דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. מים נעלמים מהרדיאטור

מים נעלמים מהרדיאטור

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
40 פוסטים 7 כותבים 907 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוניי מנותק
    יוניי מנותק
    יוני
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #31

    @יענקי רק שאני יבין יותר ברור החוסר מים הוא במיכל עיבוי או במיכל הרגיל
    כי במיכל עיבוי לא צריך להיות עד למעלה ממש אז אם שם חסר חצי ליטר ורק משם יוצא מים הכל טוב זה טבעי ונורמלי
    אם יוצא מים מהמיכל הרגיל ושם חסר תעשה כמו שאמרו לך למעלה

    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

      איזה רכב?
      יש לחץ במערכת שגורם למים לפרוץ, דבר ראשון תבדוק וונטות (כשהמזגן פועל הם אמורות לעבוד), אבל לצערי זה נשמע כמו ראש מנוע, ואת זה בודקים ע"י מד קומפרסיה ולא בדיקת לחץ מים.

      י מנותק
      י מנותק
      יענקי
      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
      #32

      סוזוקי ליאנה עבר ראש מנוע לפני חצי שנה ומאז לא הכל הסתדר
      המאווררים עובדים גם של המנוע וגם של המזגן
      המים יוצאים מהרדיאטור למיכל העיבוי וכשהמיכל מתמלא על גדותיו זה יורד לכביש
      בדיקת לחץ הייתה תקינה והיה צורך להחליף את הפקק של הרדיאטור וזה הוחלף

      יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יענקי

        סוזוקי ליאנה עבר ראש מנוע לפני חצי שנה ומאז לא הכל הסתדר
        המאווררים עובדים גם של המנוע וגם של המזגן
        המים יוצאים מהרדיאטור למיכל העיבוי וכשהמיכל מתמלא על גדותיו זה יורד לכביש
        בדיקת לחץ הייתה תקינה והיה צורך להחליף את הפקק של הרדיאטור וזה הוחלף

        יוניי מנותק
        יוניי מנותק
        יוני
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #33

        @יענקי ואז חסר מים במיכל הרגיל?
        הוא לא שואב בחזרה מהמיכל עיבוי?
        כי זה טבעי שעובר מים למיכל עיבוי וטבעי שאם יש יותר מדי במיכל עיבוי זה יוצא החוצה (לכן יש לו פקק פשוט ולא אטום)

        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום

        י Y 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יוניי יוני

          @יענקי ואז חסר מים במיכל הרגיל?
          הוא לא שואב בחזרה מהמיכל עיבוי?
          כי זה טבעי שעובר מים למיכל עיבוי וטבעי שאם יש יותר מדי במיכל עיבוי זה יוצא החוצה (לכן יש לו פקק פשוט ולא אטום)

          י מנותק
          י מנותק
          יענקי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #34

          @יוני חסר גם ברדיאטור עצמו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            יענקי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #35

            הייתי היום שוב במוסך הוא עשה בדיקת לחץ הפוך הכל היה תקין ואז הוא אמר לי ש 90% שזה ממיר סתום
            יש מה לעשות עם זה “בבית” או שצריך ללכת למוסך?

            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יענקי

              הייתי היום שוב במוסך הוא עשה בדיקת לחץ הפוך הכל היה תקין ואז הוא אמר לי ש 90% שזה ממיר סתום
              יש מה לעשות עם זה “בבית” או שצריך ללכת למוסך?

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #36

              @יענקי אם הממיר סתום אתה אמור להרגיש קושי בסחיבה, והדרך הפשוטה לבדוק את זה היא להוציא חיישן חמצן קדמי ולבדוק אם בעיות הסחיבה חלפו (זה עושה רעש נוראי).
              אולי כשעשו ראש פיספסו שן בטיימינג?

              pikolinou@gmail.com

              י Y 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @יענקי אם הממיר סתום אתה אמור להרגיש קושי בסחיבה, והדרך הפשוטה לבדוק את זה היא להוציא חיישן חמצן קדמי ולבדוק אם בעיות הסחיבה חלפו (זה עושה רעש נוראי).
                אולי כשעשו ראש פיספסו שן בטיימינג?

                י מנותק
                י מנותק
                יענקי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #37

                @נייטרון-חפשי יש לך קישור לסרטון איך לעשות את זה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @יענקי אם הממיר סתום אתה אמור להרגיש קושי בסחיבה, והדרך הפשוטה לבדוק את זה היא להוציא חיישן חמצן קדמי ולבדוק אם בעיות הסחיבה חלפו (זה עושה רעש נוראי).
                  אולי כשעשו ראש פיספסו שן בטיימינג?

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #38

                  @נייטרון-חפשי למה ממיר סתום קשור למים?
                  כי המנוע מתאמץ יותר אז יש יותר לחץ בצנרת?

                  התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, מצלמות דרך ועוד
                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                  3276568@gmail.com

                  נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוניי יוני

                    @יענקי ואז חסר מים במיכל הרגיל?
                    הוא לא שואב בחזרה מהמיכל עיבוי?
                    כי זה טבעי שעובר מים למיכל עיבוי וטבעי שאם יש יותר מדי במיכל עיבוי זה יוצא החוצה (לכן יש לו פקק פשוט ולא אטום)

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #39

                    @יוני כתב במים נעלמים מהרדיאטור:

                    @יענקי ואז חסר מים במיכל הרגיל?
                    הוא לא שואב בחזרה מהמיכל עיבוי?
                    כי זה טבעי שעובר מים למיכל עיבוי וטבעי שאם יש יותר מדי במיכל עיבוי זה יוצא החוצה (לכן יש לו פקק פשוט ולא אטום)

                    כשיש בעיות ראש ועוד אז יש יותר מדי לחץ בצנרת ממילא יותר מדי מים יוצאים למיכל עיבוי ומשם לרצפה

                    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, מצלמות דרך ועוד
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y YOLEVI

                      @נייטרון-חפשי למה ממיר סתום קשור למים?
                      כי המנוע מתאמץ יותר אז יש יותר לחץ בצנרת?

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #40

                      @YOLEVI כתב במים נעלמים מהרדיאטור:

                      @נייטרון-חפשי למה ממיר סתום קשור למים?
                      כי המנוע מתאמץ יותר אז יש יותר לחץ בצנרת?

                      לא קשור ישירות, רק בגלל שהמנוע מתחמם יותר מידי.
                      הלחץ בצנרת הוא לא ישיר ממאמץ המנוע (כמו במקרה של תקלת ראש שאז בורח קומפרסיה למים) אלא בגלל התחממות יתר וקיטור.

                      pikolinou@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      • 1
                      • 2

                      79

                      מחובר

                      1.7k

                      משתמשים

                      5.7k

                      נושאים

                      75.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום