בדקתי רכב לפני קניה והרי תוצאות הבדיקה, כמה צריך לקחת קשה את ההאזהרות?
-
מדובר כל טויוטה אוריס שנת 2015 עם 277 אלף ק"מ
סוללה הוחלפה מפירוק
זה תוצאות הבדיקה של המכוןהשאלה כמה צריך לפחד מזה?
-
@יוסף-0 כתב בבדקתי רכב לפני קניה והרי תוצאות הבדיקה, כמה צריך לקחת קשה את ההאזהרות?:
מדובר כל טויוטה אוריס שנת 2015 עם 277 אלף ק"מ
סוללה הוחלפה מפירוק
זה תוצאות הבדיקה של המכוןהשאלה כמה צריך לפחד מזה?
vepmv
@יוסף-0 כתב בבדקתי רכב לפני קניה והרי תוצאות הבדיקה, כמה צריך לקחת קשה את ההאזהרות?:
vepmv
הקפצה בעברית
-
מדובר כל טויוטה אוריס שנת 2015 עם 277 אלף ק"מ
סוללה הוחלפה מפירוק
זה תוצאות הבדיקה של המכוןהשאלה כמה צריך לפחד מזה?
@יוסף-0 הכל דברים שוליים, אין בעיה רצינית ברכב. אלו דברים שכותבים בכל טופס בדיקה.
הרכב עבר לא מעט חבטות, תוכל להתקנטן עליהם עם המוכר.
ותוריד אותו עוד על זה שצריך שיפוץ למערכת היגוי.
אם המחיר טוב ותוכל להוריד עוד אז אין מניע, במידה והמחיר גבוה בהתחשב בסוללה משופצת אז לא כדאי -
@יוסף-0 הכל דברים שוליים, אין בעיה רצינית ברכב. אלו דברים שכותבים בכל טופס בדיקה.
הרכב עבר לא מעט חבטות, תוכל להתקנטן עליהם עם המוכר.
ותוריד אותו עוד על זה שצריך שיפוץ למערכת היגוי.
אם המחיר טוב ותוכל להוריד עוד אז אין מניע, במידה והמחיר גבוה בהתחשב בסוללה משופצת אז לא כדאי@שלמה כתב בבדקתי רכב לפני קניה והרי תוצאות הבדיקה, כמה צריך לקחת קשה את ההאזהרות?:
@יוסף-0 הכל דברים שוליים, אין בעיה רצינית ברכב. אלו דברים שכותבים בכל טופס בדיקה.
הרכב עבר לא מעט חבטות, תוכל להתקנטן עליהם עם המוכר.
ותוריד אותו עוד על זה שצריך שיפוץ למערכת היגוי.
אם המחיר טוב ותוכל להוריד עוד אז אין מניע, במידה והמחיר גבוה בהתחשב בסוללה משופצת אז לא כדאי30 אלף נקרא מחיר טוב?
(המחירון 40 פלוס) -
@יוסף-0 הכל דברים שוליים, אין בעיה רצינית ברכב. אלו דברים שכותבים בכל טופס בדיקה.
הרכב עבר לא מעט חבטות, תוכל להתקנטן עליהם עם המוכר.
ותוריד אותו עוד על זה שצריך שיפוץ למערכת היגוי.
אם המחיר טוב ותוכל להוריד עוד אז אין מניע, במידה והמחיר גבוה בהתחשב בסוללה משופצת אז לא כדאי@שלמה כתב בבדקתי רכב לפני קניה והרי תוצאות הבדיקה, כמה צריך לקחת קשה את ההאזהרות?:
הכל דברים שוליים, אין בעיה רצינית ברכב. אלו דברים שכותבים בכל טופס בדיקה.
ר’ @שלמה אני רק מוסיף על דבריך שאם אכן יש צלחות ורפידות שחוקות, גומיות ציריות קרועות ובולמים פגומים - שיקח בחשבון שיש עוד כ-3K לשים על הרכב. ועל השיפוץ להיגוי לא אוסיף אחריך.
שוב, כמו שאמר @שלמה - זה לא משהו רציני להוריד את הרכב מהפרק, אבל שתדע להוריד את זה מהמוכר, כי זה מה שכנראה תצטרך להוציא.
אכן כל השאר אלו דברים שמופיעים כמעט בכל רכב שעובר בדיקה, בשנתונים כאלו.
בהצלחה!