דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      702 פוסטים 101 כותבים 69.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מיישה

        @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
        פשוט פחד מוות,
        (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
        VID-20260601-WA0150.mp4

        ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
        יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
        יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
        איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
        רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #606

        @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!

        היא לא חצתה אותו אלא ‘העבירה’ אותו, זה נראה שהיא אומרת לו שהוא יכול לעבור והיא שכחה להסתכל.

        pikolinou@gmail.com

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!

          היא לא חצתה אותו אלא ‘העבירה’ אותו, זה נראה שהיא אומרת לו שהוא יכול לעבור והיא שכחה להסתכל.

          א מנותק
          א מנותק
          איש גמזו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #607

          @נייטרון-חפשי כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          היא לא חצתה אותו אלא ‘העבירה’ אותו, זה נראה שהיא אומרת לו שהוא יכול לעבור והיא שכחה להסתכל.

          לא רק זה, ברגע שהיא קולטת שרכב מגיע, במקום האינסטינקט הטבעי לקפוץ לתפוס את הילד, היא בורחת אחורה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • רפאל 1ר רפאל 1

            אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
            פשוט פחד מוות,
            (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
            VID-20260601-WA0150.mp4

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #608

            @רפאל-1 התגובה של בעל הפריוס לא פחות ממדהימה

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מ מאיר ג

              @רפאל-1 התגובה של בעל הפריוס לא פחות ממדהימה

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #609

              @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              התגובה של בעל הפריוס לא פחות ממדהימה

              ורק לחשוב אם ח’'ו בדיוק היה מעיף מבט למולטימדיה או לטלפון… בעיר מאוכלסת יש לנהוג במשנה זהירות ועירנות מרובה!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מיישהמ מיישה

                @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                פשוט פחד מוות,
                (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                VID-20260601-WA0150.mp4

                ראיתי את זה, זה ליד הבית שלי
                יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים
                יש זלזול מטורף בחיי אדם, גם מצד הנהגים וגם מצד הולכי הרגל
                איך למען ה’ חוצים כביש מבלי לתת יד לילד פחות מגיל 3!!!
                רק להתפלל על הילדים הללו ש’שומר פתאים’ יציל אותם ואותנו.

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #610

                @מיישה

                יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים

                קודם כל יש כאן נס ממש ב"ה.

                למעשה אני במקום של הפריוס לא הייתי ממשיך לנסוע.
                אלא עוצר את הילדים וצועק להם על כך שפרצו לכביש בלי להסתכל.

                כשקודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

                כבר היו לי מקרים, לא ברמה כזאת, ואני לא מוותר להמשיך הלאה כאילו (כמעט כמעט) לא קרה כלום…

                מה זה פה “א הפקר וועלט”??

                עריכה:
                בקשר לכמה תגובות לעיל.

                אני חייב לציין שכן יש מקרים שאנשים ברחוב צועקים על הילדים שחושבים שהכביש זה הסלון בבית.
                ולא תמיד כל הציבור מטומטם, צריך לשים לב לא להכליל ציבורים / אוכלוסיות / שכונות שלמים.

                shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  @מיישה

                  יש כאן ילדים שחיים בניסים גלויים

                  קודם כל יש כאן נס ממש ב"ה.

                  למעשה אני במקום של הפריוס לא הייתי ממשיך לנסוע.
                  אלא עוצר את הילדים וצועק להם על כך שפרצו לכביש בלי להסתכל.

                  כשקודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

                  כבר היו לי מקרים, לא ברמה כזאת, ואני לא מוותר להמשיך הלאה כאילו (כמעט כמעט) לא קרה כלום…

                  מה זה פה “א הפקר וועלט”??

                  עריכה:
                  בקשר לכמה תגובות לעיל.

                  אני חייב לציין שכן יש מקרים שאנשים ברחוב צועקים על הילדים שחושבים שהכביש זה הסלון בבית.
                  ולא תמיד כל הציבור מטומטם, צריך לשים לב לא להכליל ציבורים / אוכלוסיות / שכונות שלמים.

                  shineS מנותק
                  shineS מנותק
                  shine
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #611

                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  קודם לכך מפעיל צפירת מלמחה למשך דקה!! שיחרט להם בראש הסכנה של הכביש.

