דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. החלפת אטם מכסה שסתומים לבד

החלפת אטם מכסה שסתומים לבד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
35 פוסטים 7 כותבים 554 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד שמשד דוד שמש

    רציתי לדעת האם מישהו פה התנסה בהחלפה לבד של אטם מכסה שסתומים
    מה רמת הקושי?
    מה הסיכון?
    מה בערך שווי החיסכון?

    שלמהש מנותק
    שלמהש מנותק
    שלמה
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @דוד-שמש
    יצא לי להחליף ו @נייטרון-חפשי צודק בכל מילה אם כי הבינוני נוטה לקל
    בקשר לסגירה במומנט נכון פשוט תסגור בצורה עדינה ואז עוד קצת. בעדינות!
    חשוב לשים סיליקון מנועים בחיבור למכסה טיימינג וכ’'כ חשוב לסגור בהצלבות בורג מול בורג

    כאן בשביל לעזור :)

    דוד שמשד Y 3 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • שלמהש שלמה

      @דוד-שמש
      יצא לי להחליף ו @נייטרון-חפשי צודק בכל מילה אם כי הבינוני נוטה לקל
      בקשר לסגירה במומנט נכון פשוט תסגור בצורה עדינה ואז עוד קצת. בעדינות!
      חשוב לשים סיליקון מנועים בחיבור למכסה טיימינג וכ’'כ חשוב לסגור בהצלבות בורג מול בורג

      דוד שמשד מנותק
      דוד שמשד מנותק
      דוד שמש
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @שלמה @נייטרון-חפשי תודה לעונים
      אז כך, שבוע שעבר הייתי במוסך להחלפת ממיר הוא אמר לי שיש לי נזילת שמן מהאטם שסתומים שנוזל על הציריה והרס אותה
      ובאמת כבר לפני זה ראיתי שיש שמן מסביב לאטם אם כי לא ראיתי חסר רציני בשמן
      אתמול בלילה השאלתי לשכן את הרכב לנסיעה בין עירונית
      הבוקר אני מניע את הרכב ורואה את הנורה של השמן דלוקה
      אני בודק שמן במדיד והוא ריק
      האם יש סיכוי שכזה חסר רציני ופתאומי יחסית הגיע מהאטם הנ"ל או שחייבת להיות נזילה נוספת?

      נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד שמשד דוד שמש

        @שלמה @נייטרון-חפשי תודה לעונים
        אז כך, שבוע שעבר הייתי במוסך להחלפת ממיר הוא אמר לי שיש לי נזילת שמן מהאטם שסתומים שנוזל על הציריה והרס אותה
        ובאמת כבר לפני זה ראיתי שיש שמן מסביב לאטם אם כי לא ראיתי חסר רציני בשמן
        אתמול בלילה השאלתי לשכן את הרכב לנסיעה בין עירונית
        הבוקר אני מניע את הרכב ורואה את הנורה של השמן דלוקה
        אני בודק שמן במדיד והוא ריק
        האם יש סיכוי שכזה חסר רציני ופתאומי יחסית הגיע מהאטם הנ"ל או שחייבת להיות נזילה נוספת?

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
        #5

        @דוד-שמש
        עיין כאן! יש דבר כזה, ומקווה שלא נהיה נזק למנוע.

        pikolinou@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • moshe 1M מנותק
          moshe 1M מנותק
          moshe 1
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          לפני שלושה שבועות החלפתי לבד לאוטו שלי היה ממש קל
          וכמו שציינו פה צריך להזהר לא להבריג יותר מדי חזק
          לי נשבר בורג אחד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            @דוד-שמש כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

            מה רמת הקושי?

            בינונית.

            הסיכון?

            שלא יחזיק הרבה זמן, ואם אין לך ידית מומנט אז יש גם סיכון אמיתי ונחמד שתשחק ההברגה או הבורג ואז קצת מסובך לתקן (הברזה?)

            שווי החיסכון?

            עלות העבודה במוסך כ200 שקלים.

            כל זה ברכב רגיל אבל הכל נהיה יותר מסובך כמובן ברכבים מסויימים ומנועי 6 צילינדרים.

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

            שלא יחזיק הרבה זמן, ואם אין לך ידית מומנט אז יש גם סיכון אמיתי ונחמד שתשחק ההברגה או הבורג ואז קצת מסובך לתקן (הברזה?)

            למה בעצם שלא יחזיק הרבה זמן?

            ומה הכוונה מומנט? שאפשר להגדיר את העוצמה של ההברגה? לכאו’ יש את זה בכל מברגה שהיא לא אימפקט, לא?

            התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com

            מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOLEVI

              @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

              שלא יחזיק הרבה זמן, ואם אין לך ידית מומנט אז יש גם סיכון אמיתי ונחמד שתשחק ההברגה או הבורג ואז קצת מסובך לתקן (הברזה?)

              למה בעצם שלא יחזיק הרבה זמן?

              ומה הכוונה מומנט? שאפשר להגדיר את העוצמה של ההברגה? לכאו’ יש את זה בכל מברגה שהיא לא אימפקט, לא?

              מיוחדמ מנותק
              מיוחדמ מנותק
              מיוחד
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
              #8
              פוסט זה נמחק!
              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיוחדמ מיוחד

                פוסט זה נמחק!

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                #9

                @מיוחד הערך הוא בסביבות ה11 מומנט בד"כ, וזה כמובן משתנה בהתאם לגודל הבורג והחומר ממנו הוא עשוי.
                הקלאץ’ במברגה הוא לגמרי לא מדוייק! יש לזה ידית מידה מיוחדת.
                הבעיה היא לא בשחיקת הגומיה אלא בשחיקה/מתיחה של הברגים מה שעלול להחליש/לבטל את האחיזה של הבורג ואכמ"ל.

                pikolinou@gmail.com

                מיוחדמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @מיוחד הערך הוא בסביבות ה11 מומנט בד"כ, וזה כמובן משתנה בהתאם לגודל הבורג והחומר ממנו הוא עשוי.
                  הקלאץ’ במברגה הוא לגמרי לא מדוייק! יש לזה ידית מידה מיוחדת.
                  הבעיה היא לא בשחיקת הגומיה אלא בשחיקה/מתיחה של הברגים מה שעלול להחליש/לבטל את האחיזה של הבורג ואכמ"ל.

                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחד
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                  #10

                  @נייטרון-חפשי
                  קיבלתי
                  אבל היה זכור לי קצת ככה
                  עיין
                  טקסט קישור
                  שכתוב 8
                  טקסט קישור
                  גם 8
                  טקסט קישור
                  כאן 5
                  פה 7
                  https://maxima.org/forums/4th-generation-maxima-1995-1999/260521-valve-cover-torque-spec.html

                  יש 11 כמו שאמרת
                  הערכים שונים ברכב לרכב
                  יש גם את הענין של הגומי שנלחץ מדי

                  נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • שלמהש שלמה

                    @דוד-שמש
                    יצא לי להחליף ו @נייטרון-חפשי צודק בכל מילה אם כי הבינוני נוטה לקל
                    בקשר לסגירה במומנט נכון פשוט תסגור בצורה עדינה ואז עוד קצת. בעדינות!
                    חשוב לשים סיליקון מנועים בחיבור למכסה טיימינג וכ’'כ חשוב לסגור בהצלבות בורג מול בורג

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @שלמה כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                    פשוט תסגור בצורה עדינה ואז עוד קצת. בעדינות!

                    למעיישה אפשר לסמוך על זה?

                    ועוד שאלה אם מחליפים אטם לכאו’ חייב גם להוציא ולהחזיר את הפלאגים כדי שהשמן שכבר נכנס אליהם יצא החוצה, לא?

                    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com

                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיוחדמ מיוחד

                      @נייטרון-חפשי
                      קיבלתי
                      אבל היה זכור לי קצת ככה
                      עיין
                      טקסט קישור
                      שכתוב 8
                      טקסט קישור
                      גם 8
                      טקסט קישור
                      כאן 5
                      פה 7
                      https://maxima.org/forums/4th-generation-maxima-1995-1999/260521-valve-cover-torque-spec.html

                      יש 11 כמו שאמרת
                      הערכים שונים ברכב לרכב
                      יש גם את הענין של הגומי שנלחץ מדי

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                      #12

                      @מיוחד אני לא מבין למה מחקת אם אתה בטוח, אני הצעתי למחוק כי היה נשמע שאתה בעצמך מסופק, ממה שחיפשתי פעם מידע בנושא יצא לי באופן כללי שבורג 10 מ"מ צריך מומנט של 9-12 ואדרבה אשמח להחכים.
                      עריכה: ייתכן שהברגים בדוגמאות שהבאת הם של 8 או 6 מ"מ?
                      ובקשר ללחץ על הגומי אשמח לשמוע הסבר ו/או מקורות.
                      את הטענה של:

                      אבל אני פחות בנושא ויכוחים וכדומה

                      אני לא מקבל!
                      דעתך חשובה, וגם אני לא מכונאי מוסמך.

                      pikolinou@gmail.com

                      מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • Y YOLEVI

                        @שלמה כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                        פשוט תסגור בצורה עדינה ואז עוד קצת. בעדינות!

                        למעיישה אפשר לסמוך על זה?

                        ועוד שאלה אם מחליפים אטם לכאו’ חייב גם להוציא ולהחזיר את הפלאגים כדי שהשמן שכבר נכנס אליהם יצא החוצה, לא?

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @YOLEVI כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                        למעיישה אפשר לסמוך על זה?

                        בחירה שלך, לדעתי בדרך הזו אתה תלמד מהנסיון…

                        ועוד שאלה אם מחליפים אטם לכאו’ חייב גם להוציא ולהחזיר את הפלאגים כדי שהשמן שכבר נכנס אליהם יצא החוצה, לא?

                        הוא לא יצא החוצה בצורה כזו אלא ייכנס למנוע (לא כ"כ נורא) ולא חייבים להוציא אותו אבל אתה יכול לספוג אותו בעדינות עם טישיו וכדו’ וכמובן להזהר שלא ייתקע בפנים.

                        pikolinou@gmail.com

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                          @מיוחד אני לא מבין למה מחקת אם אתה בטוח, אני הצעתי למחוק כי היה נשמע שאתה בעצמך מסופק, ממה שחיפשתי פעם מידע בנושא יצא לי באופן כללי שבורג 10 מ"מ צריך מומנט של 9-12 ואדרבה אשמח להחכים.
                          עריכה: ייתכן שהברגים בדוגמאות שהבאת הם של 8 או 6 מ"מ?
                          ובקשר ללחץ על הגומי אשמח לשמוע הסבר ו/או מקורות.
                          את הטענה של:

                          אבל אני פחות בנושא ויכוחים וכדומה

                          אני לא מקבל!
                          דעתך חשובה, וגם אני לא מכונאי מוסמך.

                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחדמ מנותק
                          מיוחד
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                          #14

                          @נייטרון-חפשי
                          זכור לי מאיזה מקום
                          אם זה חשוב לך אני אבדוק
                          קצת זכור לי מכריס… ביוטיוב
                          אין לי סבלנות לבדוק לגבי הגומי. [זה לא משנה כ’‘כ מה הסיבה שצריך שיהיה מומנט נמוך, ס’‘ס צריך שיהיה נמוך]
                          [הויכוחים הנ’'ל נמחק, מקבל]
                          ותודה.

                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                            @YOLEVI כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                            למעיישה אפשר לסמוך על זה?

                            בחירה שלך, לדעתי בדרך הזו אתה תלמד מהנסיון…

                            ועוד שאלה אם מחליפים אטם לכאו’ חייב גם להוציא ולהחזיר את הפלאגים כדי שהשמן שכבר נכנס אליהם יצא החוצה, לא?

                            הוא לא יצא החוצה בצורה כזו אלא ייכנס למנוע (לא כ"כ נורא) ולא חייבים להוציא אותו אבל אתה יכול לספוג אותו בעדינות עם טישיו וכדו’ וכמובן להזהר שלא ייתקע בפנים.

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            YOLEVI
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                            הוא לא יצא החוצה בצורה כזו אלא ייכנס למנוע (לא כ"כ נורא) ולא חייבים להוציא אותו אבל אתה יכול לספוג אותו בעדינות עם טישיו וכדו’ וכמובן להזהר שלא ייתקע בפנים.

                            כן יכנס למנוע ויצא החוצא אין בעייה עם זה (קצת עשן לבן לכמה דק’)

                            אבל למה לא חייבים להוציא? שמעתי פעם שזה הורס שם משהו לא? ואם זה לא הורס אז למה בעצם חשוב להחליף אטם?

                            @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                            בחירה שלך, לדעתי בדרך הזו אתה תלמד מהנסיון…

                            אני לא רוצה ללמוד מהטעות…
                            בקיצור אני יסגור עד הסוף עם עוד נגיעה קטנה זה אמור להיות בסדר לפי מה שהבנתי פה נכון?

                            התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                            3276568@gmail.com

                            דוד שמשד נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                              הוא לא יצא החוצה בצורה כזו אלא ייכנס למנוע (לא כ"כ נורא) ולא חייבים להוציא אותו אבל אתה יכול לספוג אותו בעדינות עם טישיו וכדו’ וכמובן להזהר שלא ייתקע בפנים.

                              כן יכנס למנוע ויצא החוצא אין בעייה עם זה (קצת עשן לבן לכמה דק’)

                              אבל למה לא חייבים להוציא? שמעתי פעם שזה הורס שם משהו לא? ואם זה לא הורס אז למה בעצם חשוב להחליף אטם?

                              @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                              בחירה שלך, לדעתי בדרך הזו אתה תלמד מהנסיון…

                              אני לא רוצה ללמוד מהטעות…
                              בקיצור אני יסגור עד הסוף עם עוד נגיעה קטנה זה אמור להיות בסדר לפי מה שהבנתי פה נכון?

                              דוד שמשד מנותק
                              דוד שמשד מנותק
                              דוד שמש
                              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד שמש
                              #16

                              @YOLEVI החלפתי אתמול ובאמת לא היה מסובך אפי’ שהרכב שלי מונע גם על גז וממילא יש עוד חוטים ומערכות על המנוע
                              כמה זה עולה בדר"כ אצל מוסכניק?

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👑 👏
                              3
                              • Y YOLEVI

                                @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                הוא לא יצא החוצה בצורה כזו אלא ייכנס למנוע (לא כ"כ נורא) ולא חייבים להוציא אותו אבל אתה יכול לספוג אותו בעדינות עם טישיו וכדו’ וכמובן להזהר שלא ייתקע בפנים.

                                כן יכנס למנוע ויצא החוצא אין בעייה עם זה (קצת עשן לבן לכמה דק’)

                                אבל למה לא חייבים להוציא? שמעתי פעם שזה הורס שם משהו לא? ואם זה לא הורס אז למה בעצם חשוב להחליף אטם?

                                @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                בחירה שלך, לדעתי בדרך הזו אתה תלמד מהנסיון…

                                אני לא רוצה ללמוד מהטעות…
                                בקיצור אני יסגור עד הסוף עם עוד נגיעה קטנה זה אמור להיות בסדר לפי מה שהבנתי פה נכון?

                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשי
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @YOLEVI כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                אבל למה לא חייבים להוציא? שמעתי פעם שזה הורס שם משהו לא? ואם זה לא הורס אז למה בעצם חשוב להחליף אטם?

                                אם זה שוחה בשמן זה גורם לקצרים ואז במקום שהחשמל ייתן ניצוץ הוא בורח לבלוק.
                                אם זה שוחה בשמן זה אכן חמור אבל ברגיל אני מאמין שזה יסתדר מעצמו תוך כמה זמן.

                                pikolinou@gmail.com

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיוחדמ מיוחד

                                  @נייטרון-חפשי
                                  זכור לי מאיזה מקום
                                  אם זה חשוב לך אני אבדוק
                                  קצת זכור לי מכריס… ביוטיוב
                                  אין לי סבלנות לבדוק לגבי הגומי. [זה לא משנה כ’‘כ מה הסיבה שצריך שיהיה מומנט נמוך, ס’‘ס צריך שיהיה נמוך]
                                  [הויכוחים הנ’'ל נמחק, מקבל]
                                  ותודה.

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @מיוחד כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                  זה לא משנה כ’‘כ מה הסיבה שצריך שיהיה מומנט נמוך, ס’‘ס צריך שיהיה נמוך

                                  זה משנה!
                                  א. אם זה רק הגומי אז לא כ"כ נורא אם עשיתי חזק יותר.
                                  ב. אם זה בגלל הבורג אז אני יכול לסמוך על נסיון העבר שלי כששחקתי בורג 10 של המשאבת מים 🙂
                                  ג. לא כ"כ הגיוני מומנט נמוך כ"כ אם זה בגלל הבורג
                                  ד. הבנת טעם הדבר היא הבנה יותר רחבה ויש בה כמה תועלות (זכור לי שה’חובות הלבבות’ מונה אותם או משהו דומה…)

                                  pikolinou@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                    @YOLEVI כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                    אבל למה לא חייבים להוציא? שמעתי פעם שזה הורס שם משהו לא? ואם זה לא הורס אז למה בעצם חשוב להחליף אטם?

                                    אם זה שוחה בשמן זה גורם לקצרים ואז במקום שהחשמל ייתן ניצוץ הוא בורח לבלוק.
                                    אם זה שוחה בשמן זה אכן חמור אבל ברגיל אני מאמין שזה יסתדר מעצמו תוך כמה זמן.

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                    אבל ברגיל אני מאמין שזה יסתדר מעצמו תוך כמה זמן.

                                    איך? לאן השמן ילך?

                                    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד שמשד דוד שמש

                                      @YOLEVI החלפתי אתמול ובאמת לא היה מסובך אפי’ שהרכב שלי מונע גם על גז וממילא יש עוד חוטים ומערכות על המנוע
                                      כמה זה עולה בדר"כ אצל מוסכניק?

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      YOLEVI
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @דוד-שמש כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                      @YOLEVI החלפתי אתמול ובאמת לא היה מסובך אפי’ שהרכב שלי מונע גם על גז וממילא יש עוד חוטים ומערכות על המנוע
                                      כמה זה עולה בדר"כ אצל מוסכניק?

                                      ייש"כ גם אני צריך ברכב עם גז

                                      התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                      3276568@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלמהש שלמה

                                        @דוד-שמש
                                        יצא לי להחליף ו @נייטרון-חפשי צודק בכל מילה אם כי הבינוני נוטה לקל
                                        בקשר לסגירה במומנט נכון פשוט תסגור בצורה עדינה ואז עוד קצת. בעדינות!
                                        חשוב לשים סיליקון מנועים בחיבור למכסה טיימינג וכ’'כ חשוב לסגור בהצלבות בורג מול בורג

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                        #21

                                        @שלמה כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                        וכ’'כ חשוב לסגור בהצלבות בורג מול בורג

                                        רק לוודאות הכוונה באותו צד ולא באיקסים נכון? כי אני ראיתי סיאטון שדווקא אומרים בו כן לסגור באיקסים, או שמא כוונתך באיקסים

                                        וסתם לידע למה זה חשוב? תודה

                                        התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                        3276568@gmail.com

                                        מיוחדמ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y YOLEVI

                                          @שלמה כתב בהחלפת אטם מכסה שסתומים לבד:

                                          וכ’'כ חשוב לסגור בהצלבות בורג מול בורג

                                          רק לוודאות הכוונה באותו צד ולא באיקסים נכון? כי אני ראיתי סיאטון שדווקא אומרים בו כן לסגור באיקסים, או שמא כוונתך באיקסים

                                          וסתם לידע למה זה חשוב? תודה

                                          מיוחדמ מנותק
                                          מיוחדמ מנותק
                                          מיוחד
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • 1
                                          • 2

                                          25

                                          מחובר

                                          1.5k

                                          משתמשים

                                          4.7k

                                          נושאים

                                          64.4k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום