונה לא נכון
אבל הוא לא אמור להסתיר לילד את הרכב הבא מימול -
@ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":
5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה
רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו -
@ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":
5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה
רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו@יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש":
@ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":
5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה
רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בוממש לא
הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה -
@ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":
5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה
רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו@יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש":
@ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":
5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה
רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בוגם אני מסכים שהילד לא נזהר בכלל, וזה מתאים לשרשור אחר כאן שמעורר על הדבר הזה שילדים לא נזהרים וכמה צריך ללמד אותם להיזהר ולשים לב. למשל כאן הילד לא יכול לרוץ ככה למעבר חציה בלי ליצור קשר עין עם הנהג ולראות שהוא רואה אותו ומאפשר לו לחצות בביטחה. משום מה ילדים חושבים שמעבר חצייה הוא מקום בטוח וסטרילי וצריך פשוט לחצות שם והכל בטוח. צריך מידי פעם להזכיר לילדים את זה.
בכל מקרה בסרטון רואים רק מהריצה של הילד ולא ידוע אם הוא התפרץ למעבר חצייה או שהנהג הסיח דעתו ולא ראה אותו מתחיל לחצות. -
בקיצור במקרה הזה יש 3 אשמים… החונה בצד (האשם המרכזי) הילד כמובן (ריצה חסרת אבחנה) והנהג (שהיה צריך לחפש יותר ולהאט) אבל סך הכל הוא בלם ממש מהר (נס שלא היה לו פלאפון)

