מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010
-
@יאיר-0 כתב במערכת מולטמדיה לטיוטא פריוס 2010:
זה לא תואם אתה צריך להזמין את הפאנל והכבל ש @יצחק-רשטונ האלוף הביא לך
-
שלום.
מחפש המלצות על מערכת בעברית לטיוטה פריוס 2010, ו/או אשמח לדעת אם זה פשוט להתקין לבד.
תודה רבה -
תודה רבה לפורום ולעונים, לטובת הציבור אני מעדכן שזה יצא בעלות של 610 ש"ח למכשיר+ מס.
התקנתי אצל מיישה בבית שמש, ממליץ בחום -
@יאיר-0 כתב במערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010:
תודה רבה לפורום ולעונים, לטובת הציבור אני מעדכן שזה יצא בעלות של 610 ש"ח למכשיר+ מס.
התקנתי אצל מיישה בבית שמש, ממליץ בחוםתתחדש!!!
-
@יצחק-רשטונ @מיישה
לפריוס 2010 צריך לקנות גם קנבס? -
@זוטא כתב במערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010:
לא הצלחתי למצוא מידע ברור מה עדיף, TS10 או TS18 ?
-
@זוטא שים לב שלפריוס 2011 עדיף 10 אינצ’, [עם הפאנל הגדול, מה שהבאתי במדריך הנ"ל] ולקורולה 2010 תשע אינצ’.


