דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. שאלה לעיון

שאלה לעיון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיר (תיבת הילוכים)
10 פוסטים 7 כותבים 557 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מנדי פיזון
    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
    #1

    מדובר הרבה פה נגד הגיר של הוורסו לפי מה שהבנתי זה בגלל שזה גיר רציף cvt שיותר רגיש ומתקלקל יותר מהר (אולי בגלל הרצועה שבין הגלגלים שנשחקת)
    לעומת זאת האוטלנדר נחשבת כאחת האמינות למורות שיש לה גם גיר רציף
    איפה ההבדל?

    ב ג ל יצחק רשטוני 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ מנדי פיזון

      מדובר הרבה פה נגד הגיר של הוורסו לפי מה שהבנתי זה בגלל שזה גיר רציף cvt שיותר רגיש ומתקלקל יותר מהר (אולי בגלל הרצועה שבין הגלגלים שנשחקת)
      לעומת זאת האוטלנדר נחשבת כאחת האמינות למורות שיש לה גם גיר רציף
      איפה ההבדל?

      ב מנותק
      ב מנותק
      בנג'ה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מנדי-פיזון גם לקורולות יש גיר רציף…

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מנדי פיזון

        מדובר הרבה פה נגד הגיר של הוורסו לפי מה שהבנתי זה בגלל שזה גיר רציף cvt שיותר רגיש ומתקלקל יותר מהר (אולי בגלל הרצועה שבין הגלגלים שנשחקת)
        לעומת זאת האוטלנדר נחשבת כאחת האמינות למורות שיש לה גם גיר רציף
        איפה ההבדל?

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיל
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מנדי-פיזון וגם לקשקאי יש גיר CVT.
        דוגמאות יש בלי סוף, הרעיון הוא שאצל הורסו זו מחלה, ולא היחידה…


        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מנדי פיזון

          מדובר הרבה פה נגד הגיר של הוורסו לפי מה שהבנתי זה בגלל שזה גיר רציף cvt שיותר רגיש ומתקלקל יותר מהר (אולי בגלל הרצועה שבין הגלגלים שנשחקת)
          לעומת זאת האוטלנדר נחשבת כאחת האמינות למורות שיש לה גם גיר רציף
          איפה ההבדל?

          ל מנותק
          ל מנותק
          לומד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מנדי-פיזון
          המון המון רכבים זה גיר רציף.
          אבל זה לא בדיוק כ’'כ פשוט רצועה וזהו , מערכת שונה כמעט לגמרי.
          זה ענין של מהנדסים.

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אבי KIA
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            1 שמעתי האוטלנדרים שהלך הגיר
            2 יש מודעות יותר גבוהה להחליף שמן גיר בהאוטלנדר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ל לומד

              @מנדי-פיזון
              המון המון רכבים זה גיר רציף.
              אבל זה לא בדיוק כ’'כ פשוט רצועה וזהו , מערכת שונה כמעט לגמרי.
              זה ענין של מהנדסים.

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנדי פיזון
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @לומד כתב בשאלה לעיון:

              אבל זה לא בדיוק כ’'כ פשוט רצועה וזהו , מערכת שונה כמעט לגמרי

              מערכת שונה בין גיר רציף לגיר רציף?

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנדי פיזון

                @לומד כתב בשאלה לעיון:

                אבל זה לא בדיוק כ’'כ פשוט רצועה וזהו , מערכת שונה כמעט לגמרי

                מערכת שונה בין גיר רציף לגיר רציף?

                ל מנותק
                ל מנותק
                לומד
                כתב נערך לאחרונה על ידי לומד
                #7

                @מנדי-פיזון
                ודאי.
                כמו שיש הבדל בין תיבת הילוכים היברידית בין המותגים.
                ואפילו בגיר דו מצמדי יש הבדל בין החברות, אין מהנדס בונה כמו מהנדס אחר.

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ל לומד

                  @מנדי-פיזון
                  ודאי.
                  כמו שיש הבדל בין תיבת הילוכים היברידית בין המותגים.
                  ואפילו בגיר דו מצמדי יש הבדל בין החברות, אין מהנדס בונה כמו מהנדס אחר.

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @לומד כתב בשאלה לעיון:

                  ואפילו בגיר דו מצמדי יש הבדל בין החברות, אין מהנדס בונה כמו מהנדס אחר.

                  במיוחד בדו מצמדי יש שינויים יש dsg ויש dct
                  יש 6 הילוכים ויש 7

                  זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

                  צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנדי פיזון

                    מדובר הרבה פה נגד הגיר של הוורסו לפי מה שהבנתי זה בגלל שזה גיר רציף cvt שיותר רגיש ומתקלקל יותר מהר (אולי בגלל הרצועה שבין הגלגלים שנשחקת)
                    לעומת זאת האוטלנדר נחשבת כאחת האמינות למורות שיש לה גם גיר רציף
                    איפה ההבדל?

                    יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטונ
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                    #9

                    @מנדי-פיזון כתב בשאלה לעיון:

                    מדובר הרבה פה נגד הגיר של הוורסו לפי מה שהבנתי זה בגלל שזה גיר רציף cvt שיותר רגיש ומתקלקל יותר מהר (אולי בגלל הרצועה שבין הגלגלים שנשחקת)
                    לעומת זאת אאוטלנדר נחשבת כאחת האמינות למורות שיש לה גם גיר רציף
                    איפה ההבדל?

                    קודם כל לא בטוח שבאמת וורסו בעיתית יותר , ראיתי גם בעלי מיצובישי שהלך להם הגיר וראיתי גם בעלי וורסו מרוצים, עכ"פ לכאו יש בסיס לשמועה …

                    יש כמה יצרניות גירים CVT יפניות מרכזיות האחת נקראת JATCO והיא בבעלות עיקרית של ניסאן עם כמה אחוזים למיצובישי וסוזוקי והשניה נקראת AISIN והיא בבעלות טויוטה

                    יש גם יצרנים שמייצרים רק לעצמם כדוגמת סובארו [בחברת האם שנקראת פוג’י תעשיות כבדות] והיא יצרה גיר רציף כבר לפני 40 בדור הראשון של סובארו גאסטי [1985] שהייה בעל בעיות אמינות קשות וב15 שנים האחרונות היא שוב התחילה לייצר אותם ,דרך אגב ממה שאני פגשתי הרציף של סובארו דיי אמין והתקלות שכן ראיתי הם בסלנואידים שאחראים על היחסים בגיר

                    במרבית הרכבים בעלי הגיר רציף יש גיר של ג’אטקו ביניהם ניסאן מיצובישי רנו קרייזלר סוזוקי ועוד ובטויוטה יש גיר של אייסין, יכול להיות שבדגמים הראשונים יותר הייתה אמינות גבוהה יותר לדגמים של גאטקו לאומת הדגמים של אייסין (אל אף שהרשת מלאה בתלונות על הגירים הרציפים בחלק מהדגמים של ג’אטקו בניסאן וסוזוקי) וגם לכל אחת מהיצרניות האלו היה כמה מודלים של גירים לפי גודל הרכב וכדו’
                    בקיצור יש המון סוגי גירים רציפים וגם אם בכולם הטכנולוגיה עצמה זהה בסוף מדובר במוצרים שונים שאחת יכולה להיות אמינה מהשניה וכדאי לבדוק על כל רכב ספציפי [אני מאמין שהיום כבר כולם שיפרו את הדגמים שלהם]

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                      @מנדי-פיזון כתב בשאלה לעיון:

                      מדובר הרבה פה נגד הגיר של הוורסו לפי מה שהבנתי זה בגלל שזה גיר רציף cvt שיותר רגיש ומתקלקל יותר מהר (אולי בגלל הרצועה שבין הגלגלים שנשחקת)
                      לעומת זאת אאוטלנדר נחשבת כאחת האמינות למורות שיש לה גם גיר רציף
                      איפה ההבדל?

                      קודם כל לא בטוח שבאמת וורסו בעיתית יותר , ראיתי גם בעלי מיצובישי שהלך להם הגיר וראיתי גם בעלי וורסו מרוצים, עכ"פ לכאו יש בסיס לשמועה …

                      יש כמה יצרניות גירים CVT יפניות מרכזיות האחת נקראת JATCO והיא בבעלות עיקרית של ניסאן עם כמה אחוזים למיצובישי וסוזוקי והשניה נקראת AISIN והיא בבעלות טויוטה

                      יש גם יצרנים שמייצרים רק לעצמם כדוגמת סובארו [בחברת האם שנקראת פוג’י תעשיות כבדות] והיא יצרה גיר רציף כבר לפני 40 בדור הראשון של סובארו גאסטי [1985] שהייה בעל בעיות אמינות קשות וב15 שנים האחרונות היא שוב התחילה לייצר אותם ,דרך אגב ממה שאני פגשתי הרציף של סובארו דיי אמין והתקלות שכן ראיתי הם בסלנואידים שאחראים על היחסים בגיר

                      במרבית הרכבים בעלי הגיר רציף יש גיר של ג’אטקו ביניהם ניסאן מיצובישי רנו קרייזלר סוזוקי ועוד ובטויוטה יש גיר של אייסין, יכול להיות שבדגמים הראשונים יותר הייתה אמינות גבוהה יותר לדגמים של גאטקו לאומת הדגמים של אייסין (אל אף שהרשת מלאה בתלונות על הגירים הרציפים בחלק מהדגמים של ג’אטקו בניסאן וסוזוקי) וגם לכל אחת מהיצרניות האלו היה כמה מודלים של גירים לפי גודל הרכב וכדו’
                      בקיצור יש המון סוגי גירים רציפים וגם אם בכולם הטכנולוגיה עצמה זהה בסוף מדובר במוצרים שונים שאחת יכולה להיות אמינה מהשניה וכדאי לבדוק על כל רכב ספציפי [אני מאמין שהיום כבר כולם שיפרו את הדגמים שלהם]

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנג'ה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @יצחק-רשטונ לכל הרכבים שציינת עם גיר CVT של גאטקו היו שמועות על תקלות מיצובישי פחות שמעתי אבל בסוזוקי קרוסאובר עד 2016 היו לא מעט תקלות ותביעות כמו כן גם בניסאן ג’וק בעיקר היו שמועות רבות על תקלות.
                      אצל איסיין שזו חברת טופ רוב התקלות היו בוורסו ושאר הדגמים היו מעולים כמו קרולה למשל.

                      נ.ב בשתי החברות היו עדכונים ושידרוגים אבל באיסיין אני לא זוכר בדיוק מה הרכיבו בקורולה ומה בוורסו אני צריך לעיין בזה יותר, אם מישהו מכיר ויודע לומר אז מצוין זה יחסוך לי זמן רב של קריאה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      25

                      מחובר

                      1.6k

                      משתמשים

                      5.3k

                      נושאים

                      71.5k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום