שרשור "חיות על הכביש"
-
פוסט זה נמחק!
-
@משה-שמחה כתב בשרשור "חיות על הכביש":
b4abbfc2-7514-4d43-8c51-1fcc455f7e6c-מפעל הפורמטים מרבב 20260610131837_0+20260610131837_0.mp4

מוזר שהיום התבצע שם אכיפה (פעם ראשונה?) - כביש צדדי ריק ממכוניות, זה קשור לסרטון כאן ?

-
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
edited_blurred_video.mp4 -
-
מ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
-
-
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי) -
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי) -
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)@טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":
לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
לא רואים אם הוא ראה אותו בא לחצות, ההסרטה מתחילה מהרגע שהוא כבר חוצה.
-
@ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
(כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)@טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":
אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
אכן, אבל נהג צריך לשים לב שהוא מתקרב למעבר חצייה שאין לו שדה ראייה,
גם אם זה בגלל פלוני שחנה לא כחוק על המעבר חצייה,
הוא צריך להאט ולפקוח 7 עיניים, ולהיות עירני להפתעות!וזה נכון גם בלי קשר למעבר חצייה.
אתה חולף על רכב שחוסם לך את השדה ראייה - תאט ותשים לב מה קורה!

.png?v=a1cbb73927e)