                  אני עושה גם כשאני מזהה את הסכנה הרבה לפני
                  אני עוצר בשניה האחרונה וצופר להם כאילו שהיה להם נס עכשיו וכשכמעט דרסתי אותם…
                  ואני עושה את זה גם למבוגרים!
                  (בסוף מי שהכי נלחץ זאת אישתי שחושבת שכמעט דרסתי מישהו…)

                  תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                  סטיקרים לרכב
                  shine.grd@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ס סופרמומחה

                    וההוא שעובר את הכביש אחריהם בכלל שיגע אותי
                    כאילו לא היה כאן אסון לפני רגע
                    למה הילדים עוברים את הכביש בצורה לא בטוחה???
                    בגללינו!
                    אני רואה אנשים משתגעים בשביל כמה שקלים, ואילו בחיים שלהם מזלזלים כקליפת השום, מפוצץ
                    אני משנן לילדי,
                    אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #612

                    @סופרמומחה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    אתה לא עובר לבד כביש (ילד פחות מגיל 9), ואם בגלל זה תאחר לחיידר, תגיד לי בצהריים ואני אתן לך פרס

                    כל הכבוד!
                    עכ’'פ רואים שהרכבים החונים פשוט מסתירים להולכי הרגל את הכביש, וזה גם ילד בן 9 צריך לדעת- עוברים במעבר חציה, ואם אין- הולכים לאט ובודקים כל הזמן לא מתפרצים לכביש!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חיים Y0737

                      @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      חובה להעלות,
                      פשוט פחד מוות,

                      אחיות על הכביש…
                      בעל הפריוס פשוט תותח בסייעתא דשמיא זכה להציל חיים, הוא לא היה אשם וגם היה ערני מספיק!!

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #613

                      @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      אחיות על הכביש…

                      הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה, פשוט המשיכה בלי להסתכל אחורה…

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מיישהמ מיישה

                        @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        אחיות על הכביש…

                        הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה, פשוט המשיכה בלי להסתכל אחורה…

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #614

                        @מיישה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        הכי הורג אותי שנראה לי אפילו שהיא לא התרגשה,

                        ייתכן שהיתה בהלם
                        בכל אופן נקווה שלמדה את הלקח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • רפאל 1ר רפאל 1

                          אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                          פשוט פחד מוות,
                          (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                          VID-20260601-WA0150.mp4

                          תמיםת מנותק
                          תמיםת מנותק
                          תמים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #615

                          @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                          פשוט פחד מוות,
                          (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                          VID-20260601-WA0150.mp4

                          רק לי נראה הזוי שהאמא ממשיכה כאילו לא קרה כלום ואפי’ לא אומרת תודה לנהג שהציל את חיי בנה?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • תמיםת תמים

                            @רפאל-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
                            פשוט פחד מוות,
                            (נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
                            VID-20260601-WA0150.mp4

                            רק לי נראה הזוי שהאמא ממשיכה כאילו לא קרה כלום ואפי’ לא אומרת תודה לנהג שהציל את חיי בנה?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איש גמזו
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #616
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל מנותק
                              ל מנותק
                              לוחצגז
                              כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                              #617

                              נהג שלא יודע להסתכל במראות

                              https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                              חיים ברזלח מ תודה לבורא עולם 0ת אריאל קמחיא 4 תגובות תגובה אחרונה
                              4
                              • ל לוחצגז

                                נהג שלא יודע להסתכל במראות

                                https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                                חיים ברזלח מנותק
                                חיים ברזלח מנותק
                                חיים ברזל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
                                #618
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • ל לוחצגז

                                  נהג שלא יודע להסתכל במראות

                                  https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משתמש מתחיל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #619

                                  @לוחצגז המראה לא נראית שבורה…
                                  גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.

                                  אבל איזה איכות של מצלמה… וואו 😆

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ל לוחצגז

                                    נהג שלא יודע להסתכל במראות

                                    https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #620

                                    @לוחצגז זה כביש של של אבא שלו, הכל בסדר… לא צריך להסתכל.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ל לוחצגז

                                      נהג שלא יודע להסתכל במראות

                                      https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link

                                      אריאל קמחיא מנותק
                                      אריאל קמחיא מנותק
                                      אריאל קמחי
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #621

                                      @לוחצגז הבחור מסתיר לו את המראה, והוא היה עסוק איך לעקוף את הבחור בלי לגרד אותו…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש.נש מנותק
                                        ש.נש מנותק
                                        ש.נ
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #622

                                        a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                        משה שמחהמ ס מאירמ ח אריאל קמחיא 5 תגובות תגובה אחרונה
                                        7
                                        • ש.נש ש.נ

                                          a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                          משה שמחהמ מנותק
                                          משה שמחהמ מנותק
                                          משה שמחה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                                          #623
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • משה שמחהמ משה שמחה

                                            פוסט זה נמחק!

                                            ש.נש מנותק
                                            ש.נש מנותק
                                            ש.נ
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #624
                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • ש.נש ש.נ

                                              a12fe393-8004-4e38-a531-c588a4bfd54e-VID-20260605-WA0094.mp4 הגיזרה

                                              ס מנותק
                                              ס מנותק
                                              סוביניון בלאן 2017
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי סוביניון בלאן 2017
                                              #625

                                              @ש.נ זה צריך להיות בנושא “סטלנים על הכביש” 🤠

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 30
                                              • 31
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              60

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום