דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפולים ותחזוקה שוטפת
  3. השייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע

השייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים ותחזוקה שוטפת
11 פוסטים 8 כותבים 122 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משה כהן 1

    איזה אטם מתאים לדייהטסו סיריון 2006?
    יש לי 2 סוגים ואני לא יודע מה מהם? ואולי שלישי?
    והאם בכלל חייבים להחליף אותו או שאפשר לשים חזרה את הישן.
    תודה רבה.
    שאלה נוספת האם מיד כשמסובבים טיפה את הפילטר שמן מתחיל לצאת שמן או רק אחרי סיבוב שלם או משהו כזה.
    אני פשוט רוצה להיות בטוח שאני מצליח לפתוח אותו לפני שאני מרוקן שמן.
    תודה רבה.

    מ מנותק
    מ מנותק
    מנאששש
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @משה-כהן-1
    אתה מדבר על הבורג של השמן למטה?
    לא נראה לי שצריך להחליפ אטם אא"כ נוזל לך משם שמן.
    ובפילטר לא אמור לצאת שמן בסיבוב הראשון.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מ משה כהן 1

      איזה אטם מתאים לדייהטסו סיריון 2006?
      יש לי 2 סוגים ואני לא יודע מה מהם? ואולי שלישי?
      והאם בכלל חייבים להחליף אותו או שאפשר לשים חזרה את הישן.
      תודה רבה.
      שאלה נוספת האם מיד כשמסובבים טיפה את הפילטר שמן מתחיל לצאת שמן או רק אחרי סיבוב שלם או משהו כזה.
      אני פשוט רוצה להיות בטוח שאני מצליח לפתוח אותו לפני שאני מרוקן שמן.
      תודה רבה.

      א מנותק
      א מנותק
      אליה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @משה-כהן-1 אטם בורג ריקון אמורים להחליף בכל טיפול
      כך הוראות היצרנים
      זה שהיום רק במורשה מחליפים זו בעיה אחרת אבל זה עולה משהו כמו 2 שח
      אפשר לסובב קצת את הפילטר בלי שיצא שמן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מ משה כהן 1

        איזה אטם מתאים לדייהטסו סיריון 2006?
        יש לי 2 סוגים ואני לא יודע מה מהם? ואולי שלישי?
        והאם בכלל חייבים להחליף אותו או שאפשר לשים חזרה את הישן.
        תודה רבה.
        שאלה נוספת האם מיד כשמסובבים טיפה את הפילטר שמן מתחיל לצאת שמן או רק אחרי סיבוב שלם או משהו כזה.
        אני פשוט רוצה להיות בטוח שאני מצליח לפתוח אותו לפני שאני מרוקן שמן.
        תודה רבה.

        מיוחדמ מנותק
        מיוחדמ מנותק
        מיוחד
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
        #4

        @משה-כהן-1
        איפה אתה גר? אני בירושלים. איך שבדקתי יש לי פותח פילטר כזה.
        אפשר להשתמש עם השייבה עוד פעם, אלא א’‘כ היא במצב שא’'א להשתמש.
        אם זה אטם של הפילטר עצמו לא יודע לא מכיר.

        כותב רק רעיונות.
        גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
        בתשלום סימלי.
        special12323@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ משה כהן 1

          איזה אטם מתאים לדייהטסו סיריון 2006?
          יש לי 2 סוגים ואני לא יודע מה מהם? ואולי שלישי?
          והאם בכלל חייבים להחליף אותו או שאפשר לשים חזרה את הישן.
          תודה רבה.
          שאלה נוספת האם מיד כשמסובבים טיפה את הפילטר שמן מתחיל לצאת שמן או רק אחרי סיבוב שלם או משהו כזה.
          אני פשוט רוצה להיות בטוח שאני מצליח לפתוח אותו לפני שאני מרוקן שמן.
          תודה רבה.

          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @משה-כהן-1 כתב בהשייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע:

          שאלה נוספת האם מיד כשמסובבים טיפה את הפילטר שמן מתחיל לצאת שמן או רק אחרי סיבוב שלם או משהו כזה.
          אני פשוט רוצה להיות בטוח שאני מצליח לפתוח אותו לפני שאני מרוקן שמן.

          מעולה , חשוב מאד לבדוק שאתה מצליח לפתוח אותו לפני שאתה מרוקן את השמן
          השמן לא יוצא מיד בתחילת הסיבוב
          [אם אתה לא מצילח לפתוח אותו תעשה נסיעה של רבע שעה ואז תנסה שוב]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר מנותק
            ר מנותק
            רפאל יהושע
            כתב נערך לאחרונה על ידי רפאל יהושע
            #6

            סיפור שקרה לי לא מזמן: עשיתי טיפול לרכב, ואחרי בערך חודש התחיל להישמע רעש מוזר – מין “טרטור” קל, כזה ששומעים רק אם ממש מקשיבים. זה קרה רק כשעברתי הילוכים ראשון ושני (הרכב שלי ידני), ואז הרעש נעלם והכול שוב חלק. ככה זה נמשך כמה שבועות, עד שהחלטתי לבדוק את זה.

            הלכתי למוסך, אחד העובדים עלה איתי לסיבוב – בקושי שמע משהו. אחר כך בעל המוסך, עם ניסיון של עשרות שנים, נסע איתי. הוא כן שמע את הרעש, אבל נפנף בזה ואמר: “זה רק רעש מהגיר כשאתה מחליף הילוך”. אמרתי לו – לא, זה רעש חדש. זה לא היה קודם.

            התעקשתי שירים את הרכב לבדיקה, ופה הגיעה ההפתעה – טפטוף מהמיכל של השמן מנוע, והבורג כבר לא היה תקין. מדדנו – התברר שרוב השמן יצא. כמה ליטרים.

            המסקנות שלי:

            1. אף פעם אל תתעלמו מהאינטואיציה שלכם – אם משהו מרגיש לא בסדר, תבדקו את זה.

            2. תתעקשו שיבדקו. גם אם לא שומעים כלום או “זה כלום”, תבקשו להרים את הרכב ולוודא.

            3. והכי חשוב – גם אם לא חושבים שיש קשר לשמן, תמיד תבדקו שמן כשיש רעש באזור המנוע או תיבת ההילוכים.

            נייטרון חפשינ ק 2 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • ר רפאל יהושע

              סיפור שקרה לי לא מזמן: עשיתי טיפול לרכב, ואחרי בערך חודש התחיל להישמע רעש מוזר – מין “טרטור” קל, כזה ששומעים רק אם ממש מקשיבים. זה קרה רק כשעברתי הילוכים ראשון ושני (הרכב שלי ידני), ואז הרעש נעלם והכול שוב חלק. ככה זה נמשך כמה שבועות, עד שהחלטתי לבדוק את זה.

              הלכתי למוסך, אחד העובדים עלה איתי לסיבוב – בקושי שמע משהו. אחר כך בעל המוסך, עם ניסיון של עשרות שנים, נסע איתי. הוא כן שמע את הרעש, אבל נפנף בזה ואמר: “זה רק רעש מהגיר כשאתה מחליף הילוך”. אמרתי לו – לא, זה רעש חדש. זה לא היה קודם.

              התעקשתי שירים את הרכב לבדיקה, ופה הגיעה ההפתעה – טפטוף מהמיכל של השמן מנוע, והבורג כבר לא היה תקין. מדדנו – התברר שרוב השמן יצא. כמה ליטרים.

              המסקנות שלי:

              1. אף פעם אל תתעלמו מהאינטואיציה שלכם – אם משהו מרגיש לא בסדר, תבדקו את זה.

              2. תתעקשו שיבדקו. גם אם לא שומעים כלום או “זה כלום”, תבקשו להרים את הרכב ולוודא.

              3. והכי חשוב – גם אם לא חושבים שיש קשר לשמן, תמיד תבדקו שמן כשיש רעש באזור המנוע או תיבת ההילוכים.

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @רפאל-יהושע בורג לא נהרס משימוש נכון, בורג נהרס ממוסכניקים חאפרים שסוגרים אותו עם מברגה!
              האטם לעומת זאת הוא חד פעמי ובעיקרון אין בו תועלת אחרי שימוש אחד, אבל לא נורא אם לא מחליפים כי זה סוגר די טוב גם בלי אטם.

              pikolinou@gmail.com

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @רפאל-יהושע בורג לא נהרס משימוש נכון, בורג נהרס ממוסכניקים חאפרים שסוגרים אותו עם מברגה!
                האטם לעומת זאת הוא חד פעמי ובעיקרון אין בו תועלת אחרי שימוש אחד, אבל לא נורא אם לא מחליפים כי זה סוגר די טוב גם בלי אטם.

                ר מנותק
                ר מנותק
                רפאל יהושע
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @נייטרון-חפשי כתב בהשייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע:

                @רפאל-יהושע בורג לא נהרס משימוש נכון, בורג נהרס ממוסכניקים חאפרים שסוגרים אותו עם מברגה!
                האטם לעומת זאת הוא חד פעמי ובעיקרון אין בו תועלת אחרי שימוש אחד, אבל לא נורא אם לא מחליפים כי זה סוגר די טוב גם בלי אטם.

                ייתכן מאוד, לי הוא טען שהבורג לא היה מקורי ולכן ההברגה כבר נהרסה.

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ר רפאל יהושע

                  סיפור שקרה לי לא מזמן: עשיתי טיפול לרכב, ואחרי בערך חודש התחיל להישמע רעש מוזר – מין “טרטור” קל, כזה ששומעים רק אם ממש מקשיבים. זה קרה רק כשעברתי הילוכים ראשון ושני (הרכב שלי ידני), ואז הרעש נעלם והכול שוב חלק. ככה זה נמשך כמה שבועות, עד שהחלטתי לבדוק את זה.

                  הלכתי למוסך, אחד העובדים עלה איתי לסיבוב – בקושי שמע משהו. אחר כך בעל המוסך, עם ניסיון של עשרות שנים, נסע איתי. הוא כן שמע את הרעש, אבל נפנף בזה ואמר: “זה רק רעש מהגיר כשאתה מחליף הילוך”. אמרתי לו – לא, זה רעש חדש. זה לא היה קודם.

                  התעקשתי שירים את הרכב לבדיקה, ופה הגיעה ההפתעה – טפטוף מהמיכל של השמן מנוע, והבורג כבר לא היה תקין. מדדנו – התברר שרוב השמן יצא. כמה ליטרים.

                  המסקנות שלי:

                  1. אף פעם אל תתעלמו מהאינטואיציה שלכם – אם משהו מרגיש לא בסדר, תבדקו את זה.

                  2. תתעקשו שיבדקו. גם אם לא שומעים כלום או “זה כלום”, תבקשו להרים את הרכב ולוודא.

                  3. והכי חשוב – גם אם לא חושבים שיש קשר לשמן, תמיד תבדקו שמן כשיש רעש באזור המנוע או תיבת ההילוכים.

                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קינג קומפיוטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
                  #9

                  @רפאל-יהושע כתב בהשייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע:

                  המסקנות שלי:

                  1. אף פעם אל תתעלמו מהאינטואיציה שלכם – אם משהו מרגיש לא בסדר, תבדקו את זה.

                  2. תתעקשו שיבדקו. גם אם לא שומעים כלום או “זה כלום”, תבקשו להרים את הרכב ולוודא.

                  3. והכי חשוב – גם אם לא חושבים שיש קשר לשמן, תמיד תבדקו שמן כשיש רעש באזור המנוע או תיבת ההילוכים.

                  זאת המסקנה הנכונה 👇
                  דבר ראשון שעושים כשיש רעש זה לבדוק נוזלים
                  מוזר שלא עשו את זה מייד בהתחלה

                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ק קינג קומפיוטר

                    @רפאל-יהושע כתב בהשייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע:

                    המסקנות שלי:

                    1. אף פעם אל תתעלמו מהאינטואיציה שלכם – אם משהו מרגיש לא בסדר, תבדקו את זה.

                    2. תתעקשו שיבדקו. גם אם לא שומעים כלום או “זה כלום”, תבקשו להרים את הרכב ולוודא.

                    3. והכי חשוב – גם אם לא חושבים שיש קשר לשמן, תמיד תבדקו שמן כשיש רעש באזור המנוע או תיבת ההילוכים.

                    זאת המסקנה הנכונה 👇
                    דבר ראשון שעושים כשיש רעש זה לבדוק נוזלים
                    מוזר שלא עשו את זה מייד בהתחלה

                    ר מנותק
                    ר מנותק
                    רפאל יהושע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @קינג-קומפיוטר כתב בהשייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע:

                    זאת המסקנה הנכונה
                    דבר ראשון שעושים כשיש רעש זה לבדוק נוזלים
                    מוזר שלא עשו את זה מייד בהתחלה

                    נכון.
                    הסיבה לבלבול מפני שהרכב רק עבר טיפול, והרעש לא מתחבר לך למחסור בשמן.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ר רפאל יהושע

                      @נייטרון-חפשי כתב בהשייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע:

                      @רפאל-יהושע בורג לא נהרס משימוש נכון, בורג נהרס ממוסכניקים חאפרים שסוגרים אותו עם מברגה!
                      האטם לעומת זאת הוא חד פעמי ובעיקרון אין בו תועלת אחרי שימוש אחד, אבל לא נורא אם לא מחליפים כי זה סוגר די טוב גם בלי אטם.

                      ייתכן מאוד, לי הוא טען שהבורג לא היה מקורי ולכן ההברגה כבר נהרסה.

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @רפאל-יהושע כתב בהשייבה שמתחת לבורג ריקון שמן מנוע:

                      הבורג לא היה מקורי

                      חזק ביותר!
                      בורג מקורי?
                      זה דבר שעוד לא שמענו.

                      pikolinou@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      18

                      מחובר

                      1.5k

                      משתמשים

                      4.9k

                      נושאים

                      67.1k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום