דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סימני שטח במצלמת רוורס

      סימני שטח במצלמת רוורס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 7 כותבים 539 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מוישה מהדרום
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        קניתי רכב בשעה טובה ומוצלחת
        קיבלתי אותו עם מערכת מולטימדיה מובנית + מצלמת רוורס
        אך ללא סימני שטח שרואים כתום/אדום וכן כיוון הרכב בהתאם לשטח והכיוון שאני נוסע (מקווה שאני מובן)

        אשמח להבין למה זה קשור למצלמה או לתוכנה והאם יש דרך להוסיף זאת

        תודה רבה

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מוישה מהדרום

          קניתי רכב בשעה טובה ומוצלחת
          קיבלתי אותו עם מערכת מולטימדיה מובנית + מצלמת רוורס
          אך ללא סימני שטח שרואים כתום/אדום וכן כיוון הרכב בהתאם לשטח והכיוון שאני נוסע (מקווה שאני מובן)

          אשמח להבין למה זה קשור למצלמה או לתוכנה והאם יש דרך להוסיף זאת

          תודה רבה

          ש מנותק
          ש מנותק
          שלמה ו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

          קניתי רכב בשעה טובה ומוצלחת
          קיבלתי אותו עם מערכת מולטימדיה מובנית + מצלמת רוורס
          אך ללא סימני שטח שרואים כתום/אדום וכן כיוון הרכב בהתאם לשטח והכיוון שאני נוסע (מקווה שאני מובן)

          אשמח להבין למה זה קשור למצלמה או לתוכנה והאם יש דרך להוסיף זאת

          תודה רבה

          אם זה רכב שהמולטימדיה שלו אינה מחוברת לקנבס (חיבור למחשב הרכב) או שלא קיים חיבור כזה
          לא קיים אפשרות לחזות מה כיוון הפניית ההגה

          סימנים של מרחק בלבד ייתכן שיהיה אפשר להוסיף בהגדרות המצלמה

          יהיה יותר חכם אם תציין את סוג הרכב ושנת ייצורו

          הכל מלמעלהה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • ש שלמה ו

            @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

            קניתי רכב בשעה טובה ומוצלחת
            קיבלתי אותו עם מערכת מולטימדיה מובנית + מצלמת רוורס
            אך ללא סימני שטח שרואים כתום/אדום וכן כיוון הרכב בהתאם לשטח והכיוון שאני נוסע (מקווה שאני מובן)

            אשמח להבין למה זה קשור למצלמה או לתוכנה והאם יש דרך להוסיף זאת

            תודה רבה

            אם זה רכב שהמולטימדיה שלו אינה מחוברת לקנבס (חיבור למחשב הרכב) או שלא קיים חיבור כזה
            לא קיים אפשרות לחזות מה כיוון הפניית ההגה

            סימנים של מרחק בלבד ייתכן שיהיה אפשר להוסיף בהגדרות המצלמה

            יהיה יותר חכם אם תציין את סוג הרכב ושנת ייצורו

            הכל מלמעלהה מנותק
            הכל מלמעלהה מנותק
            הכל מלמעלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
            יש לי קורולה ומערכת t10

            ש דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

              @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
              יש לי קורולה ומערכת t10

              ש מנותק
              ש מנותק
              שלמה ו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @הכל-מלמעלה כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

              @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
              יש לי קורולה ומערכת t10

              איזה שנת ייצור של הקורולה?
              לא בכל רכב זה קיים

              הכל מלמעלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שלמה ו

                @הכל-מלמעלה כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
                יש לי קורולה ומערכת t10

                איזה שנת ייצור של הקורולה?
                לא בכל רכב זה קיים

                הכל מלמעלהה מנותק
                הכל מלמעלהה מנותק
                הכל מלמעלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @שלמה-ו כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                @הכל-מלמעלה כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
                יש לי קורולה ומערכת t10

                איזה שנת ייצור של הקורולה?
                לא בכל רכב זה קיים

                2010 sun

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                  @שלמה-ו כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                  @הכל-מלמעלה כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                  @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
                  יש לי קורולה ומערכת t10

                  איזה שנת ייצור של הקורולה?
                  לא בכל רכב זה קיים

                  2010 sun

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלמה ו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @הכל-מלמעלה כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                  @שלמה-ו כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                  @הכל-מלמעלה כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                  @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
                  יש לי קורולה ומערכת t10

                  איזה שנת ייצור של הקורולה?
                  לא בכל רכב זה קיים

                  2010 sun

                  אני התקנתי מערכת כמו שלך ברכב כזה
                  ואין חיבור קנבס למערכת ברכב זה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                    @שלמה-ו אני אם אותה בעיה
                    יש לי קורולה ומערכת t10

                    דני מערכותד מחובר
                    דני מערכותד מחובר
                    דני מערכות
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @הכל-מלמעלה החיווי בתנועה לא יעבוד לך והקווים סתם בלי לזוז אתה יכול להפעיל את זה בהגדרות נסיעה לאחור

                    ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                    לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                    https://did.li/MxyOf

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ש שלמה ו

                      @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                      קניתי רכב בשעה טובה ומוצלחת
                      קיבלתי אותו עם מערכת מולטימדיה מובנית + מצלמת רוורס
                      אך ללא סימני שטח שרואים כתום/אדום וכן כיוון הרכב בהתאם לשטח והכיוון שאני נוסע (מקווה שאני מובן)

                      אשמח להבין למה זה קשור למצלמה או לתוכנה והאם יש דרך להוסיף זאת

                      תודה רבה

                      אם זה רכב שהמולטימדיה שלו אינה מחוברת לקנבס (חיבור למחשב הרכב) או שלא קיים חיבור כזה
                      לא קיים אפשרות לחזות מה כיוון הפניית ההגה

                      סימנים של מרחק בלבד ייתכן שיהיה אפשר להוסיף בהגדרות המצלמה

                      יהיה יותר חכם אם תציין את סוג הרכב ושנת ייצורו

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוישה מהדרום
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @שלמה-ו תודה על תגובתך
                      הונדה אינסייט 2011

                      ש EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מוישה מהדרום

                        @שלמה-ו תודה על תגובתך
                        הונדה אינסייט 2011

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלמה ו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                        @שלמה-ו תודה על תגובתך
                        הונדה אינסייט 2011

                        אני לא מכיר אישית את הרכב
                        אולי אחרים שמכירים יוכלו לענות במדוייק

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוישה מהדרום

                          @שלמה-ו תודה על תגובתך
                          הונדה אינסייט 2011

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                          הונדה אינסייט 2011

                          אין שם קנבס.

                          @דני-מערכות כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                          והקווים סתם בלי לזוז אתה יכול להפעיל את זה בהגדרות נסיעה לאחור

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          מ נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • EBAE EBA

                            @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                            הונדה אינסייט 2011

                            אין שם קנבס.

                            @דני-מערכות כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                            והקווים סתם בלי לזוז אתה יכול להפעיל את זה בהגדרות נסיעה לאחור

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוישה מהדרום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @EBA אני לא יכול לסמן תודה כי אין לי מוניטין
                            אך ממש תודה

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • EBAE EBA

                              @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                              הונדה אינסייט 2011

                              אין שם קנבס.

                              @דני-מערכות כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                              והקווים סתם בלי לזוז אתה יכול להפעיל את זה בהגדרות נסיעה לאחור

                              נהוראינ מנותק
                              נהוראינ מנותק
                              נהוראי
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @EBA מה עם אינסייט 2012 (סוף 12 הדגם החדש)?

                              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נהוראינ נהוראי

                                @EBA מה עם אינסייט 2012 (סוף 12 הדגם החדש)?

                                דני מערכותד מחובר
                                דני מערכותד מחובר
                                דני מערכות
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @נהוראי אין

                                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                https://did.li/MxyOf

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ מוישה מהדרום

                                  @EBA אני לא יכול לסמן תודה כי אין לי מוניטין
                                  אך ממש תודה

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גיל
                                  מאסטר מגיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מוישה-מהדרום כתב בסימני שטח במצלמת רוורס:

                                  @EBA אני לא יכול לסמן תודה כי אין לי מוניטין
                                  אך ממש תודה

                                  הודיתי ל @EBA בשמך.


                                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  88

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  130.7k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום