תקלה במנגנון תא מטען - הונדה ג'אז 2008
-
תיכף אצלם ונראה מה באמת הבעיה, מעריך את כל העוזרים האלופים
@YKingsmart טוב, צילמתי את האיזור, מה לדעתכם החלק הבעייתי? ניתן לראות את הלשונית בבירור בתמונה
-
@YKingsmart תגיד יש ברכב מערכת שלטים חדשה? זה שלט מקורי?
מתי התחילה הבעיה?\עבד לפני? -
-
@יצחק-רשטונ כתב בתקלה במנגנון תא מטען - הונדה ג'אז 2008:
95% זה מה שאתה צריך
ולכאו אפילו יספיק לך זהבהצלחה רבה
מה אומרים החבר’ה פה? מוסכם על הרוב שזה החלק הנחוץ?
אם כן ואזמין, אמור לעבור חלק במכס? או ירצו אישורים מהירח
ומה אתם אומרים על ההתקנה, משהו פשוט? -
@יצחק-רשטונ כתב בתקלה במנגנון תא מטען - הונדה ג'אז 2008:
95% זה מה שאתה צריך
ולכאו אפילו יספיק לך זהבהצלחה רבה
מה אומרים החבר’ה פה? מוסכם על הרוב שזה החלק הנחוץ?
אם כן ואזמין, אמור לעבור חלק במכס? או ירצו אישורים מהירח
ומה אתם אומרים על ההתקנה, משהו פשוט?@YKingsmart כתב בתקלה במנגנון תא מטען - הונדה ג'אז 2008:
מה אומרים החבר’ה פה? מוסכם על הרוב שזה החלק הנחוץ?
אם כן ואזמין, אמור לעבור חלק במכס? או ירצו אישורים מהירח
ומה אתם אומרים על ההתקנה, משהו פשוט?שלחתי לך הודעה במייל
-
עדכון אז היום ניסיתי יחד עם @YKingsmart להבין את התקלה והבנו (כך להשערתי) שהבעיה לא במנגנון או הכפתור אלא בפקד של מערכת השלטים.
הסבר: הידית שפותחת את הבאגז’ מושפעת מהמנוע שנמצא בדלת הבאגז’, כל עוד הוא מקבל חשמל קבוע הוא מחזיק את לשונית הנעילה במצב LOOK.
כשנועלים את הרכב עם השלט וכן כשהרכב נעול לפני הפתיחה (בדיקת רציפות בעזרת מולטימטר שביצענו) המנוע מקבל חשמל קבוע ונועל את הידית, וכשפותחים באמצעות השלט אמור להיווצר קצר שמנטרל את המנוע ומאפשר לפתוח את הבאגז’ בעזרת הידית, אצל @YKingsmart כעת יש תקלה שהקצר המדובר מחזיק לחצי שניה וקורס, וממילא לא נפתח לו הבאגז’.
לעת עתה השארנו את הקונקטור מחוץ למנוע כך שאפשר לפתוח את הבאגז חופשי (ישנה האופציה להזיז את הבריח למצב LOOK בשביל לנעול את הדלת הזו.
הלשונית של החירום ממש קלה להזזה, כך שחשבנו שאולי תכלס עכשיו במקום לנסות להבין מה הבעיה בדיוק בפקד, עדיף לשים מנוע אוניברסאלי שיזיז את הלשונית הנ’'ל עם חיבור לאחד מחיבורי הנעילה\פתיחה שבאחת הדלתות.
https://www.aliexpress.com/item/1005006216092734.html?spm=oneshop.fcsseo.0.0.f32b354fSmr5Re&skuId=12000036323913235&pdp_ext_f={“sku_id”%3A"12000036323913235"}מה אומרים? @נייטרון-חפשי @מיוחד ועוד
-
עדכון אז היום ניסיתי יחד עם @YKingsmart להבין את התקלה והבנו (כך להשערתי) שהבעיה לא במנגנון או הכפתור אלא בפקד של מערכת השלטים.
הסבר: הידית שפותחת את הבאגז’ מושפעת מהמנוע שנמצא בדלת הבאגז’, כל עוד הוא מקבל חשמל קבוע הוא מחזיק את לשונית הנעילה במצב LOOK.
כשנועלים את הרכב עם השלט וכן כשהרכב נעול לפני הפתיחה (בדיקת רציפות בעזרת מולטימטר שביצענו) המנוע מקבל חשמל קבוע ונועל את הידית, וכשפותחים באמצעות השלט אמור להיווצר קצר שמנטרל את המנוע ומאפשר לפתוח את הבאגז’ בעזרת הידית, אצל @YKingsmart כעת יש תקלה שהקצר המדובר מחזיק לחצי שניה וקורס, וממילא לא נפתח לו הבאגז’.
לעת עתה השארנו את הקונקטור מחוץ למנוע כך שאפשר לפתוח את הבאגז חופשי (ישנה האופציה להזיז את הבריח למצב LOOK בשביל לנעול את הדלת הזו.
הלשונית של החירום ממש קלה להזזה, כך שחשבנו שאולי תכלס עכשיו במקום לנסות להבין מה הבעיה בדיוק בפקד, עדיף לשים מנוע אוניברסאלי שיזיז את הלשונית הנ’'ל עם חיבור לאחד מחיבורי הנעילה\פתיחה שבאחת הדלתות.
https://www.aliexpress.com/item/1005006216092734.html?spm=oneshop.fcsseo.0.0.f32b354fSmr5Re&skuId=12000036323913235&pdp_ext_f={“sku_id”%3A"12000036323913235"}מה אומרים? @נייטרון-חפשי @מיוחד ועוד
-
@לומד כתב בתקלה במנגנון תא מטען - הונדה ג'אז 2008:
אולי אפשר לחבר את המנוע הקיים לאחד הדלתות?
רעיון יפה.
להבנתי זה מנוע שמחזיק את הלשונית נעולה, ברגע שהוא מקבל מינוס הוא ‘מתקצר’ ומשחרר את הידית, כאן בעצם @YKingsmart ואני אוחזים לנסות לתת למנוע מינוס מהרכב כדי לראות אם הוא ישחרר.
למעשה כן יש צורך באופציה של נעילה ופתיחה
וצריך בשביל זה לעשות מעגל חשמלי שיעביר את המנוע חזרה לפולס קבוע בנעילת הרכב
הרעיון בהתחברות למנוע אוניברסלי ללשונית חירום הוא להפוך הכל למערכת טיפשה אך יעילה, מקווה שהובנתי -
עדכון אז היום ניסיתי יחד עם @YKingsmart להבין את התקלה והבנו (כך להשערתי) שהבעיה לא במנגנון או הכפתור אלא בפקד של מערכת השלטים.
הסבר: הידית שפותחת את הבאגז’ מושפעת מהמנוע שנמצא בדלת הבאגז’, כל עוד הוא מקבל חשמל קבוע הוא מחזיק את לשונית הנעילה במצב LOOK.
כשנועלים את הרכב עם השלט וכן כשהרכב נעול לפני הפתיחה (בדיקת רציפות בעזרת מולטימטר שביצענו) המנוע מקבל חשמל קבוע ונועל את הידית, וכשפותחים באמצעות השלט אמור להיווצר קצר שמנטרל את המנוע ומאפשר לפתוח את הבאגז’ בעזרת הידית, אצל @YKingsmart כעת יש תקלה שהקצר המדובר מחזיק לחצי שניה וקורס, וממילא לא נפתח לו הבאגז’.
לעת עתה השארנו את הקונקטור מחוץ למנוע כך שאפשר לפתוח את הבאגז חופשי (ישנה האופציה להזיז את הבריח למצב LOOK בשביל לנעול את הדלת הזו.
הלשונית של החירום ממש קלה להזזה, כך שחשבנו שאולי תכלס עכשיו במקום לנסות להבין מה הבעיה בדיוק בפקד, עדיף לשים מנוע אוניברסאלי שיזיז את הלשונית הנ’'ל עם חיבור לאחד מחיבורי הנעילה\פתיחה שבאחת הדלתות.
https://www.aliexpress.com/item/1005006216092734.html?spm=oneshop.fcsseo.0.0.f32b354fSmr5Re&skuId=12000036323913235&pdp_ext_f={“sku_id”%3A"12000036323913235"}מה אומרים? @נייטרון-חפשי @מיוחד ועוד