דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. אחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות

      אחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      15 פוסטים 9 כותבים 559 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • G מנותק
        G מנותק
        gogo
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        אחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות
        קרה לי פעמיים בתוך יומיים שהרכב נכבה לי ברמזורים, וזה לא היה לי לפני ההסבה, זה יכול להיות קשור?

        ב תלת אופןת 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • G gogo

          אחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות
          קרה לי פעמיים בתוך יומיים שהרכב נכבה לי ברמזורים, וזה לא היה לי לפני ההסבה, זה יכול להיות קשור?

          ב מנותק
          ב מנותק
          בן ציון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @gogo
          הכול יכול להיות
          דרך אגב איזה רכב?

          G תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בן ציון

            @gogo
            הכול יכול להיות
            דרך אגב איזה רכב?

            G מנותק
            G מנותק
            gogo
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @בן-ציון כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

            @gogo
            הכול יכול להיות
            דרך אגב איזה רכב?

            טוסון 2008
            תודה

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • G gogo

              @בן-ציון כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

              @gogo
              הכול יכול להיות
              דרך אגב איזה רכב?

              טוסון 2008
              תודה

              י מנותק
              י מנותק
              ישראל מע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @gogo דבר ראשון אתה יכול להעביר את הרכב למצב בנזין ולבדוק מאוד הגיוני שזה קשור לגז בעבר היה לי את זה ברכב אם גז במיוחד שהרכב קר תדבר אם מי שהתקין לך את הגז

              G תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • י ישראל מע

                @gogo דבר ראשון אתה יכול להעביר את הרכב למצב בנזין ולבדוק מאוד הגיוני שזה קשור לגז בעבר היה לי את זה ברכב אם גז במיוחד שהרכב קר תדבר אם מי שהתקין לך את הגז

                G מנותק
                G מנותק
                gogo
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ישראל-מע כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                תדבר אם מי שהתקין לך את הגז

                דיברתי עם ערן, הוא אמר שאולי זה קשור. אני יסע אליו אי"ה.

                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  לי זה קרה ובסוף זה היה ניקוי מצערת
                  ההסבר לזה שעושים גז המחשב של הרכב מתאפס כך הרכב לפני איפוס מנסה להסתדר עם המצב של המצערת ושעושים איפוס הוא מתבלבל לגמרי (מקוה שהובנתי ע’'פ הסבר של ערן)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • G gogo

                    @ישראל-מע כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                    תדבר אם מי שהתקין לך את הגז

                    דיברתי עם ערן, הוא אמר שאולי זה קשור. אני יסע אליו אי"ה.

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @gogo כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                    @ישראל-מע כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                    תדבר אם מי שהתקין לך את הגז

                    דיברתי עם ערן, הוא אמר שאולי זה קשור. אני יסע אליו אי"ה.

                    קודם תבדוק מה שכתב בחכמה @ישראל-מע שלא תיסע סתם, זה פשוט.
                    אני הייתי מנסה גם לימוד מצערת, מה שכתב @שמו קודם לכן.


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      @gogo כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                      @ישראל-מע כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                      תדבר אם מי שהתקין לך את הגז

                      דיברתי עם ערן, הוא אמר שאולי זה קשור. אני יסע אליו אי"ה.

                      קודם תבדוק מה שכתב בחכמה @ישראל-מע שלא תיסע סתם, זה פשוט.
                      אני הייתי מנסה גם לימוד מצערת, מה שכתב @שמו קודם לכן.

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר מגיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @שמואל-קליין ?


                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • G gogo

                        אחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות
                        קרה לי פעמיים בתוך יומיים שהרכב נכבה לי ברמזורים, וזה לא היה לי לפני ההסבה, זה יכול להיות קשור?

                        תלת אופןת מנותק
                        תלת אופןת מנותק
                        תלת אופן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @gogo כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                        אחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות

                        נראה לי שזה בדרך כלל כיוונים (לכוון את המערכת גז לדיוק מקסימלי)

                        מנגו כשר טוב לעבודת השם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • G מנותק
                          G מנותק
                          gogo
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          כבר פעם שלישית תוך כדי שהעברתי ל-R
                          בכל אופן @Klonimoos אני צריך במילא ליסוע לבדיקת מהנדס, תודה על הדאגה 😁
                          לגבי המצערת ערן כבר ניקה אותה, אבל אולי בכל אופן אפשר לפרט לי איך בדיוק בודקים מצערת?

                          דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • G gogo

                            כבר פעם שלישית תוך כדי שהעברתי ל-R
                            בכל אופן @Klonimoos אני צריך במילא ליסוע לבדיקת מהנדס, תודה על הדאגה 😁
                            לגבי המצערת ערן כבר ניקה אותה, אבל אולי בכל אופן אפשר לפרט לי איך בדיוק בודקים מצערת?

                            דוד 100ד מנותק
                            דוד 100ד מנותק
                            דוד 100
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @gogo
                            מה בסוף נסגר עם התקלה שלך בכיבוי הסתדר לך?

                            G תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 100ד דוד 100

                              @gogo
                              מה בסוף נסגר עם התקלה שלך בכיבוי הסתדר לך?

                              G מנותק
                              G מנותק
                              gogo
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @דוד-100 כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                              @gogo
                              מה בסוף נסגר עם התקלה שלך בכיבוי הסתדר לך?

                              חלקי, פה ושם זה קורה לי.

                              G תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • G gogo

                                @דוד-100 כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                                @gogo
                                מה בסוף נסגר עם התקלה שלך בכיבוי הסתדר לך?

                                חלקי, פה ושם זה קורה לי.

                                G מנותק
                                G מנותק
                                gogo
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @gogo כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                                @דוד-100 כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                                @gogo
                                מה בסוף נסגר עם התקלה שלך בכיבוי הסתדר לך?

                                חלקי, פה ושם זה קורה לי.

                                תודה על ההתעניינות

                                דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • G gogo

                                  @gogo כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                                  @דוד-100 כתב באחרי התקנת מערכת גפ״ם הרכב נכבה בעצירות:

                                  @gogo
                                  מה בסוף נסגר עם התקלה שלך בכיבוי הסתדר לך?

                                  חלקי, פה ושם זה קורה לי.

                                  תודה על ההתעניינות

                                  דוד 100ד מנותק
                                  דוד 100ד מנותק
                                  דוד 100
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @gogo
                                  זה קרה לי היום פעם אחת נקווה שלא יחזור הגיוני שזה קשור לכיוונים או משהו כי יש לי תערובת ענייה וגם עוד תקלה של בעיה בהנעה שהרכב במצב של גז השבוע אני ילך למתקין לאישור מהנדס אני מקווה שיפתור את הבעיות בעז"ה

                                  מוטי 56מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • דוד 100ד דוד 100

                                    @gogo
                                    זה קרה לי היום פעם אחת נקווה שלא יחזור הגיוני שזה קשור לכיוונים או משהו כי יש לי תערובת ענייה וגם עוד תקלה של בעיה בהנעה שהרכב במצב של גז השבוע אני ילך למתקין לאישור מהנדס אני מקווה שיפתור את הבעיות בעז"ה

                                    מוטי 56מ מנותק
                                    מוטי 56מ מנותק
                                    מוטי 56
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי 56
                                    #15

                                    @דוד-100 תתאם איתם מראש שאתה מגיע גם בשביל זה, לפעמים עמוס והם לא יסכימו להסתכל עליך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מערכת גפ"ם (הנעה בגז)

                                    63

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.8k

                                    נושאים

                                    132.2k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום