התייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני
-
@אלי-0 כתבת בצורה ממש נכונה
ולגופו של עניין. הדאצ’יה יותר אמינה מאאוטלנדר
ובתקציב של 50K @חגי יכול לקנות זוג דאצ’יות
בכדי לכסות על התיקונים שאולי יבואו ברכב דיזל
ככלל יש לבדוק שהאוטו טופל טוב שהחליפו רצועת טיימינג בזמן
ושאין נזילות באיזור הטורבו, לכן מומלץ להראות את הרכב למוסך שמבין בדיזל.
בעניין הבטיחות אין ספק ש @עבד-נאמן צודק. אין בעיה לקנות רכב לא בטיחותי יש בעיה רק לעשות איתו תאונה
@רפאל-יהושע כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
עכשיו בדקתי רכב אקראי מיד 2 דאצי’ה גוגר 2022 ויש לה 6 כריות אוויר והיא נמכרה ע"י היבואן 114,990 ₪
מחילה אבל הג’וג’ר לא מוצלח בכלל
מנוע 1000 בנזין טורבו לא אמין, וגם המכלולים@שלמה כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
מחילה אבל הג’וג’ר לא מוצלח בכלל
מנוע 1000 בנזין טורבו לא אמין, וגם המכלוליםמחילה, לא זה מה שבאתי לומר (שזה אמין).
הגבתי כאן לשני דברים א. למה כתב עבד נאמן שיש רק שתי כריות אוויר, וב. לפותח השרשור חשב שעלות הראשונית היא 175 אלף ש"ח. והרכבים המדוברים עלו הרבה יותר זול.
-
@אלי-0 כתבת בצורה ממש נכונה
ולגופו של עניין. הדאצ’יה יותר אמינה מאאוטלנדר
ובתקציב של 50K @חגי יכול לקנות זוג דאצ’יות
בכדי לכסות על התיקונים שאולי יבואו ברכב דיזל
ככלל יש לבדוק שהאוטו טופל טוב שהחליפו רצועת טיימינג בזמן
ושאין נזילות באיזור הטורבו, לכן מומלץ להראות את הרכב למוסך שמבין בדיזל.
בעניין הבטיחות אין ספק ש @עבד-נאמן צודק. אין בעיה לקנות רכב לא בטיחותי יש בעיה רק לעשות איתו תאונה
@רפאל-יהושע כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
עכשיו בדקתי רכב אקראי מיד 2 דאצי’ה גוגר 2022 ויש לה 6 כריות אוויר והיא נמכרה ע"י היבואן 114,990 ₪
מחילה אבל הג’וג’ר לא מוצלח בכלל
מנוע 1000 בנזין טורבו לא אמין, וגם המכלולים@שלמה כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
אין בעיה לקנות רכב לא בטיחותי יש בעיה רק לעשות איתו תאונה
גם אין בעיה לנהוג ללא רשיון יש בעיה רק להתפס על ידי שוטר
אין בעיה לנהוג בלי טסט וביטוח יש בעיה רק להתפס / לעשות תאונה
וכן אין בעיה לנסוע בלי מים באלטרנטור הבעיה היא שישרף המנועלגופו של עניין ביררתי בזמנו הרבה על הדאצ’יה והחוסר בטיחות שלו הוא לא רק חסר במערכות עזר ומערכות מתקדמות אלא השילדה שלו מאוד חלשה ומתפרקת בתאונות, ובנקודה הזו היא פחות בטיחותית מרוב הרכבים הישנים שאף בהם אין מערכות בטיחות מתקדמות
מדגיש שביררתי על הלודג’י שמקורה הוא רנו מגאן ולא על הג’וגר, את הג’וגר לא מכיר -
משום מה בציבור שלנו פחות מתייחסים לעניין הבטיחות, אבל שים לב שדאצ’יה היא אחת המכוניות הכי לא בטיחותיות שנמכרות כאן בשונה מהאאוטלנדר שהיא מכונית סופר בטוחה
אישית (שעברתי פעם תאונה) לא הייתי מעיז להסתכן עם דאצ’יה בעלת 2 כריות אויר בלבד וכו’ וכו’… היא לא בטיחותית גם יחסית לרכבים ישנים פופולריים
לכן גם תאונה בדאצ’יה זה בדרך כלל טוטאלוס גם אם התאונה קלה בעצם
שלא נדע, אבל כשקונים רכב 7 מקומות שאמור להחזיק את כל המשפחה ביחד זה מרגיש לי קצת סיכון…@עבד-נאמן כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
אישית (שעברתי פעם תאונה) לא הייתי מעיז להסתכן עם דאצ’יה בעלת 2 כריות אויר בלבד
@עבד-נאמן כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
החוסר בטיחות שלו הוא לא רק חסר במערכות עזר ומערכות מתקדמות
לפחות בדור שלי אין שום חסר במערכות בטיחות אם לא להיפך. אני עברתי מיפנית 2006 עם 2 כריות אוויר לדאצ’יה 2009 עם 4 כריות אוויר, ועוד מערכות בטיחות בבלימה EBD + BAS שלא היה ביפנית. וזה בדור שלפני הלודג’י. בסופו של דבר המערכות מגיעות מרנו שהיא מהמתקדמות במערכות בטיחות.
קראתי את המבחני ריסוק ועם כל הכותרות המפוצצות בתכלס השלדה של הדגם שלי קיבלה ציון נמוך רק בקצת מהממוצע באותם שנים (20%~ פחות אאל"ט). הרבה מהציון הנמוך לדוגמה הגיע מהגנה על הולכי רגל… כשבהגנה על ילדים לדוגמה קיבלה ציון טוב כמו כל המתחרות דאז.
מה שכן באמת נראה שהשלדה של הלודג’י פחות טובה מהדור שלי עם טענות משמעותיות על היפרדות החלק האחורי בתאונה.
עד כמה זה משמעותי? מודה שאני לא יודע -
ראיתי ביד2 דאצ’יה לודג’י וג’וגר במחירים ממש נמוכים, מהסתכלות פה בפורום דיברו על רכבים אחרים של החברה שהידני שלהם אמין במנועי דיזל.
השאלה המתבקשת היא, למה זה כזה זול? מחיר של רכב חדש הוא 175K, רכב בן שנה עם קילומטראז סביר בהתחשב בזמן ההחזקה הוא כבר 90K, שנה אחרי הוא כבר 70K, למה הירידה כל כך דראסטית? זה אומר שהרכב אחרי שנה~שלוש כבר לא שווה להחזיק?
גם זה מרגיש לא משתלם לקנות רכב שאתה יודע שתוך שנתיים אתה יכול למכור אותו רק בחצי ממה שקנית. -
@חגי לודג׳י ידני דיזל זה אחלה
לבדוק היסטוריית טיפולים לפי ספר הרכב אלו רכבים שרגישים להזנחה
ג׳וגר עדיין לא ראיתי תלונות מהותיות אבל בנזין צרפתי עם גיר לא ידני זה די לא מומלץ -
@עבד-נאמן כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
אישית (שעברתי פעם תאונה) לא הייתי מעיז להסתכן עם דאצ’יה בעלת 2 כריות אויר בלבד
@עבד-נאמן כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
החוסר בטיחות שלו הוא לא רק חסר במערכות עזר ומערכות מתקדמות
לפחות בדור שלי אין שום חסר במערכות בטיחות אם לא להיפך. אני עברתי מיפנית 2006 עם 2 כריות אוויר לדאצ’יה 2009 עם 4 כריות אוויר, ועוד מערכות בטיחות בבלימה EBD + BAS שלא היה ביפנית. וזה בדור שלפני הלודג’י. בסופו של דבר המערכות מגיעות מרנו שהיא מהמתקדמות במערכות בטיחות.
קראתי את המבחני ריסוק ועם כל הכותרות המפוצצות בתכלס השלדה של הדגם שלי קיבלה ציון נמוך רק בקצת מהממוצע באותם שנים (20%~ פחות אאל"ט). הרבה מהציון הנמוך לדוגמה הגיע מהגנה על הולכי רגל… כשבהגנה על ילדים לדוגמה קיבלה ציון טוב כמו כל המתחרות דאז.
מה שכן באמת נראה שהשלדה של הלודג’י פחות טובה מהדור שלי עם טענות משמעותיות על היפרדות החלק האחורי בתאונה.
עד כמה זה משמעותי? מודה שאני לא יודע@אלי-0 אני כותב אחרי שבדקתי את הנושא ביסודיות, צפיתי במבחן הריסוק והשוואתי נתונים. ונכון, לא הכל מספרים, אחוזים וכוכבים.
אבל בהשוואה לקורולה 2006 / הונדה ומאזדה וכדומה גם בשנות האלפיים וקצת - הלודג’י הרבה פחות בטיחותית, בעיקר בפגיעת אחור אבל גם בשאר הפרמטרים, ואני מדבר נטו על בטיחות פסיבית בעת תאונה (שזה מה שבודקים במבחן הריסוק המעשי).
מעבר לציון הבעיה היא שהרכב מתפרק בזמן תאונה בצורה משמעותית יותר מרוב הרכבים בעולם, אם תרצה תעבור על הדו"ח ותשווה אותו לרכבים ישנים אחרים. -
ע עבד נאמן התייחס לנושא זה
-
@אלי-0 אני כותב אחרי שבדקתי את הנושא ביסודיות, צפיתי במבחן הריסוק והשוואתי נתונים. ונכון, לא הכל מספרים, אחוזים וכוכבים.
אבל בהשוואה לקורולה 2006 / הונדה ומאזדה וכדומה גם בשנות האלפיים וקצת - הלודג’י הרבה פחות בטיחותית, בעיקר בפגיעת אחור אבל גם בשאר הפרמטרים, ואני מדבר נטו על בטיחות פסיבית בעת תאונה (שזה מה שבודקים במבחן הריסוק המעשי).
מעבר לציון הבעיה היא שהרכב מתפרק בזמן תאונה בצורה משמעותית יותר מרוב הרכבים בעולם, אם תרצה תעבור על הדו"ח ותשווה אותו לרכבים ישנים אחרים.@עבד-נאמן כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
אם תרצה תעבור על הדו"ח ותשווה אותו לרכבים ישנים אחרים.
הקישור שהבאת לא פותח אצלי כלום, גם התקשיתי למצוא דוחות של רכבים ישנים אחרים.
תכלס את הדוח של הלודג’י מצאתי ומה שראיתי שם בדיוק כמו שזכרתי שהוא קיבל מעל 70% הגנה על נוסעים, והרבה מהניקוד הסופי בגלל שהם בחנו רכב בלי בקרת יציבות מה שחתך הרבה בניקוד כשבארץ הרכב כמובן הגיע רק עם בקרת יציבות.
שוב, אני לא טוען שהוא בטיחותי כמו כולם. אלא שהוא קצת פחות ורחוק מהקטסטרופה שמציירים אותו. תשווה אחוזי הגנה על נוסעים מול דוחות אחרים.
למעשה בהגנה על ילדים הוא קיבל ציון יותר גבוה בכמה אחוזים מהורסו הגרנד סנייק והקארנס, בהגנה על מבוגרים הוא קיבל כ-20% פחות מהמתחרות. שזה משמעותי אבל ממש לא קטסטרופה.
לפי כללי הניקוד עם הבקרת יציבות שיש בארץ הוא מקבל 4 כוכבים מול 5 למתחרים.אין בכך שום המלצה על רכב כלשהו…
-
@אלי-0 אני כותב אחרי שבדקתי את הנושא ביסודיות, צפיתי במבחן הריסוק והשוואתי נתונים. ונכון, לא הכל מספרים, אחוזים וכוכבים.
אבל בהשוואה לקורולה 2006 / הונדה ומאזדה וכדומה גם בשנות האלפיים וקצת - הלודג’י הרבה פחות בטיחותית, בעיקר בפגיעת אחור אבל גם בשאר הפרמטרים, ואני מדבר נטו על בטיחות פסיבית בעת תאונה (שזה מה שבודקים במבחן הריסוק המעשי).
מעבר לציון הבעיה היא שהרכב מתפרק בזמן תאונה בצורה משמעותית יותר מרוב הרכבים בעולם, אם תרצה תעבור על הדו"ח ותשווה אותו לרכבים ישנים אחרים.@עבד-נאמן כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
@אלי-0 אני כותב אחרי שבדקתי את הנושא ביסודיות, צפיתי במבחן הריסוק והשוואתי נתונים. ונכון, לא הכל מספרים, אחוזים וכוכבים.
אבל בהשוואה לקורולה 2006 / הונדה ומאזדה וכדומה גם בשנות האלפיים וקצת - הלודג’י הרבה פחות בטיחותית, בעיקר בפגיעת אחור אבל גם בשאר הפרמטרים, ואני מדבר נטו על בטיחות פסיבית בעת תאונה (שזה מה שבודקים במבחן הריסוק המעשי).
מעבר לציון הבעיה היא שהרכב מתפרק בזמן תאונה בצורה משמעותית יותר מרוב הרכבים בעולם, אם תרצה תעבור על הדו"ח ותשווה אותו לרכבים ישנים אחרים.לא ראיתי את הדוח אבל מנסיון שלי ההרכבה שלו (סנדרו) מעל הממוצע
לדוגמא פגע בי טויוטה קאמרי והוא קיבל נזק רציני ושבר פנס בעוד שאצלי הנזק היה שולי ושום חלק לא יצא ממקומו רק סדק בפנס ומעיכה ושפשוף צבע
חבל על הקונספציה צאו ותבדקו לא בדוחות ולא בסקירות אלא במעשי -
@עבד-נאמן כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
@אלי-0 אני כותב אחרי שבדקתי את הנושא ביסודיות, צפיתי במבחן הריסוק והשוואתי נתונים. ונכון, לא הכל מספרים, אחוזים וכוכבים.
אבל בהשוואה לקורולה 2006 / הונדה ומאזדה וכדומה גם בשנות האלפיים וקצת - הלודג’י הרבה פחות בטיחותית, בעיקר בפגיעת אחור אבל גם בשאר הפרמטרים, ואני מדבר נטו על בטיחות פסיבית בעת תאונה (שזה מה שבודקים במבחן הריסוק המעשי).
מעבר לציון הבעיה היא שהרכב מתפרק בזמן תאונה בצורה משמעותית יותר מרוב הרכבים בעולם, אם תרצה תעבור על הדו"ח ותשווה אותו לרכבים ישנים אחרים.לא ראיתי את הדוח אבל מנסיון שלי ההרכבה שלו (סנדרו) מעל הממוצע
לדוגמא פגע בי טויוטה קאמרי והוא קיבל נזק רציני ושבר פנס בעוד שאצלי הנזק היה שולי ושום חלק לא יצא ממקומו רק סדק בפנס ומעיכה ושפשוף צבע
חבל על הקונספציה צאו ותבדקו לא בדוחות ולא בסקירות אלא במעשי -
@אליה אני לא יודע כמה הרכבה של פלסטיק מעידה על חוזק השלדה
אתה מכיר תאונה עם דאצ’יה שנפתחו כ. אוויר והשלדה לא התפרקה? לא שאני מכיר הפוך, אבל זה המעשי שצריך לבדוק