דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. איפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009

      איפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      פולקסוואגןטרנספורטר2009מצת
      11 פוסטים 3 כותבים 419 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צ צור

        איפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009
        אשמח למידע רלוונטי
        אנסה להחליף לבד

        שלמהש מנותק
        שלמהש מנותק
        שלמה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @צור אשמח לפירוט השאלה, לא הבנתי אותה האם אתה מחפש את המצת? או שהוא לא עובד?

        כאן בשביל לעזור :)

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • שלמהש שלמה

          @צור אשמח לפירוט השאלה, לא הבנתי אותה האם אתה מחפש את המצת? או שהוא לא עובד?

          צ מחובר
          צ מחובר
          צור
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @שלמה איפה הוא נמצא אי צריך להחליף

          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צור

            @שלמה איפה הוא נמצא אי צריך להחליף

            שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
            #4

            @צור כתב באיפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009:

            @שלמה איפה הוא נמצא אי (אני\אין\אים?) צריך להחליף
            מחילה עדיין לא מובן!

            האם אתה מחפש את המקום שבו החור של המצת? ששמים בו מצת או ראש מטען מתאים?

            כאן בשביל לעזור :)

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלמהש שלמה

              @צור כתב באיפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009:

              @שלמה איפה הוא נמצא אי (אני\אין\אים?) צריך להחליף
              מחילה עדיין לא מובן!

              האם אתה מחפש את המקום שבו החור של המצת? ששמים בו מצת או ראש מטען מתאים?

              צ מחובר
              צ מחובר
              צור
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @שלמה מחפש מצת להט (זה קשור להנעה) לא ראש מטען

              מיוחדמ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • צ צור

                @שלמה מחפש מצת להט (זה קשור להנעה) לא ראש מטען

                מיוחדמ מנותק
                מיוחדמ מנותק
                מיוחד
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                #6

                @צור
                לא מובן
                פלאגים?
                כוילים/סליל הצתה?
                איפה שפותחים מכסה מנוע?

                גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                special12323@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צ צור

                  @שלמה מחפש מצת להט (זה קשור להנעה) לא ראש מטען

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                  #7

                  @צור כתב באיפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009:

                  @שלמה מחפש מצת להט (זה קשור להנעה) לא ראש מטען

                  אוקיי גדול!!! אתה מדבר על מצתי להט שברכבי דיזל (הפועלים במקום פלאגים שבבנזין)! סדר עבודתם: במנוע דיזל הצתת תערובת הדלק והאוויר נוצרת בשיטת הדטונציה כלומר הצתה עצמית (אין פלג או מצת כמו במנוע בנזין). כדי לייצר את הצתה בדיזל, הבוכנה (בזמן עלייתה) דוחסת את התערובת ללחץ מסוים וממילא לחום מסוים.
                  החום כתוצאה מהחום הסביבתי יחד עם החום שנוצר בעקבות הלחץ.
                  לעיתים ישנו צורך בהוספת גורם חימום חיצוני ולכן ישנם את מצתי הלהט אשר תפקידם לעלות את חום התערובת כשנדרש.

                  למעשה מי ששולט על פעולת המצתים הללו הינו מחשב ניהול המנוע אשר ע"פ כל הפרמטרים שהוא מקבל הוא “מחליט” אם להפעילם או לא.
                  אגב לכן כדאי לדעת שבימים קרים (לא רק)
                  צריך לחכות זמן קצר לפני התנעה

                  בדרך כלל יש נורית כתומה שדולקת לפרק הזמן הזה, והיא נכבית כשהרכב מוכן להנעה

                  איך החלטת שיש תקלה? נדלקה לך הנורה מהבבת של סליל צהוב? או שלא מניע?

                  כאן בשביל לעזור :)

                  מיוחדמ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • שלמהש שלמה

                    @צור כתב באיפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009:

                    @שלמה מחפש מצת להט (זה קשור להנעה) לא ראש מטען

                    אוקיי גדול!!! אתה מדבר על מצתי להט שברכבי דיזל (הפועלים במקום פלאגים שבבנזין)! סדר עבודתם: במנוע דיזל הצתת תערובת הדלק והאוויר נוצרת בשיטת הדטונציה כלומר הצתה עצמית (אין פלג או מצת כמו במנוע בנזין). כדי לייצר את הצתה בדיזל, הבוכנה (בזמן עלייתה) דוחסת את התערובת ללחץ מסוים וממילא לחום מסוים.
                    החום כתוצאה מהחום הסביבתי יחד עם החום שנוצר בעקבות הלחץ.
                    לעיתים ישנו צורך בהוספת גורם חימום חיצוני ולכן ישנם את מצתי הלהט אשר תפקידם לעלות את חום התערובת כשנדרש.

                    למעשה מי ששולט על פעולת המצתים הללו הינו מחשב ניהול המנוע אשר ע"פ כל הפרמטרים שהוא מקבל הוא “מחליט” אם להפעילם או לא.
                    אגב לכן כדאי לדעת שבימים קרים (לא רק)
                    צריך לחכות זמן קצר לפני התנעה

                    בדרך כלל יש נורית כתומה שדולקת לפרק הזמן הזה, והיא נכבית כשהרכב מוכן להנעה

                    איך החלטת שיש תקלה? נדלקה לך הנורה מהבבת של סליל צהוב? או שלא מניע?

                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחדמ מנותק
                    מיוחד
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                    #8

                    @שלמה
                    זה נמצא על המנוע
                    באותו מיקום כמו ברכב בנזין פחות או יותר

                    גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                    בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                    special12323@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמהש שלמה

                      @צור כתב באיפה נמצא מצת להט לרכב טרנספורטר 2009:

                      @שלמה מחפש מצת להט (זה קשור להנעה) לא ראש מטען

                      אוקיי גדול!!! אתה מדבר על מצתי להט שברכבי דיזל (הפועלים במקום פלאגים שבבנזין)! סדר עבודתם: במנוע דיזל הצתת תערובת הדלק והאוויר נוצרת בשיטת הדטונציה כלומר הצתה עצמית (אין פלג או מצת כמו במנוע בנזין). כדי לייצר את הצתה בדיזל, הבוכנה (בזמן עלייתה) דוחסת את התערובת ללחץ מסוים וממילא לחום מסוים.
                      החום כתוצאה מהחום הסביבתי יחד עם החום שנוצר בעקבות הלחץ.
                      לעיתים ישנו צורך בהוספת גורם חימום חיצוני ולכן ישנם את מצתי הלהט אשר תפקידם לעלות את חום התערובת כשנדרש.

                      למעשה מי ששולט על פעולת המצתים הללו הינו מחשב ניהול המנוע אשר ע"פ כל הפרמטרים שהוא מקבל הוא “מחליט” אם להפעילם או לא.
                      אגב לכן כדאי לדעת שבימים קרים (לא רק)
                      צריך לחכות זמן קצר לפני התנעה

                      בדרך כלל יש נורית כתומה שדולקת לפרק הזמן הזה, והיא נכבית כשהרכב מוכן להנעה

                      איך החלטת שיש תקלה? נדלקה לך הנורה מהבבת של סליל צהוב? או שלא מניע?

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                      #9

                      ננסה למצא לך איך ומה עושים עכ’'פ זה כנראה זה
                      חברים יקרים בשביל עזרה ל @צור היקר אשמח שישלחו כמה שיותר סירטונים לבדיקה בנטפרי (לי אין אפשרות סליחה)

                      החלפת סלילי חימום

                      כאן בשביל לעזור :)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיוחדמ מנותק
                        מיוחדמ מנותק
                        מיוחד
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        עיין כאן
                        https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/99138-מדריך-מצולם-החלפת-מצתי-להט-פאג-רו-98

                        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                        special12323@gmail.com

                        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מיוחדמ מיוחד

                          עיין כאן
                          https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/99138-מדריך-מצולם-החלפת-מצתי-להט-פאג-רו-98

                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחד
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                          #11

                          @מיוחד @צור
                          יש לך נטפרי?
                          א’'כ תפתח אותם
                          https://www.youtube.com/watch?v=rDr022-dm3s

                          https://www.youtube.com/watch?v=ZZ3_XSSM7yM

                          https://www.youtube.com/watch?v=GSVuw_nod8Q

                          https://www.youtube.com/watch?v=J2IPBcJOi50

                          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                          special12323@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-שאר מכלולי הרכב

                          61

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.7k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום