הונדה frv חום מנוע
-
ברשותי הונדה frv שנת 2007,חום מנוע עולה לאחר מאמץ בנסיעה עירונית איטית.
לפני כשנה הוחלף רדיאטור,די סמוך לזה שמתי לב שחום המנוע מטפס מקו 4 לקו 5,לאחרונה הוא מטפס גם יותר לאחר מאמץ וכאשר הנסיעה איטית,בנסיעה בינעירונית לא מתחמם המנוע,כאשר אני מדליק מזגן קירור שני המאווררים נדלקים וחום המנוע חוזר לקו 4.
הוחלף טרמוסטט שנמצא תקול אך עדיין הבעיה לא נפתרה.נבדק ע"י מחשב שהמאוורר נדלק ב-103 מעלות לזמן קצר מאוד.
ראיתי בפורום מקרה דומה שם נפתרה הבעייה בהחלפת יוניט חום שעל הרדיאטור.
מישהו נתקל בדבר דומה ברכב זה?
המלצה על מכונאי/מוסך שמאבחן מדוייק בעייה כזו? אני מירושלים.תודה -
@מיוחד מכונאי אמר נתחיל עם טרמוסטט ונתקדם.טרמוסטט הוחלף ונראה שבאמת היה תקול גם מבדיקה פיזית שלו וגם מכך שלאחר שהוחלף החימום באוטו הפיק חום גדול משמעותית מה שאומר שהטרמוסטט הישן לא נפתח על הסוף… אני לא רוצה להמשיך בשיטת “מצליח” יוניט חום משאבת מים וכו’ וכו’
-
@vDavid
לבדוק עם רב מודד חיישן אתה יודע? צריך להיות אוהם גבוה יחסית [טוב זה תלוי באיזה יחידה אתה שם], ולבדוק חשמל אם יש.
עיין אולי כאן טקסט קישור
@הכל-בעזרת-השם @נייטרון-חפשי ועוד מי ששכחתי.[בכללית יכול להיות הרבה דברים, אבל אתה אומר שהחשד במאוורים לפי מה שהמוסכניק אמר]אולי יכול להיות שהיוניט נדפק אם התרמוסטט גם דפוק והוא שיגע אותו, [מה המצב המים נקיים שם].
-
היה כזה נושא פה אולי יועיל