דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 67.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פנחסוביץפ מנותק
        פנחסוביץפ מנותק
        פנחסוביץ
        כתב נערך לאחרונה על ידי פנחסוביץ
        #162

        אז מה הרכב הכי יקר שנמכר בארץ?
        זה או זה?
        עריכה: יותר נכון מה המחיר האמיתי שלו ? (זה אותו רכב)

        חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פנחסוביץפ פנחסוביץ

          אז מה הרכב הכי יקר שנמכר בארץ?
          זה או זה?
          עריכה: יותר נכון מה המחיר האמיתי שלו ? (זה אותו רכב)

          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזל
          כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
          #163

          1.JPG

          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • חיים ברזלח חיים ברזל

            1.JPG

            אבי יםא מנותק
            אבי יםא מנותק
            אבי ים
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #164
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אבי יםא אבי ים

              פשוט גודל מוגזם
              750 כ"ס
              108 קג"מ
              eacb20ac-2db5-47ac-87b7-0d7fb4c735c6-DSC_0000011.jpg

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #165

              @אבי-ים כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              פשוט גודל מוגזם
              750 כ"ס
              108 קג"מ
              eacb20ac-2db5-47ac-87b7-0d7fb4c735c6-DSC_0000011.jpg

              כן, הבוקר נסעתי על כזה לעצרת, עושה את העבודה…

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #166

                יצרן: פולקסווגן
                דגם: טייפ 1-1300
                בלע"ז: חיפושית.
                שנת ייצור: 1971 !!

                22222 (11).jpg

                22222 (12).jpg

                22222 (13).jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #167

                  מספר חמודIMG_20251102_145051_200.jpg

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #168

                    קורולה (סטיישן?) שנת 1998
                    (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
                    DSC_0000022.jpg

                    תודה לבורא עולם 0ת שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    4
                    • אבי יםא אבי ים

                      קורולה (סטיישן?) שנת 1998
                      (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
                      DSC_0000022.jpg

                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #169

                      @אבי-ים

                      (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)

                      מה? הלך הקורולה?

                      אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                        @אבי-ים

                        (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)

                        מה? הלך הקורולה?

                        אבי יםא מנותק
                        אבי יםא מנותק
                        אבי ים
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                        #170

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                        מה? הלך הקורולה?

                        נראה לך?!
                        איך אמר גלילאו (נדמה לי שהוא אמר את זה על טויוטה😉 )
                        “ואף על פי כן נוע תנוע”

                        זה היה משהו קטן
                        וויתרתי לו

                        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אבי יםא אבי ים

                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                          מה? הלך הקורולה?

                          נראה לך?!
                          איך אמר גלילאו (נדמה לי שהוא אמר את זה על טויוטה😉 )
                          “ואף על פי כן נוע תנוע”

                          זה היה משהו קטן
                          וויתרתי לו

                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשי
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #171

                          @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                          אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי

                          pikolinou@gmail.com

                          אבי יםא טוס לאט סע מהרט ר 3 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                            @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                            אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי

                            אבי יםא מנותק
                            אבי יםא מנותק
                            אבי ים
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #172

                            @נייטרון-חפשי כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                            הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר)

                            גם את הרכב שלי בנו עם אותה השקפה (שנת 2005)
                            כך שלשנינו זה לא הזיז יותר מדאי
                            את המחיר משלמים בתחנת דלק…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אבי יםא אבי ים

                              קורולה (סטיישן?) שנת 1998
                              (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
                              DSC_0000022.jpg

                              שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #173

                              @אבי-ים כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                              קורולה (סטיישן?) שנת 1998
                              (דקה וחצי אח"כ הוא נכנס בי…)
                              DSC_0000022.jpg

                              בלי רישוי מ2021

                              כאן בשביל לעזור :)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                                אגב, המשפט הזה של נוע תנוע לדעתי זה סתם היה טריק כדי שיזכרו אותו כי קראו לו גלילאו גליליי

                                טוס לאט סע מהרט מנותק
                                טוס לאט סע מהרט מנותק
                                טוס לאט סע מהר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #174

                                @נייטרון-חפשי כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                @אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.

                                שמעתי שזה נועד לבטיחות, פעם הסכנה של מי שהיה בפנים גדולה יותר (וכן למי שחוטף פגיעה…) והיום ריככו את השלדה כך שהרכב יספוג את מירב הפגיעה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • מושיקו200מ מנותק
                                  מושיקו200מ מנותק
                                  מושיקו200
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מושיקו200
                                  #175

                                  מונית יגואר אוטונומית בלוס אנגלס (בלי נהג)

                                  יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם
                                  עקפתי אותה בכביש ראשי כך שנסעתי לפניה ממש, והאטתי את המהירות לכמעט אפס, בניסיון לראות מתי היא תעקוף, וכלום 3 דקות נסיעה כביש של 4 נתיבים והמונית אחרי לא עוקפת, עד שנמאס לי, זזתי הצידה והמונית שמה גז, באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי מהיושב האומלל שאפילו לא יכול לדבר עם הנהג שיעקוף…

                                  20250302_153623.jpg

                                  אבי יםא נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  27
                                  • מושיקו200מ מנותק
                                    מושיקו200מ מנותק
                                    מושיקו200
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מושיקו200
                                    #176

                                    פורד “חדש” משנת 1928 נצפה בניו יורק, נוסע.IMG-20251104-WA0001.jpg IMG-20251104-WA0003.jpg IMG-20251104-WA0005.jpg

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • מושיקו200מ מושיקו200

                                      מונית יגואר אוטונומית בלוס אנגלס (בלי נהג)

                                      יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם
                                      עקפתי אותה בכביש ראשי כך שנסעתי לפניה ממש, והאטתי את המהירות לכמעט אפס, בניסיון לראות מתי היא תעקוף, וכלום 3 דקות נסיעה כביש של 4 נתיבים והמונית אחרי לא עוקפת, עד שנמאס לי, זזתי הצידה והמונית שמה גז, באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי מהיושב האומלל שאפילו לא יכול לדבר עם הנהג שיעקוף…

                                      20250302_153623.jpg

                                      אבי יםא מנותק
                                      אבי יםא מנותק
                                      אבי ים
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #177

                                      @מושיקו200 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                      באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי

                                      לרגע חשבתי שזה פיצ’ר מגניב של הבינה מלאכותית ואז המשכתי לקרא

                                      מהיושב האומלל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מושיקו200מ מושיקו200

                                        מונית יגואר אוטונומית בלוס אנגלס (בלי נהג)

                                        יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם
                                        עקפתי אותה בכביש ראשי כך שנסעתי לפניה ממש, והאטתי את המהירות לכמעט אפס, בניסיון לראות מתי היא תעקוף, וכלום 3 דקות נסיעה כביש של 4 נתיבים והמונית אחרי לא עוקפת, עד שנמאס לי, זזתי הצידה והמונית שמה גז, באותו הרגע נפתח חלון המונית מאחורה וצרור קללות עסיסי באנגלית נוחת עלי מהיושב האומלל שאפילו לא יכול לדבר עם הנהג שיעקוף…

                                        20250302_153623.jpg

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #178

                                        @מושיקו200 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        יש לציין שעשיתי לה נסיונות עם הרכב שלי, והטכנולוגיה גולם

                                        חבל שלא ניסית לאתגר אותה בבלימת חירום…

                                        pikolinou@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ShebsaleS מנותק
                                          ShebsaleS מנותק
                                          Shebsale
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #179

                                          IMG_20251105_160446_713.jpg
                                          נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                          תיווך רכבים זולים
                                          ‏‪052-817-9859‬‏

                                          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • ShebsaleS Shebsale

                                            IMG_20251105_160446_713.jpg
                                            נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                                            טוס לאט סע מהר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #180

                                            @Shebsale

                                            @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                            נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                            דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

                                            ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                              @Shebsale

                                              @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                              נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                              דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

                                              ShebsaleS מנותק
                                              ShebsaleS מנותק
                                              Shebsale
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #181

                                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                              @Shebsale

                                              @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                              נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.

                                              דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’

                                              אני גר שם, וזה פעם ראשונה שאני רואה כזה דבר.

                                              תיווך רכבים זולים
                                              ‏‪052-817-9859‬‏

                                              טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 35
                                              • 36

                                              37

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום