דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. סנטה פה שנתונים 08-09 דיזל

      סנטה פה שנתונים 08-09 דיזל

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      7 פוסטים 4 כותבים 230 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • קורולה אברכיםק מנותק
        קורולה אברכיםק מנותק
        קורולה אברכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מומלץ?

        אמרו לי לא לגעת הדגם הבנזין, יש בזה משהו?

        שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

          מומלץ?

          אמרו לי לא לגעת הדגם הבנזין, יש בזה משהו?

          שמואל קלייןש מנותק
          שמואל קלייןש מנותק
          שמואל קליין
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @קורולה-אברכים בשנתונים האלו דגם הבנזין נחשב למוצלח יותר
          עד 2010 לא כולל
          שים לב שמדובר במנוע V6 בנפח 2700
          ומטופל טוב
          הדיזל לא חסכוני
          ותחזוקה יקרה בשמיים

          יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
          לחץ כאן!
          או ב- 055-6708066

          קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שמואל קלייןש שמואל קליין

            @קורולה-אברכים בשנתונים האלו דגם הבנזין נחשב למוצלח יותר
            עד 2010 לא כולל
            שים לב שמדובר במנוע V6 בנפח 2700
            ומטופל טוב
            הדיזל לא חסכוני
            ותחזוקה יקרה בשמיים

            קורולה אברכיםק מנותק
            קורולה אברכיםק מנותק
            קורולה אברכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @שמואל-קליין
            מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

              @שמואל-קליין
              מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

              @שמואל-קליין
              מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

              אני אתן לך תרגיל במתמטיקה:
              @שמואל-קליין > חוות דעת ביד2.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ג גיל

                @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                @שמואל-קליין
                מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

                אני אתן לך תרגיל במתמטיקה:
                @שמואל-קליין > חוות דעת ביד2.

                קורולה אברכיםק מנותק
                קורולה אברכיםק מנותק
                קורולה אברכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @גיל כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                @שמואל-קליין
                מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

                אני אתן לך תרגיל במתמטיקה:
                @שמואל-קליין > חוות דעת ביד2.

                לא חלקתי על כבודו, פשוט תהיתי איך זה הגיוני.
                אבל כמה באמת הבנזין לוקחת?
                והאם היא מסתדרת טוב עם מערכת גז?

                תודה לכם.

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                  @גיל כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                  @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                  @שמואל-קליין
                  מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

                  אני אתן לך תרגיל במתמטיקה:
                  @שמואל-קליין > חוות דעת ביד2.

                  לא חלקתי על כבודו, פשוט תהיתי איך זה הגיוני.
                  אבל כמה באמת הבנזין לוקחת?
                  והאם היא מסתדרת טוב עם מערכת גז?

                  תודה לכם.

                  טוסוןט מחובר
                  טוסוןט מחובר
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                  #6

                  @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                  @גיל כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                  @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                  @שמואל-קליין
                  מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

                  אני אתן לך תרגיל במתמטיקה:
                  @שמואל-קליין > חוות דעת ביד2.

                  לא חלקתי על כבודו, פשוט תהיתי איך זה הגיוני.
                  אבל כמה באמת הבנזין לוקחת?

                  מההיכרות עם המנוע V6 2700 סמ"ק של יונדאי שב @טוסון (אותו מנוע נראה לי G6BA) אז מן הסתם 1 ל6-7 בעיר ו1 ל8-9 מחוץ לעיר

                  והאם היא מסתדרת טוב עם מערכת גז?

                  שוב בנושא הזה מרא דשמעתתא הוא @שמואל-קליין אבל שמעתי שיושב בסדר

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טוסוןט טוסון

                    @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                    @גיל כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                    @קורולה-אברכים כתב בסנטה פה שנתונים 08-09 דיזל:

                    @שמואל-קליין
                    מחוו’'ד ביד 2 משמע הדיזל יותר חסכוני.

                    אני אתן לך תרגיל במתמטיקה:
                    @שמואל-קליין > חוות דעת ביד2.

                    לא חלקתי על כבודו, פשוט תהיתי איך זה הגיוני.
                    אבל כמה באמת הבנזין לוקחת?

                    מההיכרות עם המנוע V6 2700 סמ"ק של יונדאי שב @טוסון (אותו מנוע נראה לי G6BA) אז מן הסתם 1 ל6-7 בעיר ו1 ל8-9 מחוץ לעיר

                    והאם היא מסתדרת טוב עם מערכת גז?

                    שוב בנושא הזה מרא דשמעתתא הוא @שמואל-קליין אבל שמעתי שיושב בסדר

                    שמואל קלייןש מנותק
                    שמואל קלייןש מנותק
                    שמואל קליין
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @טוסון צריכת דלק ברכבים ישנים זה הדבר היחדי שאתה יכול לדעת מראש מה אתה משלם
                    ואידך זיל גמור
                    לענינו צריכת הדלק אכן מעט יותר טובה בדיזל מה שכתבתי שזה לא חסכוני התכוונתי ביחס לרכבי דיזל אחרים
                    לגבי גז דגם הבנזין הולך מעולה עם גז

                    יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                    לחץ כאן!
                    או ב- 055-6708066

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                    87

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.8k

                    נושאים

                    131.7k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום