סקירת כלל רכבי 7 מקומות
-
@Lexus כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
החוקיות של זה מוטלת בספק
כבר אסור ע"פ החוק. אין יותר חורים בעניין הזה. אנשים קונים ע"ד לקמבן ומגלים שנתקעו.
במקרה ששוטר עוצר הרכב יורד מהכביש מיידית.
האופציה הזו נשארה רק ברכבי הסעות דהיינו רישיון D-1 ומעלה שאז יש איזו פרוצדורה לבדוק לפי רישיון הרכב האם ניתן להוסיף מושבים וכמה ואיפה ואז צריך לפנות למתקין מורשה ואישורים ובלה בלה בלה. -
@gil3686 כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
במיוחד בשנתונים עד 2013 (כולל) שם מדובר בדגמים יפניים
בדיוק ראיתי מודעה ( במייל השכונתי) על רכב כזה 2014
ניסן קשקאי + 2 שנת 2014.
7 מקומות ישיבה שמורה ומתוחזקת אצל מוסך מורשה.
גג פנורמי נפתח+מערכת מולטימדיה.
143 קילומטר. מחיר 36.500 ש״ח בלבד.מה דעתכם?
ומה ההבדל בין הדגם הזה לאקסטרייל?
-
@רפאל-יהושע
האקס-טרייל מוגדרת כג’יפון מנהלים.
הגג פנורמי שהזכרת קיים גם בגימור האמצעי - אסנטה. הגג פנורמי “נפתח” הכוונה שיש וילון נסגר ונפתח, שימושי לימות הקיץ, אליו מייחלים כל בעלי הטסלה. הגג זכוכית עצמו סגור ומושחר בצורה מספיקה שלא להיצלות בקיץ. כשיש גג פנורמי - גם החלונות האחוריים מושחרים מהחברה וזה חוקי לגמרי.
בכל אופן לגבי האקס-טרייל אין אותה בארץ ביפני אורגינל, רק אחרי הרכישה של רנו (2014 והלאה)
וכבר כתבתי מה הבעיה בזה. מעבר לזה היא יותר יקרה אבל יותר מאובזרת לעומת הקשקאי.
ואותה היה שכל לייבא בדגמי דיזל, מה שלא היה משום מה בקשקאי, שבארץ יש רק בנזין ואת כל הדיזל השאירו באירופה. חכמי חלם. -
@gil3686 תודה רבה!
כתבת לעיל שאתה ממליץ עד שנתון 2013, לכן שאלתי מה דעתך על שנתון 2014
האם הוא לא מומלץ? -
@רפאל-יהושע
מה אני אגיד לך, את הש"ב האלו עשיתי לפני 3 שנים כשעמדה הרכישה נ"ל על הפרק,
מעדות של חברים, המנועים יותר קטנים וחכמים ולכאורה חסכוניים (כיאה למנוע חדיש יותר עם טורבו), אבל הטורבו הזה הוא צרה - אם הוא לקח אותך למוסך - תפרסם ביד 2. דחוף.
בגדול זו הפתעה כי רנו מצטיינים במנועים ובמרכב איכותי, אבל כנראה מישהו נרדם שם על לוח השרטוטים כשעבדו על הטורבו. בהנחה שזו הבעיה היחידה - אני לא רואה מניעה ללכת על דגם דיזל, האמורים לשרוד מיליון ק"מ. אמר לי מומחה רכב בזמנו - בדיזל אתה לא צריך להסתכל על הק"מ.
לא ניסיתי מעולם. מאוד רציתי בקשקאי, אבל כבר חפרתי על זה מקודם. -
@עבד-נאמן משום מה רק עכשיו ראיתי את הסקירה הזו.
אני מסיר את הכובע והסוודר! אחד הפוסטים המושקעים והמועילים ביותר!
בעבר היה לי חלום לכתוב דבר כזה, אבל נשאר בגדר חלום כי לא היו לי 10 שעות פנויות לזה, וגם אם כן היו - לא היה לי את כל הידע המפורט הזה.
יישר כח!ואני אחד שקמצן מאוד במחמאות לקולגות, וקמצן באופן כללי… -
יש מוצר שלא ממש ידוע אבל משלב פתרון מושלם לאברכים זה טויוטה ורסו גיר רגיל שנת 2017 יש לי כזה הרכב אמין בצורה מושלמת (גם בק"מ )גבוהה הוא אמין בצורה לא רגילה ולא צורך יותר מידי דלק (1/12)משולב יש לו מנוע 1600 כמו הקורולה מחיר בין 40אלף לבין 25 אלף תלוי בק"מ אפשר מי שזה מעניין אותו יש לי את מי שמשווק אותם
-
@עבד-נאמן כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
אם אתם בעלי רשיון ידני – הרווחתם. ישנה גירסא (פמילי) ידנית, עם גיר אמין בהרבה, במחירים זולים משמעותית מהאוטומט. לסיכום: רכב אמין, חסכוני לסגמנט, יקר.
-
@ישראל-מע כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
יש לו מנוע 1600 כמו הקורולה
אכן, ולא כמו, זה אותו אחד.
@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
אם כי בידני (קיים כאן רק ב-2017) יש את המנוע של הקורולה (1.6).
@לך-תדע כתב בטויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015):
אם כן ב’פמילי’ פתרנו את שתי הבעיות?
זה לא המנוע 1.8 עם הוועלוול שלו (אלא 1ZR-FAE), וזה לא הגיר עם השגעונות שלו. -
@נייטרון-חפשי כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
מאזדה 5 למשל וקארנס, (ולכאורה גם בפריוס), אין מקום למזוודה. באאוטלנדר, יש.
אאוטלנדר - נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 128 ליטר
מאזדה 5 - נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 158 ליטר
קארנס 2009 [רק להשוואה] - נפח 75 ליטריםרק שימו לב שלמאזדה 5 יש נפח יותר מכפול מהקארנס [לדוגמא כי זה מה שיש לי] שהוזכרו כאן בכפיפה אחת