דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. טורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול

טורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
8 פוסטים 4 כותבים 50 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y מנותק
    Y מנותק
    YOLEVI
    מייבין
    כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
    #1

    לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד

    מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
    אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסית

    לפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי

    ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?

    מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

    @יצחק-רשטונ
    תודה

    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
    3276568@gmail.com

    ג נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • Y YOLEVI

      לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד

      מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
      אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסית

      לפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי

      ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?

      מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

      @יצחק-רשטונ
      תודה

      ג מנותק
      ג מנותק
      גיל
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
      #2

      @YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
      מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
      אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.


      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

      Y צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • ג גיל

        @YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
        מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
        אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

        Y מנותק
        Y מנותק
        YOLEVI
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים

        כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        מה מצב המצערת

        סבבה דוקא

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        הרכב סוחב עליות (

        כן כמו שהיה קודם

        @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

        פלאגים נבדקו לאחרונה?

        וואו שכחתי מזה לגמרי!!!

        כמה דקות לפני שהלך ראש מנוע נדלקה לי נורת תקלה שיש בעיה עם הניצוץ בצילינדר 1 וכשנתקע האוטו החלפתי שם את הפלאג עם פלאג ישן שהיה לי, צריך להחזיר אותו חזרה ולבדוק.

        אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

        התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
        3276568@gmail.com

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y YOLEVI

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים

          כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          מה מצב המצערת

          סבבה דוקא

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          הרכב סוחב עליות (

          כן כמו שהיה קודם

          @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          פלאגים נבדקו לאחרונה?

          וואו שכחתי מזה לגמרי!!!

          כמה דקות לפני שהלך ראש מנוע נדלקה לי נורת תקלה שיש בעיה עם הניצוץ בצילינדר 1 וכשנתקע האוטו החלפתי שם את הפלאג עם פלאג ישן שהיה לי, צריך להחזיר אותו חזרה ולבדוק.

          אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #4

          @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

          פלאגים גמורים גורמים לשריפת דלק לא אחידה ולקפיצות בסיבובי המנוע. זה יכול להשתקף בנסיעה איטית של הרכב, או ברעידות בעמידה. זה משהו שקל לבדוק, אז שווה לבדוק.
          לגבי

          @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

          כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

          כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גיל

            @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

            אבל מה זה קשור בעצם למה שטורים יעלו בגלל זה ועוד רק בעמידה ולא בנסיעה

            פלאגים גמורים גורמים לשריפת דלק לא אחידה ולקפיצות בסיבובי המנוע. זה יכול להשתקף בנסיעה איטית של הרכב, או ברעידות בעמידה. זה משהו שקל לבדוק, אז שווה לבדוק.
            לגבי

            @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

            כשהרכב עומד! לא בנסיעה- הוא על פארקינג

            כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
            #5

            @גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?

            @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

            כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.

            אה

            כמדומני שזה קורה רק על ניוטרל או פארקינג ופחות על די אפי’ בעמידה

            התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              @גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?

              @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

              כוונתי הייתה במעבר מ-N ל-D ולהפך.

              אה

              כמדומני שזה קורה רק על ניוטרל או פארקינג ופחות על די אפי’ בעמידה

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #6

              @YOLEVI כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

              @גיל ובנסיעה רגילה זה לא משתקף? לכאורה כ"ש לא?

              לא תמיד, תלוי במצב.
              בכל אופן הייתי מתייג את @מיוחד @נייטרון-חפשי @צילפינגים ועוד.

              חלילה לא לפגוע באיש, א"א לתייג 1400 חברי פורום וגם לא את 100 התותחים הגדולים, אני מתייג לפי ההקשרים שקופצים לי לראש.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • Y YOLEVI

                לאחר שהלך ראש מנוע בלנסר 2008 עשיתי אוברול למנוע ומאז הטורים גבוהים יחסית כשאני עומד

                מיד אחרי שאני מניע בד"כ זה מתייצב סביב ה750 שזה בסדר
                אבל לאחר נסיעה אפי’ קצרה כשאני עוצר הטורים עולים לפעמים אפי’ ל2 ואחרי כמה שניות יורדים לסביבות 1 שזה גם גבוה יחסית

                לפעמים יכול להשאר יותר בסביבות 1 ורבע עד וחצי

                ממה זה יכול לנבוע ואיך אפשר לסדר את זה?

                מישהו אמר לי שיש איזה בורג שמכוון על כמה הטורים יהיו בעמידה או משהו כזה, יכול להיות?, אבל מצד שני זה עולה ויורד ולא נשאר כל הזמן גבוה וגם לא תמיד זה קורה אז פחות סביר

                @יצחק-רשטונ
                תודה

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                #7

                @YOLEVI אני מאוד עייף אז לא קראתי בעיון ואני מקווה שלא התעלמתי מאף אחד…
                בבורג שמישהו אמר לך אל תיגע!
                זה שהייתה לך תקלה בצילינדר והחלפת וכו’, תקלת צילינדר יכולה להיות תקלת ראש מנוע ואם עשו אוברול באמת היו אמורים לטפל בזה.
                מי עשה אוברול? דיר קדיס וכדו’?

                ולגופו של עניין זה זיוף בהזרקה (אם זה לא תקלה בראש (של המנוע או של הדירקדיסניק)) לכאורה ואין קשר לפלאג ספציפי (אם כל הפלאגים ישנים זה יכול להיות קשור אולי), אם אין קודי תקלה הייתי חושד בEGR.
                מה קורה כשאתה עומד על פארקינג אחרי התייצבות של הטורים ונותן לחיצה על הגז לפחות עד 4 טורים ועוזב?

                pikolinou@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ג גיל

                  @YOLEVI פלאגים נבדקו לאחרונה? הרכב סוחב עליות (אם לא - הייתי בודק מזרקים)?
                  מה מצב המצערת - עברה ניקוי בזמן האחרון? ייתכן שהעניין שם מלוכלך ודרוש ניקוי.
                  אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @גיל כתב בטורים גבוהים בעמידה לאחר אוברול:

                  אם זה מורגש יותר במעברי הילוכים אז לא הייתי פוסל שמן גיר שרוף וכד’.

                  אני גם לא פוסל את העניין הזה כמו שאמרת אני גם זה קרה לי בפורד פיאסטה שהיה לי פעם הטורים היו גם גבוהים ולבסוף נמצא שיש צינור שעובר בו השמן גיר והוא היה כמעט סתום לגמרי אז הוא הוחלף והכל בא על מקומו בשלום וגם האוטו התחיל להיות יותר חסכוני בדלק

                  התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  28

                  מחובר

                  1.4k

                  משתמשים

                  4.7k

                  נושאים

                  63.8k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום