דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. בשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!

      בשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      109 פוסטים 26 כותבים 25.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מיישה

        @פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

        @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

        אז תוריד את הקיידרואיד, תתקין וויז פנגו מהחנות,

        בנטפרי אין חנות [עד כמה שידוע לי]
        תוכל להתקין מפה

        כל העניין הוא להתקין מהחנות

        Y מנותק
        Y מנותק
        YOLEVI
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #85

        @מיישה העיקר מקורי לא משנה מאיפה, לא?

        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
        3276568@gmail.com
        0583276568

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y YOLEVI

          @מיישה העיקר מקורי לא משנה מאיפה, לא?

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #86

          @YOLEVI כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

          @מיישה העיקר מקורי לא משנה מאיפה, לא?

          לא תמיד

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיישהמ מיישה

            מדריך חדש וקל יותר בסרטון להלן.
            תוכנות נדרשות:
            platform-tools
            תוכנה להתקנת קיידרואיד
            זה המדריך המצולם, להוריד כוכביות.
            https://drive.google.com/file/d/162oWjUj0Rp4H**********gZsY9gDucPXWInBnq2qc/view?usp=sharing
            מאד יועיל אם מישהו יכול להגביר את השמע בסרטון.

            דני מערכותד מנותק
            דני מערכותד מנותק
            דני מערכות
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #87

            @מיישה כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

            מדריך חדש וקל יותר בסרטון להלן.
            תוכנות נדרשות:
            platform-tools
            תוכנה להתקנת קיידרואיד
            זה המדריך המצולם, להוריד כוכביות.
            https://drive.google.com/file/d/162oWjUj0Rp4H**********gZsY9gDucPXWInBnq2qc/view?usp=sharing
            מאד יועיל אם מישהו יכול להגביר את השמע בסרטון.

            העלתי את הווליום
            אולי תצרף הכל למדריך המקורי של קיידרואיד
            https://drive.google.com/file/d/1Td1FVwJKdAv589TX7jg*********xlsC_qUQfX-iE/view?usp=sharing
            (כמובן להוריד כוכביות)

            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
            https://did.li/MxyOf

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • דני מערכותד מנותק
              דני מערכותד מנותק
              דני מערכות
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #88

              אני מנסה להתקין למערכת T10 מקורית וכשאני מקליד את הפקודה זה נכשל במחשב וגם במולטימדיה קופץ לה הודעה שהחיבור נכשל ולבדוק אם אני באותה רשת
              ניסיתי בשני רשתות שונות
              יש למישהו מושג מה יכול להיות?
              @מיישה
              @EBA

              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
              https://did.li/MxyOf

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דני מערכותד דני מערכות

                אני מנסה להתקין למערכת T10 מקורית וכשאני מקליד את הפקודה זה נכשל במחשב וגם במולטימדיה קופץ לה הודעה שהחיבור נכשל ולבדוק אם אני באותה רשת
                ניסיתי בשני רשתות שונות
                יש למישהו מושג מה יכול להיות?
                @מיישה
                @EBA

                ה מנותק
                ה מנותק
                הכהן
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #89

                @דני-מערכות כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                אני מנסה להתקין למערכת T10 מקורית וכשאני מקליד את הפקודה זה נכשל במחשב וגם במולטימדיה קופץ לה הודעה שהחיבור נכשל ולבדוק אם אני באותה רשת
                ניסיתי בשני רשתות שונות
                יש למישהו מושג מה יכול להיות?
                @מיישה
                @EBA

                למה אתה מתקין עם מחשב ולא כמו במדריך?

                דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ה הכהן

                  @דני-מערכות כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                  אני מנסה להתקין למערכת T10 מקורית וכשאני מקליד את הפקודה זה נכשל במחשב וגם במולטימדיה קופץ לה הודעה שהחיבור נכשל ולבדוק אם אני באותה רשת
                  ניסיתי בשני רשתות שונות
                  יש למישהו מושג מה יכול להיות?
                  @מיישה
                  @EBA

                  למה אתה מתקין עם מחשב ולא כמו במדריך?

                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכות
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #90

                  @הכהן כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                  למה אתה מתקין עם מחשב ולא כמו במדריך?

                  ניסיתי גם עם המדריך ולא עבד לי
                  יש לציין שניסיתי גם בשתי מערכות שיש אצלי
                  מה שאומר שאני עושה משהו לא טוב לא מבין מה…

                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                  https://did.li/MxyOf

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דני מערכותד דני מערכות

                    @הכהן כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                    למה אתה מתקין עם מחשב ולא כמו במדריך?

                    ניסיתי גם עם המדריך ולא עבד לי
                    יש לציין שניסיתי גם בשתי מערכות שיש אצלי
                    מה שאומר שאני עושה משהו לא טוב לא מבין מה…

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הכהן
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #91

                    @דני-מערכות כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                    @הכהן כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                    למה אתה מתקין עם מחשב ולא כמו במדריך?

                    ניסיתי גם עם המדריך ולא עבד לי
                    יש לציין שניסיתי גם בשתי מערכות שיש אצלי
                    מה שאומר שאני עושה משהו לא טוב לא מבין מה…

                    האפליקציה מתחברת לרשת וואי פיי?

                    דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הכהן

                      @דני-מערכות כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                      @הכהן כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                      למה אתה מתקין עם מחשב ולא כמו במדריך?

                      ניסיתי גם עם המדריך ולא עבד לי
                      יש לציין שניסיתי גם בשתי מערכות שיש אצלי
                      מה שאומר שאני עושה משהו לא טוב לא מבין מה…

                      האפליקציה מתחברת לרשת וואי פיי?

                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכות
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #92

                      @הכהן איזה אפליקציה?
                      זה עם המחשב והמולטימדיה ושניהם מחוברים

                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                      https://did.li/MxyOf

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דני מערכותד דני מערכות

                        @הכהן איזה אפליקציה?
                        זה עם המחשב והמולטימדיה ושניהם מחוברים

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #93

                        @דני-מערכות
                        תעשה איפוס להגדרות יצרן

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנאששש התייחס לנושא זה ב
                        • משהקפלןמ משהקפלן התייחס לנושא זה ב
                        • דני מערכותד דני מערכות התייחס לנושא זה ב
                        • יצחק רשטוני מנותק
                          יצחק רשטוני מנותק
                          יצחק רשטונ
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #94

                          שאלת תם
                          אם יש אפשרות לפקודות ADB דרך הניפוי אלחוטי למה לא להסיר פשוט את כל האפליקציות הבעיתיות כמו גוגל ויוטיוב וכדו’ וזהו למה צריך קידרואיד ?

                          השאלה היא דווקא ביחס למולטימדיה לאברכים מבוגרים וכדו’ שלא מבינים בזה בכלל ומגיעים אלי להתקנה של מולטימדיה והם לא הולכים לנסות לקמבן ולהתקין שוב את האפליקציות

                          טוסוןט יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                            שאלת תם
                            אם יש אפשרות לפקודות ADB דרך הניפוי אלחוטי למה לא להסיר פשוט את כל האפליקציות הבעיתיות כמו גוגל ויוטיוב וכדו’ וזהו למה צריך קידרואיד ?

                            השאלה היא דווקא ביחס למולטימדיה לאברכים מבוגרים וכדו’ שלא מבינים בזה בכלל ומגיעים אלי להתקנה של מולטימדיה והם לא הולכים לנסות לקמבן ולהתקין שוב את האפליקציות

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #95

                            @יצחק-רשטונ כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                            שאלת תם
                            אם יש אפשרות לפקודות ADB דרך הניפוי אלחוטי למה לא להסיר פשוט את כל האפליקציות הבעיתיות כמו גוגל ויוטיוב וכדו’ וזהו למה צריך קידרואיד ?

                            השאלה היא דווקא ביחס למולטימדיה לאברכים מבוגרים וכדו’ שלא מבינים בזה בכלל ומגיעים אלי להתקנה של מולטימדיה והם לא הולכים לנסות לקמבן ולהתקין שוב את האפליקציות

                            אה"נ, אבל ברגע מתקינים דפדפן אחר

                            להרבה אברכים מבוגרים יש ילדים לא מבוגרים

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                              שאלת תם
                              אם יש אפשרות לפקודות ADB דרך הניפוי אלחוטי למה לא להסיר פשוט את כל האפליקציות הבעיתיות כמו גוגל ויוטיוב וכדו’ וזהו למה צריך קידרואיד ?

                              השאלה היא דווקא ביחס למולטימדיה לאברכים מבוגרים וכדו’ שלא מבינים בזה בכלל ומגיעים אלי להתקנה של מולטימדיה והם לא הולכים לנסות לקמבן ולהתקין שוב את האפליקציות

                              יוסי לויי מנותק
                              יוסי לויי מנותק
                              יוסי לוי
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #96

                              @יצחק-רשטונ ADB לא יעזור למחוק את האפליקציה לגמרי, בשביל זה צריך רוט

                              שמח לעזור

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טוסוןט טוסון

                                @יצחק-רשטונ כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                שאלת תם
                                אם יש אפשרות לפקודות ADB דרך הניפוי אלחוטי למה לא להסיר פשוט את כל האפליקציות הבעיתיות כמו גוגל ויוטיוב וכדו’ וזהו למה צריך קידרואיד ?

                                השאלה היא דווקא ביחס למולטימדיה לאברכים מבוגרים וכדו’ שלא מבינים בזה בכלל ומגיעים אלי להתקנה של מולטימדיה והם לא הולכים לנסות לקמבן ולהתקין שוב את האפליקציות

                                אה"נ, אבל ברגע מתקינים דפדפן אחר

                                להרבה אברכים מבוגרים יש ילדים לא מבוגרים

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YOLEVI
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #97

                                @טוסון כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                להרבה אברכים מבוגרים יש ילדים לא מבוגרים

                                וגם לאברכים מבוגרים שלא מבינים אין אפוטרופוס וזה לא חסימה!

                                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                3276568@gmail.com
                                0583276568

                                יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • Y YOLEVI

                                  @טוסון כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                  להרבה אברכים מבוגרים יש ילדים לא מבוגרים

                                  וגם לאברכים מבוגרים שלא מבינים אין אפוטרופוס וזה לא חסימה!

                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטונ
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                  #98

                                  @YOLEVI כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                  וגם לאברכים מבוגרים שלא מבינים אין אפוטרופוס וזה לא חסימה!

                                  זה כבר נושא תאורתי / הלכתי
                                  אבל לגופן של דברים גם אין אפוטרופוס שאברך ילך לחנות ויקנה סמארטפון פרוץ , אלא מה ככל שדבר קרוב אליך ככה הניסיון , אז בשביל בחור משועמם בחדר בישיבה כל נגן סאנדיסק יכול להיות ניסיון עם רוקבוק [מקווה שאני זוכר את השם של זה] ובשביל אברך וותיק שאינו יודע מה זה קובץ APK , מבחינתי מספיק להסיר את כל היישומים הבעייתיים ואני לא חושש כלל שהוא ילך ויחפש כיצד לעקוף את זה , כי מבחינתו יש לו מכשיר חסום וזהו.

                                  ואם כבר בנושא זה עסקינן יש אפשרות לחבר את המולטימדיה למחשב בניפוי באגים בUSB או שזה חסר סיכוי ורק למערכות תומכות ניפוי אלחוטי אפשר ? זכורני ש @טכנולוג טען פעם שהוא יצר איזה קומבינה כזאת

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                    @YOLEVI כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                    וגם לאברכים מבוגרים שלא מבינים אין אפוטרופוס וזה לא חסימה!

                                    זה כבר נושא תאורתי / הלכתי
                                    אבל לגופן של דברים גם אין אפוטרופוס שאברך ילך לחנות ויקנה סמארטפון פרוץ , אלא מה ככל שדבר קרוב אליך ככה הניסיון , אז בשביל בחור משועמם בחדר בישיבה כל נגן סאנדיסק יכול להיות ניסיון עם רוקבוק [מקווה שאני זוכר את השם של זה] ובשביל אברך וותיק שאינו יודע מה זה קובץ APK , מבחינתי מספיק להסיר את כל היישומים הבעייתיים ואני לא חושש כלל שהוא ילך ויחפש כיצד לעקוף את זה , כי מבחינתו יש לו מכשיר חסום וזהו.

                                    ואם כבר בנושא זה עסקינן יש אפשרות לחבר את המולטימדיה למחשב בניפוי באגים בUSB או שזה חסר סיכוי ורק למערכות תומכות ניפוי אלחוטי אפשר ? זכורני ש @טכנולוג טען פעם שהוא יצר איזה קומבינה כזאת

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #99

                                    @יצחק-רשטונ אכן במערכת k706 יש אפשרות לחבר למחשב אבל מה זה יתן לך?
                                    (אגב, המערכת הנ"ל גם תומכת בניפוי אלחוטי - לגבי מערכות אחרות לא הייתי צריך אז לא ניסיתי)

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ט טכנולוג

                                      @יצחק-רשטונ אכן במערכת k706 יש אפשרות לחבר למחשב אבל מה זה יתן לך?
                                      (אגב, המערכת הנ"ל גם תומכת בניפוי אלחוטי - לגבי מערכות אחרות לא הייתי צריך אז לא ניסיתי)

                                      יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטונ
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #100

                                      @טכנולוג כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                      אכן במערכת k706 יש אפשרות לחבר למחשב אבל מה זה יתן לך?

                                      הסרת אפליקציות מערכת בפקודות ADB [המערכת שלי אנדר’ 10 ללא ניפוי אלחוטי]
                                      ובאופן כללי זה נראה לי תהליך יותר קצר מאשר בצורה האלחוטית

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                        @טכנולוג כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                        אכן במערכת k706 יש אפשרות לחבר למחשב אבל מה זה יתן לך?

                                        הסרת אפליקציות מערכת בפקודות ADB [המערכת שלי אנדר’ 10 ללא ניפוי אלחוטי]
                                        ובאופן כללי זה נראה לי תהליך יותר קצר מאשר בצורה האלחוטית

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #101

                                        @יצחק-רשטונ כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                        @טכנולוג כתב בבשורה משמחת!!! קיידרואיד למערכת מולטימדיה!!!:

                                        אכן במערכת k706 יש אפשרות לחבר למחשב אבל מה זה יתן לך?

                                        הסרת אפליקציות מערכת בפקודות ADB [המערכת שלי אנדר’ 10 ללא ניפוי אלחוטי]
                                        ובאופן כללי זה נראה לי תהליך יותר קצר מאשר בצורה האלחוטית

                                        עניתי לך במתמחים שכן ואמרתי שאני יביא קישור אבל אני כבר יכתוב כאן, מישהו עשה כאן מדריך על זה, לא מוצא כרגע

                                        הרצת הפקודה באמולטור
                                        setprop service.adb.tcp.port 5555
                                        הרצה פקודה נוספת באמולטור
                                        setprop ctl.restart adbd

                                        ואז אתה מתקין את האפליקציה של הניפוי אלחוטי ומתחבר דרך פורט 5555 ונותן איזה פקודה שאתה רוצה כולל השבתות של יישומים

                                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                        3276568@gmail.com
                                        0583276568

                                        יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הרשלהה הרשלה התייחס לנושא זה
                                        • א איש פשוט מאוד התייחס לנושא זה
                                        • A מנותק
                                          A מנותק
                                          ADMIN 770
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #102

                                          סליחה על ההקפצה, הזמנתי TS10 ולא “TS10S” האם אוכל להתקין על זה קיידרואיד , לא יצאתי ברור כי בתחילה הנושא כתבו שלא

                                          יוסי לויי Israel MeirI 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • A ADMIN 770

                                            סליחה על ההקפצה, הזמנתי TS10 ולא “TS10S” האם אוכל להתקין על זה קיידרואיד , לא יצאתי ברור כי בתחילה הנושא כתבו שלא

                                            יוסי לויי מנותק
                                            יוסי לויי מנותק
                                            יוסי לוי
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #103

                                            @ADMIN-770 לכאו’ אין סיבה שלא, זה לא יותר גרוע מה-TS18
                                            תסתכל כאן

                                            שמח לעזור

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • A ADMIN 770

                                              סליחה על ההקפצה, הזמנתי TS10 ולא “TS10S” האם אוכל להתקין על זה קיידרואיד , לא יצאתי ברור כי בתחילה הנושא כתבו שלא

                                              Israel MeirI מנותק
                                              Israel MeirI מנותק
                                              Israel Meir
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #104

                                              @ADMIN-770 ודאי שאפשר, בכל מקרה אם הזמנת מהקישור כאן בפורום יגיע לך TS10S

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              4

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום