השתמשות באנד ברקס.
-
@נייטרון-חפשי כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
אגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב
אתה צודק שלמען הסדר יותר נוח שעושים ציטוט
במידה ואתה נתקל בפוסט ללא ציטוט תוכל ללחוץ כפי שמסומן בתמונה המצורפת
-
@שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות? -
@y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?
בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות "צלחת" כשהגלגלים האחוריים יינעלו...
וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר...
בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
[באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה] -
@EBA כתב בהשתמשות באנד ברקס.:
באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]
חבל שלא ראית... זעזוע לבטלה!
לא הכוונה במהירות 30000 קמ''ש!
הכוונה שלאחר שעצרת כבר!!!!! ברמזור ע''י ברקס נומאלי ונוח בלי להעיר את נוסעי הרכב... וכו'... אתה רוצה לשחרר את הרגל עד שיועיל בטובו הרמזור להפוך לירוק....