דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 67.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #166

        יצרן: פולקסווגן
        דגם: טייפ 1-1300
        בלע"ז: חיפושית.
        שנת ייצור: 1971 !!

        22222 (11).jpg

        22222 (12).jpg

        22222 (13).jpg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #167

          מספר חמודIMG_20251102_145051_200.jpg

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • אבי יםא מנותק
            אבי יםא מנותק
            אבי ים
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #168

            קורולה (סטיישן?) שנת 1998
            (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
            DSC_0000022.jpg

            תודה לבורא עולם 0ת שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • אבי יםא אבי ים

              קורולה (סטיישן?) שנת 1998
              (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
              DSC_0000022.jpg

              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #169

              @אבי-ים

              (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)

              מה? הלך הקורולה?

              אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                @אבי-ים

                (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)

                מה? הלך הקורולה?

                אבי יםא מנותק
                אבי יםא מנותק
                אבי ים
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                #170

                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                מה? הלך הקורולה?

                נראה לך?!
                איך אמר גלילאו (נדמה לי שהוא אמר את זה על טויוטה😉 )
                “ואף על פי כן נוע תנוע”

                זה היה משהו קטן
                וויתרתי לו

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אבי יםא אבי ים

                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                  מה? הלך הקורולה?

                  נראה לך?!
                  איך אמר גלילאו (נדמה לי שהוא אמר את זה על טויוטה😉 )
                  “ואף על פי כן נוע תנוע”

                  זה היה משהו קטן
                  וויתרתי לו

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #171

                  @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                  אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי

                  pikolinou@gmail.com

                  אבי יםא טוס לאט סע מהרט ר 3 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                    אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי

                    אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #172

                    @נייטרון-חפשי כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                    הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר)

                    גם את הרכב שלי בנו עם אותה השקפה (שנת 2005)
                    כך שלשנינו זה לא הזיז יותר מדאי
                    את המחיר משלמים בתחנת דלק…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אבי יםא אבי ים

                      קורולה (סטיישן?) שנת 1998
                      (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
                      DSC_0000022.jpg

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #173

                      @אבי-ים כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                      קורולה (סטיישן?) שנת 1998
                      (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
                      DSC_0000022.jpg

                      בלי רישוי מ2021

                      כאן בשביל לעזור :)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                        @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                        אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי

                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #174

                        @נייטרון-חפשי כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                        @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                        שמעתי שזה נועד לבטיחות, פעם הסכנה של מי שהיה בפנים גדולה יותר (וכן למי שחוטף פגיעה…) והיום ריככו את השלדה כך שהרכב יספוג את מירב הפגיעה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • מושיקו200מ מנותק
                          מושיקו200מ מנותק
                          מושיקו200
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מושיקו200
                          #175

                          מונית יגואר אוטונומית בלוס אנגלס (בלי נהג)

                          יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם
                          עקפתי אותה בכביש ראשי כך שנסעתי לפניה ממש, והאטתי את המהירות לכמעט אפס, בניסיון לראות מתי היא תעקוף, וכלום 3 דקות נסיעה כביש של 4 נתיבים והמונית אחרי לא עוקפת, עד שנמאס לי, זזתי הצידה והמונית שמה גז, באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי מהיושב האומלל שאפילו לא יכול לדבר עם הנהג שיעקוף…

                          20250302_153623.jpg

                          אבי יםא נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          27
                          • מושיקו200מ מנותק
                            מושיקו200מ מנותק
                            מושיקו200
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מושיקו200
                            #176

                            פורד “חדש” משנת 1928 נצפה בניו יורק, נוסע.IMG-20251104-WA0001.jpg IMG-20251104-WA0003.jpg IMG-20251104-WA0005.jpg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • מושיקו200מ מושיקו200

                              מונית יגואר אוטונומית בלוס אנגלס (בלי נהג)

                              יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם
                              עקפתי אותה בכביש ראשי כך שנסעתי לפניה ממש, והאטתי את המהירות לכמעט אפס, בניסיון לראות מתי היא תעקוף, וכלום 3 דקות נסיעה כביש של 4 נתיבים והמונית אחרי לא עוקפת, עד שנמאס לי, זזתי הצידה והמונית שמה גז, באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי מהיושב האומלל שאפילו לא יכול לדבר עם הנהג שיעקוף…

                              20250302_153623.jpg

                              אבי יםא מנותק
                              אבי יםא מנותק
                              אבי ים
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #177

                              @מושיקו200 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                              באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי

                              לרגע חשבתי שזה פיצ’ר מגניב של הבינה מלאכותית ואז המשכתי לקרא

                              מהיושב האומלל

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • מושיקו200מ מושיקו200

                                מונית יגואר אוטונומית בלוס אנגלס (בלי נהג)

                                יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם
                                עקפתי אותה בכביש ראשי כך שנסעתי לפניה ממש, והאטתי את המהירות לכמעט אפס, בניסיון לראות מתי היא תעקוף, וכלום 3 דקות נסיעה כביש של 4 נתיבים והמונית אחרי לא עוקפת, עד שנמאס לי, זזתי הצידה והמונית שמה גז, באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי מהיושב האומלל שאפילו לא יכול לדבר עם הנהג שיעקוף…

                                20250302_153623.jpg

                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשי
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #178

                                @מושיקו200 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם

                                חבל שלא ניסית לאתגר אותה בבלימת חירום…

                                pikolinou@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ShebsaleS מנותק
                                  ShebsaleS מנותק
                                  Shebsale
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #179

                                  IMG_20251105_160446_713.jpg
                                  נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                  תיווך רכבים זולים
                                  ‏‪052-817-9859‬‏

                                  טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ShebsaleS Shebsale

                                    IMG_20251105_160446_713.jpg
                                    נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                                    טוס לאט סע מהר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #180

                                    @Shebsale

                                    @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                    דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

                                    ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                      @Shebsale

                                      @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                      נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                      דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

                                      ShebsaleS מנותק
                                      ShebsaleS מנותק
                                      Shebsale
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #181

                                      @טוס-לאט-סע-מהר כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                      @Shebsale

                                      @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                      נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                      דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

                                      אני גר שם, וזה פעם ראשונה שאני רואה כזה דבר.

                                      תיווך רכבים זולים
                                      ‏‪052-817-9859‬‏

                                      טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ShebsaleS Shebsale

                                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        @Shebsale

                                        @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                        דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

                                        אני גר שם, וזה פעם ראשונה שאני רואה כזה דבר.

                                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                                        טוס לאט סע מהר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #182

                                        @Shebsale הייתי שם לפני חודש לערך והיו שם איזה 5 כאלה וכשדחפתי את האף קצת… זו היתה משלחת של אתיופים או כושים במקביל לרכב כזה שהיה ליד שהתמלא במלוכסני עיניים,
                                        לרוב הם פשוט מגיעים ממלונות היוקרה באזור והמדינה “משנעת” אותם.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • סוסיתא קדישתאס מנותק
                                          סוסיתא קדישתאס מנותק
                                          סוסיתא קדישתא
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי סוסיתא קדישתא
                                          #183

                                          גרנד היילנדר
                                          האח הגדול של ראב 4…

                                          בשניה הראשונה שראיתי אותו לא הבנתי מה זה הראב 4 המוזר הזה…
                                          עד שאחזתי ופתחתי את המצלמה הוא כבר התחיל לזוז,
                                          ולפיכך התמונות קצת מטושטשות.

                                          IMG_20251105_170230_251~2.jpg

                                          IMG_20251105_165356_039~2.jpg

                                          IMG_20251105_165340_828.jpg
                                          מי שיאמץ את עיניו יראה שבפינה השמאלית כתוב היבריד מקס, ולא ידעתי פירושו.

                                          והמעניין הוא, שהמספר רכב לא מופיע במאגרים (ולי"פ, כנ"ל).

                                          LexusL אלוף העולם 1א חובק עולםח 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          3
                                          • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                                            גרנד היילנדר
                                            האח הגדול של ראב 4…

                                            בשניה הראשונה שראיתי אותו לא הבנתי מה זה הראב 4 המוזר הזה…
                                            עד שאחזתי ופתחתי את המצלמה הוא כבר התחיל לזוז,
                                            ולפיכך התמונות קצת מטושטשות.

                                            IMG_20251105_170230_251~2.jpg

                                            IMG_20251105_165356_039~2.jpg

                                            IMG_20251105_165340_828.jpg
                                            מי שיאמץ את עיניו יראה שבפינה השמאלית כתוב היבריד מקס, ולא ידעתי פירושו.

                                            והמעניין הוא, שהמספר רכב לא מופיע במאגרים (ולי"פ, כנ"ל).

                                            LexusL מנותק
                                            LexusL מנותק
                                            Lexus
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #184

                                            @סוסיתא-קדישתא כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                            גרנד היילנדר
                                            האח הגדול של ראב 4…

                                            בשניה הראשונה שראיתי אותו לא הבנתי מה זה הראב 4 המוזר הזה…
                                            עד שאחזתי ופתחתי את המצלמה הוא כבר התחיל לזוז,
                                            ולפיכך התמונות קצת מטושטשות.

                                            IMG_20251105_170230_251~2.jpg

                                            IMG_20251105_165356_039~2.jpg

                                            IMG_20251105_165340_828.jpg
                                            מי שיאמץ את עיניו יראה שבפינה השמאלית כתוב היבריד מקס, ולא ידעתי פירושו.

                                            והמעניין הוא, שהמספר רכב לא מופיע במאגרים (ולי"פ, כנ"ל).

                                            כנראה רכב חדש שעדין לא התעדכן
                                            אאל"ט נתקלתי בזה פעם

                                            שיפור החיפוש ביד2

                                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                                              גרנד היילנדר
                                              האח הגדול של ראב 4…

                                              בשניה הראשונה שראיתי אותו לא הבנתי מה זה הראב 4 המוזר הזה…
                                              עד שאחזתי ופתחתי את המצלמה הוא כבר התחיל לזוז,
                                              ולפיכך התמונות קצת מטושטשות.

                                              IMG_20251105_170230_251~2.jpg

                                              IMG_20251105_165356_039~2.jpg

                                              IMG_20251105_165340_828.jpg
                                              מי שיאמץ את עיניו יראה שבפינה השמאלית כתוב היבריד מקס, ולא ידעתי פירושו.

                                              והמעניין הוא, שהמספר רכב לא מופיע במאגרים (ולי"פ, כנ"ל).

                                              אלוף העולם 1א מנותק
                                              אלוף העולם 1א מנותק
                                              אלוף העולם 1
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #185

                                              @סוסיתא-קדישתא כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                              היבריד מקס

                                              בגרנד היילנדר כמו גם בדגמים מסוימים של לנד קרוזר שלא מיובאים לארץ ביבוא סדיר - יש מנוע בנזין היבריד טורבו!!
                                              מפלצת של דבר!

                                              סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                              התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                              ניתן ליצור קשר:
                                              ehh3266@gmail.com

                                              זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 35
                                              • 36

                                              38

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום