אולי סוף סוף נראה הקלה בכבישים. לראשונה בישראל: המהלך שיוריד מהכביש מאות משאיות מדי יום.
-
המהלך החדש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
לראשונה בישראל: רכבת מטען מתקדמת הכוללת מתקנים דו-קומתיים להובלת מטענים יצאה היום (ראשון) לדרך זאת, כחלק ממהלך אותו מוביל משרד התחבורה, במסגרת מדיניות כוללת להרחבת ההובלה המסילתית וצמצום העומס על הכבישים.
הרכבת, שיצאה מנמל מספנות ישראל לכיוון קריית גת, נשאה “במות פלדה”, מתקנים דו-קומתיים שמאפשרים להכפיל את כמות סלילי הפלדה המובלים בכל קרון. החידוש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
רכבת ישראל כבר מפעילה כ-20 מתקנים מסוג זה, ועד לסוף החודש מספרם יגיע ל-50. כך ניתן יהיה לשנע עד 50 טון סלילי פלדה בקרון (במקום 25 כיום), ובהמשך אף להוביל עד 2,000 טון מטען ברכבת שלמה, מהלך שיביא להורדת מאות משאיות מהכבישים מדי יום.
בשנה האחרונה, חיברה רכבת ישראל את כל נמלי הים התיכון לרשת המסילות הארצית, וכן חידשה את תנועת רכבות המטען במסוף בית שמש. כל רכבת מטען מחליפה בין 60 ל־70 משאיות כבדות, ומקנה יתרונות תחבורתיים, סביבתיים וכלכליים מובהקים ובהם הפחתת גודש וזיהום, שיפור הבטיחות, צמצום שחיקת תשתיות הכבישים והוזלת עלויות הובלה המשפיעות על מחיר המוצר הסופי.
יש גם סרטון באתר למי שמעוניין
קרדיט אתר כל רגע מיכאל אור - רכב ותחבורה
ובחדרי חרדים -
המהלך החדש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
לראשונה בישראל: רכבת מטען מתקדמת הכוללת מתקנים דו-קומתיים להובלת מטענים יצאה היום (ראשון) לדרך זאת, כחלק ממהלך אותו מוביל משרד התחבורה, במסגרת מדיניות כוללת להרחבת ההובלה המסילתית וצמצום העומס על הכבישים.
הרכבת, שיצאה מנמל מספנות ישראל לכיוון קריית גת, נשאה “במות פלדה”, מתקנים דו-קומתיים שמאפשרים להכפיל את כמות סלילי הפלדה המובלים בכל קרון. החידוש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
רכבת ישראל כבר מפעילה כ-20 מתקנים מסוג זה, ועד לסוף החודש מספרם יגיע ל-50. כך ניתן יהיה לשנע עד 50 טון סלילי פלדה בקרון (במקום 25 כיום), ובהמשך אף להוביל עד 2,000 טון מטען ברכבת שלמה, מהלך שיביא להורדת מאות משאיות מהכבישים מדי יום.
בשנה האחרונה, חיברה רכבת ישראל את כל נמלי הים התיכון לרשת המסילות הארצית, וכן חידשה את תנועת רכבות המטען במסוף בית שמש. כל רכבת מטען מחליפה בין 60 ל־70 משאיות כבדות, ומקנה יתרונות תחבורתיים, סביבתיים וכלכליים מובהקים ובהם הפחתת גודש וזיהום, שיפור הבטיחות, צמצום שחיקת תשתיות הכבישים והוזלת עלויות הובלה המשפיעות על מחיר המוצר הסופי.
יש גם סרטון באתר למי שמעוניין
קרדיט אתר כל רגע מיכאל אור - רכב ותחבורה
ובחדרי חרדים -
המהלך החדש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
לראשונה בישראל: רכבת מטען מתקדמת הכוללת מתקנים דו-קומתיים להובלת מטענים יצאה היום (ראשון) לדרך זאת, כחלק ממהלך אותו מוביל משרד התחבורה, במסגרת מדיניות כוללת להרחבת ההובלה המסילתית וצמצום העומס על הכבישים.
הרכבת, שיצאה מנמל מספנות ישראל לכיוון קריית גת, נשאה “במות פלדה”, מתקנים דו-קומתיים שמאפשרים להכפיל את כמות סלילי הפלדה המובלים בכל קרון. החידוש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
רכבת ישראל כבר מפעילה כ-20 מתקנים מסוג זה, ועד לסוף החודש מספרם יגיע ל-50. כך ניתן יהיה לשנע עד 50 טון סלילי פלדה בקרון (במקום 25 כיום), ובהמשך אף להוביל עד 2,000 טון מטען ברכבת שלמה, מהלך שיביא להורדת מאות משאיות מהכבישים מדי יום.
בשנה האחרונה, חיברה רכבת ישראל את כל נמלי הים התיכון לרשת המסילות הארצית, וכן חידשה את תנועת רכבות המטען במסוף בית שמש. כל רכבת מטען מחליפה בין 60 ל־70 משאיות כבדות, ומקנה יתרונות תחבורתיים, סביבתיים וכלכליים מובהקים ובהם הפחתת גודש וזיהום, שיפור הבטיחות, צמצום שחיקת תשתיות הכבישים והוזלת עלויות הובלה המשפיעות על מחיר המוצר הסופי.
יש גם סרטון באתר למי שמעוניין
קרדיט אתר כל רגע מיכאל אור - רכב ותחבורה
ובחדרי חרדים -
-
המהלך החדש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
לראשונה בישראל: רכבת מטען מתקדמת הכוללת מתקנים דו-קומתיים להובלת מטענים יצאה היום (ראשון) לדרך זאת, כחלק ממהלך אותו מוביל משרד התחבורה, במסגרת מדיניות כוללת להרחבת ההובלה המסילתית וצמצום העומס על הכבישים.
הרכבת, שיצאה מנמל מספנות ישראל לכיוון קריית גת, נשאה “במות פלדה”, מתקנים דו-קומתיים שמאפשרים להכפיל את כמות סלילי הפלדה המובלים בכל קרון. החידוש צפוי לייעל את תהליך שינוע הסחורות, לצמצם את מספר המשאיות על הכבישים ולחסוך בכוח אדם בתהליכי ההעמסה והפריקה.
רכבת ישראל כבר מפעילה כ-20 מתקנים מסוג זה, ועד לסוף החודש מספרם יגיע ל-50. כך ניתן יהיה לשנע עד 50 טון סלילי פלדה בקרון (במקום 25 כיום), ובהמשך אף להוביל עד 2,000 טון מטען ברכבת שלמה, מהלך שיביא להורדת מאות משאיות מהכבישים מדי יום.
בשנה האחרונה, חיברה רכבת ישראל את כל נמלי הים התיכון לרשת המסילות הארצית, וכן חידשה את תנועת רכבות המטען במסוף בית שמש. כל רכבת מטען מחליפה בין 60 ל־70 משאיות כבדות, ומקנה יתרונות תחבורתיים, סביבתיים וכלכליים מובהקים ובהם הפחתת גודש וזיהום, שיפור הבטיחות, צמצום שחיקת תשתיות הכבישים והוזלת עלויות הובלה המשפיעות על מחיר המוצר הסופי.
יש גם סרטון באתר למי שמעוניין
קרדיט אתר כל רגע מיכאל אור - רכב ותחבורה
ובחדרי חרדים@יחצ-המקצוען מעניין אם באמת מדובר במשאיות במת או בתאוריה, דהיינו שבאמת לא מובילים את זה כמעט עם משאיות ורק עם רכבות, אבל עכשיו אפשר להוביל יותר.
עכ"פ נראה שכן היו מעבירים גם עם משאיות, כי אחרת מאיפה פתאום הכמות. גם מה שהוסיפו נקודות בכל הנמלים וב"ש וכו’ ודאי ישפיע על כמות המשאיות לכאורה.