דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. הלך מנוע?

      הלך מנוע?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      76 פוסטים 5 כותבים 2.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y מנותק
        Y מנותק
        YOLEVI
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
        #1

        יש לי נזילה די רצינית (- לנסר 2008) ובכל זאת נסעתי להורי מרחק של 200 ק"מ כשאני עם מחשב רכב פתוח במולטימדיה מוודא שהחום מנוע לא עובר את ה95 (מעל 95 אזעקה מפלחת את חלל הרכב)

        בהלוך הייתי צריך לעצור 3 פעמים כדי למלאות מים, יש לציין שכל הנסיעה חום מנוע היה על 80 ומיד שהתחיל לטפס מעל 80 נעצרתי למלאות מים.

        בחזור כבר הייתי צריך לעצור הרבה יותר אבל בוודאות החום מנוע לא היה מעל 101 (וגם זה לדקה אולי) ורוב ככל הנסיעה היה עד 80 כשמיד שעולה מעל 80 אני עוצר ושם מים

        כיממה אח"כ אני בא להניע והאוטו לא מניע ניסיתי עם בוסטר למרות שהמצבר חדש אבל האוטו אפילו לא משתעל, בנוסף יש ריח חרוך מהאזור של המנוע מה שלא היה עד היום (נראה לי שגם כשמילאתי מים בפעם פעמיים האחרונות הרחתי את זה אבל הנחתי שזה בגלל שהמנוע חם).
        יש לציין שגם בדרך כל פעם שהוספתי מים כיביתי את האוטו ולאחמ"כ האוטו הניע בלי בעיות.

        השאלות שלי הם:
        1 האם יכול להיות שעלה חום מנוע אבל החיישן לא הרגיש שעלה או שלקח לו זמן להרגיש? (מישהו אמר לי שהחיישן מודד את המים ולא את המנוע עצמו ולכן יתכן שעלה החום ולא הגיע מים לחיישן)

        2 גם אם הלך ראש מנוע האוטו עדיין אמור להניע אז האם זה לא מעיד על ראש מנוע

        3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

        ת"כ כתיבת הפוסט הגיע אדם שקצת מבין ואמר לי שלא כך מגיב המנוע כשהוא נתפס ויתכן שאיזה חוט שנשרף עושה את הריח ולכן גם לא מניע אז הוא קצת הרגיע אותי נקווה שגם חכמי ורבני הפורום ירגיעו אותי

        עריכה: יישר כח לעוזרים ובמיוחד ל @מיוחד שטרח לענות לי בשעה מאוחרת.

        הגיע היום מוסכניק ומיד שהרים את המכסה מנוע אמר שהלך מנוע לפי הריח (מה אתה לא מריח?)

        אבל אמר שחייב לתת סטרטר, אז הוא ניסה לסובב את המנוע כמו ש @מיוחד הסביר כאן (רציתי להשים על ניוטרל אבל הוא אמר שבאוטומט לא צריך) והמנוע הסתובב ממש מצוין אז הוא אמר שכנראה נשרף הסטרטר ויתכן שממנו הריח ולא מהמנוע, הוא הוציא את הסטרטר והוא היה שרוף ושחור באזור של החיבורים וגם החוטים שלו נשרפו וממנו היה הריח, הוא אמר שאף פעם לא ראה סטרטר שנשרף ככה, יש לציין שעד עכשיו הוא עבד חלק בלי שום בעיות בכלל.
        למעיישה הוא טוען שהסטרטר לא קשור לסיפור של החום מנוע ופשוט לא האמין שכיביתי והדלקתי את האוטו כ"כ הרבה פעמים בדרך ורק כשהגעתי לבית הוא הפסיק לעבוד הוא אמר שרק לבני תורה יכולים לקרא הניסים האלה…
        הוא החליף את הסטרטר והחוטים שלו והאוטו נוסע ב"ה.
        הוא הסתכל על המים כשהנעתי והוא אמר שהייתה קפיצה קטנה אז הוא לא בטוח אם הלך ראש מנוע… אשמח לחוו"ד אם אמורה להיות קפיצה כלשהיא כמובן שהאוטו היה קר לגמרי

        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
        3276568@gmail.com
        0583276568

        מיוחדמ יעקב מ. פינסי 4 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • Y YOLEVI

          יש לי נזילה די רצינית (- לנסר 2008) ובכל זאת נסעתי להורי מרחק של 200 ק"מ כשאני עם מחשב רכב פתוח במולטימדיה מוודא שהחום מנוע לא עובר את ה95 (מעל 95 אזעקה מפלחת את חלל הרכב)

          בהלוך הייתי צריך לעצור 3 פעמים כדי למלאות מים, יש לציין שכל הנסיעה חום מנוע היה על 80 ומיד שהתחיל לטפס מעל 80 נעצרתי למלאות מים.

          בחזור כבר הייתי צריך לעצור הרבה יותר אבל בוודאות החום מנוע לא היה מעל 101 (וגם זה לדקה אולי) ורוב ככל הנסיעה היה עד 80 כשמיד שעולה מעל 80 אני עוצר ושם מים

          כיממה אח"כ אני בא להניע והאוטו לא מניע ניסיתי עם בוסטר למרות שהמצבר חדש אבל האוטו אפילו לא משתעל, בנוסף יש ריח חרוך מהאזור של המנוע מה שלא היה עד היום (נראה לי שגם כשמילאתי מים בפעם פעמיים האחרונות הרחתי את זה אבל הנחתי שזה בגלל שהמנוע חם).
          יש לציין שגם בדרך כל פעם שהוספתי מים כיביתי את האוטו ולאחמ"כ האוטו הניע בלי בעיות.

          השאלות שלי הם:
          1 האם יכול להיות שעלה חום מנוע אבל החיישן לא הרגיש שעלה או שלקח לו זמן להרגיש? (מישהו אמר לי שהחיישן מודד את המים ולא את המנוע עצמו ולכן יתכן שעלה החום ולא הגיע מים לחיישן)

          2 גם אם הלך ראש מנוע האוטו עדיין אמור להניע אז האם זה לא מעיד על ראש מנוע

          3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

          ת"כ כתיבת הפוסט הגיע אדם שקצת מבין ואמר לי שלא כך מגיב המנוע כשהוא נתפס ויתכן שאיזה חוט שנשרף עושה את הריח ולכן גם לא מניע אז הוא קצת הרגיע אותי נקווה שגם חכמי ורבני הפורום ירגיעו אותי

          עריכה: יישר כח לעוזרים ובמיוחד ל @מיוחד שטרח לענות לי בשעה מאוחרת.

          הגיע היום מוסכניק ומיד שהרים את המכסה מנוע אמר שהלך מנוע לפי הריח (מה אתה לא מריח?)

          אבל אמר שחייב לתת סטרטר, אז הוא ניסה לסובב את המנוע כמו ש @מיוחד הסביר כאן (רציתי להשים על ניוטרל אבל הוא אמר שבאוטומט לא צריך) והמנוע הסתובב ממש מצוין אז הוא אמר שכנראה נשרף הסטרטר ויתכן שממנו הריח ולא מהמנוע, הוא הוציא את הסטרטר והוא היה שרוף ושחור באזור של החיבורים וגם החוטים שלו נשרפו וממנו היה הריח, הוא אמר שאף פעם לא ראה סטרטר שנשרף ככה, יש לציין שעד עכשיו הוא עבד חלק בלי שום בעיות בכלל.
          למעיישה הוא טוען שהסטרטר לא קשור לסיפור של החום מנוע ופשוט לא האמין שכיביתי והדלקתי את האוטו כ"כ הרבה פעמים בדרך ורק כשהגעתי לבית הוא הפסיק לעבוד הוא אמר שרק לבני תורה יכולים לקרא הניסים האלה…
          הוא החליף את הסטרטר והחוטים שלו והאוטו נוסע ב"ה.
          הוא הסתכל על המים כשהנעתי והוא אמר שהייתה קפיצה קטנה אז הוא לא בטוח אם הלך ראש מנוע… אשמח לחוו"ד אם אמורה להיות קפיצה כלשהיא כמובן שהאוטו היה קר לגמרי

          מיוחדמ מנותק
          מיוחדמ מנותק
          מיוחד
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

          3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

          ודאי

          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
          special12323@gmail.com

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיוחדמ מיוחד

            @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

            3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

            ודאי

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

            @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

            3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

            ודאי

            ואיך הרכב מגיב כשנתפס מנוע?

            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com
            0583276568

            מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

              @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

              3 האם יתכן שבגלל חום מנוע נתפס מנוע או שרק בגלל חוסר שמן נתפס מנוע

              ודאי

              ואיך הרכב מגיב כשנתפס מנוע?

              מיוחדמ מנותק
              מיוחדמ מנותק
              מיוחד
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
              #4

              @YOLEVI
              לפעמים אתה שומע אותו משתעל מוזר
              אבל לא תמיד, לפעמים גל הארכובה לא מצליח להסתובב בכלל והוא לא יניע
              לגבי המקרה שלך לא יודע

              גמ''ח "והלכת בדרכיו".
              כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
              בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
              special12323@gmail.com

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיוחדמ מיוחד

                @YOLEVI
                לפעמים אתה שומע אותו משתעל מוזר
                אבל לא תמיד, לפעמים גל הארכובה לא מצליח להסתובב בכלל והוא לא יניע
                לגבי המקרה שלך לא יודע

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                @YOLEVI
                לפעמים אתה שומע אותו משתעל מוזר
                אבל לא תמיד

                בשאר הפעמים? אפילו לא רעש שמנסה להניע?

                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com
                0583276568

                מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y YOLEVI

                  @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                  @YOLEVI
                  לפעמים אתה שומע אותו משתעל מוזר
                  אבל לא תמיד

                  בשאר הפעמים? אפילו לא רעש שמנסה להניע?

                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחד
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @YOLEVI
                  אתה לא שומע סטרטר?

                  גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                  כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                  בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                  special12323@gmail.com

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיוחדמ מיוחד

                    @YOLEVI
                    אתה לא שומע סטרטר?

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                    @YOLEVI
                    אתה לא שומע סטרטר?

                    כלום

                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com
                    0583276568

                    מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y YOLEVI

                      @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                      @YOLEVI
                      אתה לא שומע סטרטר?

                      כלום

                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחד
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @YOLEVI
                      מעניין
                      אתה צריך לשמוע משהו

                      גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                      כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                      בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                      special12323@gmail.com

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיוחדמ מיוחד

                        @YOLEVI
                        מעניין
                        אתה צריך לשמוע משהו

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                        #9

                        @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                        @YOLEVI
                        מעניין
                        אתה צריך לשמוע משהו

                        יש זמזום כזה אבל חשמלי יותר, לא מכני

                        מה צריך לשמוע? סטרטר? ניסיון של המנוע להניע?

                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                        3276568@gmail.com
                        0583276568

                        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YOLEVI

                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                          @YOLEVI
                          מעניין
                          אתה צריך לשמוע משהו

                          יש זמזום כזה אבל חשמלי יותר, לא מכני

                          מה צריך לשמוע? סטרטר? ניסיון של המנוע להניע?

                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחד
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @YOLEVI
                          לא יודע
                          צריך לבדוק אם מחשב רכב

                          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                          special12323@gmail.com

                          Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מיוחדמ מיוחד

                            @YOLEVI
                            לא יודע
                            צריך לבדוק אם מחשב רכב

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                            #11

                            @מיוחד אין נורה, יש לי מחשב אבל בלי נורה לכאו’ הוא לא יזהה שום תקלה

                            עריכה: האמת שאם האוטו לא מניע אז אין דרך לדעת אם יש נורה

                            אני ירד לסרוק תקלות…

                            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                            3276568@gmail.com
                            0583276568

                            מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @מיוחד אין נורה, יש לי מחשב אבל בלי נורה לכאו’ הוא לא יזהה שום תקלה

                              עריכה: האמת שאם האוטו לא מניע אז אין דרך לדעת אם יש נורה

                              אני ירד לסרוק תקלות…

                              מיוחדמ מנותק
                              מיוחדמ מנותק
                              מיוחד
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                              #12

                              @YOLEVI
                              למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

                              גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                              כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                              בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                              special12323@gmail.com

                              מיוחדמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מיוחדמ מיוחד

                                @YOLEVI
                                למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחדמ מנותק
                                מיוחד
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מיוחד
                                אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
                                אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

                                גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                special12323@gmail.com

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיוחדמ מיוחד

                                  @YOLEVI
                                  למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YOLEVI
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                  @YOLEVI
                                  למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

                                  כן צריך לכתוב אבל הנורה בכ"מ דלוקה אז אין דרך לדעת אם יש נורת תקלה, מיד אני סורק

                                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                  3276568@gmail.com
                                  0583276568

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיוחדמ מיוחד

                                    @מיוחד
                                    אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
                                    אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                    #15

                                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                    @מיוחד
                                    אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
                                    אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

                                    אני כבר לחוץץץ…
                                    אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                                    ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

                                    ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com
                                    0583276568

                                    מיוחדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y YOLEVI

                                      @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                      @מיוחד
                                      אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
                                      אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

                                      אני כבר לחוץץץ…
                                      אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                                      ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

                                      ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                                      מיוחדמ מנותק
                                      מיוחדמ מנותק
                                      מיוחד
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                                      #16

                                      @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                      אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                                      צריך מפתח ברגים, לא עם הידים
                                      ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                                      לא, אלא אם כן יש תקלה מישנית כמו חוסר שמן וכדומה

                                      גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                      כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                      בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                      special12323@gmail.com

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Y YOLEVI

                                        @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                        @מיוחד
                                        אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
                                        אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

                                        אני כבר לחוץץץ…
                                        אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                                        ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

                                        ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                                        מיוחדמ מנותק
                                        מיוחדמ מנותק
                                        מיוחד
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @YOLEVI
                                        אולי תניח את היד או מקל מתכת על המתנע ותנסה לשמוע תחושה אם הוא זז [צריך שתי אנשים, אחד שיתניע ואחד שישמע]

                                        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                        special12323@gmail.com

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מיוחדמ מיוחד

                                          @YOLEVI
                                          אולי תניח את היד או מקל מתכת על המתנע ותנסה לשמוע תחושה אם הוא זז [צריך שתי אנשים, אחד שיתניע ואחד שישמע]

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          YOLEVI
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                          המתנע

                                          מה זה המתנע?

                                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                          3276568@gmail.com
                                          0583276568

                                          מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • Y YOLEVI

                                            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                            המתנע

                                            מה זה המתנע?

                                            מיוחדמ מנותק
                                            מיוחדמ מנותק
                                            מיוחד
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @YOLEVI סטרטר

                                            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                            special12323@gmail.com

                                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • מיוחדמ מיוחד

                                              @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                              אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                                              צריך מפתח ברגים, לא עם הידים
                                              ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                                              לא, אלא אם כן יש תקלה מישנית כמו חוסר שמן וכדומה

                                              Y מנותק
                                              Y מנותק
                                              YOLEVI
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                              #20

                                              @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                              צריך מפתח ברגים, לא עם הידים

                                              אה חשבתי כבר כלים מיוחדים

                                              יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                                              יישר כח גדול על כל העזרה והדאגה

                                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                              3276568@gmail.com
                                              0583276568

                                              מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              25

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום