מים נעלמים מהרדיאטור
-
איזה רכב?
יש לחץ במערכת שגורם למים לפרוץ, דבר ראשון תבדוק וונטות (כשהמזגן פועל הם אמורות לעבוד), אבל לצערי זה נשמע כמו ראש מנוע, ואת זה בודקים ע"י מד קומפרסיה ולא בדיקת לחץ מים. -
סוזוקי ליאנה עבר ראש מנוע לפני חצי שנה ומאז לא הכל הסתדר
המאווררים עובדים גם של המנוע וגם של המזגן
המים יוצאים מהרדיאטור למיכל העיבוי וכשהמיכל מתמלא על גדותיו זה יורד לכביש
בדיקת לחץ הייתה תקינה והיה צורך להחליף את הפקק של הרדיאטור וזה הוחלף -
@יענקי ואז חסר מים במיכל הרגיל?
הוא לא שואב בחזרה מהמיכל עיבוי?
כי זה טבעי שעובר מים למיכל עיבוי וטבעי שאם יש יותר מדי במיכל עיבוי זה יוצא החוצה (לכן יש לו פקק פשוט ולא אטום) -
הייתי היום שוב במוסך הוא עשה בדיקת לחץ הפוך הכל היה תקין ואז הוא אמר לי ש 90% שזה ממיר סתום
יש מה לעשות עם זה “בבית” או שצריך ללכת למוסך? -
@יענקי אם הממיר סתום אתה אמור להרגיש קושי בסחיבה, והדרך הפשוטה לבדוק את זה היא להוציא חיישן חמצן קדמי ולבדוק אם בעיות הסחיבה חלפו (זה עושה רעש נוראי).
אולי כשעשו ראש פיספסו שן בטיימינג?@נייטרון-חפשי יש לך קישור לסרטון איך לעשות את זה?
-
@יענקי אם הממיר סתום אתה אמור להרגיש קושי בסחיבה, והדרך הפשוטה לבדוק את זה היא להוציא חיישן חמצן קדמי ולבדוק אם בעיות הסחיבה חלפו (זה עושה רעש נוראי).
אולי כשעשו ראש פיספסו שן בטיימינג? -
@יענקי ואז חסר מים במיכל הרגיל?
הוא לא שואב בחזרה מהמיכל עיבוי?
כי זה טבעי שעובר מים למיכל עיבוי וטבעי שאם יש יותר מדי במיכל עיבוי זה יוצא החוצה (לכן יש לו פקק פשוט ולא אטום)@יוני כתב במים נעלמים מהרדיאטור:
@יענקי ואז חסר מים במיכל הרגיל?
הוא לא שואב בחזרה מהמיכל עיבוי?
כי זה טבעי שעובר מים למיכל עיבוי וטבעי שאם יש יותר מדי במיכל עיבוי זה יוצא החוצה (לכן יש לו פקק פשוט ולא אטום)כשיש בעיות ראש ועוד אז יש יותר מדי לחץ בצנרת ממילא יותר מדי מים יוצאים למיכל עיבוי ומשם לרצפה
-
@נייטרון-חפשי למה ממיר סתום קשור למים?
כי המנוע מתאמץ יותר אז יש יותר לחץ בצנרת?@YOLEVI כתב במים נעלמים מהרדיאטור:
@נייטרון-חפשי למה ממיר סתום קשור למים?
כי המנוע מתאמץ יותר אז יש יותר לחץ בצנרת?לא קשור ישירות, רק בגלל שהמנוע מתחמם יותר מידי.
הלחץ בצנרת הוא לא ישיר ממאמץ המנוע (כמו במקרה של תקלת ראש שאז בורח קומפרסיה למים) אלא בגלל התחממות יתר וקיטור.