טורים גבוהים בעמידה
-
@פתוח-לשמוע כתב בטורים גבוהים בעמידה:
@ניקושלה בהתנעה [תקין לגמרי] או בעמידה באמצע?
ותציין איזה רכב זה משנה אם זה מצערת חשמלית או לאלא זכור לי שזה קורה בהתנעה, אם כי לא בדקתי להדיא.
הונדה אינסייט 2009ייש"כ
-
אחר מעקבים ממושכים - להלן התוצאות:
א’. בהתנעה, הטורים מזנקים ל2, ונוחתים ל1.5. משם הם נרגעים בנחת עד בואם בואכה 1.1. במידה והרכב מתחיל נסיעה לפני הנחיתה, הטורים מקפצים בעליזות זמן מה. ועי’ להלן אות ה’.
ב’. ככל שהטורים יותר נמוכים - כך הרכב רועד יותר.
ג’. ככל שהרכב יותר קר - כך התופעה מחמירה.
ד’. אחרי מעבר מחסום ה2 טורים ו/או 40 קמ"ש - אין שום זכר לתופעות הנ"ל.
ה’. כאשר הרכב מאבד תנופה, בלחיצה על הגז, הוא מזנק קדימה. [ולא מאיץ בצורה שווה, כרגיל]ו’. לא יודע אם זה קשור - בנסיעה מעל 100 קמ"ש, נשמעות שריקות מכיוון המכסה מנוע.
מצערת חשמלית.
והרי האפשרויות, קרדיט לאתר מדרג:
א’. ניקוי מצערת.
ב’. החלפת אטם מכסה שסתומים.
ג’. החלפת פלאגים. [היסטוריה לא ברורה ביחס לפלאגים מהמוכר שלי]ד’. יכול להיות שהתעקם מוט צירייה? [הרכב עבר תאונה לפני כ6000 קמ. אין תופעות לוואי נוספות]
@פתוח-לשמוע ?
ייש"כ לכל המסייעים -
זה בדיוק מה שקורה במצערת חשמלית אחרי ניקוי לפני לימוד [זה לא הבעיה אצלך אבל יכול להעיד על בעיה במצערת] תנסה לנקות מצערת ואחר כך לתת לרכב לעמוד מונע עשר דקות על דרייב עם אמברקס למעלה חזק [ותשאר ברכב שהרכב לא יזנק פתאום כשהסלד קופץ] עד שהמחשב ילמד את מקומה, אם זה לא יעזור תנסה ללכת למוסך שיעשה לימוד דרך המחשב .
לגבי פלאגים ברכב שלך יש 8 פלאגים והחלפת האחוריים מעט מסובכת ועיין כאן -
@ניקושלה כתב בטורים גבוהים בעמידה:
והרי האפשרויות, קרדיט לאתר מדרג:
א’. ניקוי מצערת.
ב’. החלפת אטם מכסה שסתומים.
ג’. החלפת פלאגים. [היסטוריה לא ברורה ביחס לפלאגים מהמוכר שלי]ד’. יכול להיות שהתעקם מוט צירייה? [הרכב עבר תאונה לפני כ6000 קמ. אין תופעות לוואי נוספות]
טוב שנתת קרדיט כדי שנדע לתת יחס נכון…
הסדר הנכון:
א’. פלגים.
ב’. ניקוי מצערת.
ג’. החלפת אטם פחות קשורה בד"כ וניתן לאבחן אותה במבט.
ד’. ציריה לא קשור.כמעט בוודאות פלגים. במיוחד אם הרכב לא נותן קוד תקלה.
@יצחק-רשטונ הביא קישור מצויין! -
@נייטרון-חפשי קישור לפלאגים תואמים - ומומלצים! - יש?
-
יש בקישור שצרפתי דגמים מומלצים
תעתיק את הדגם לחיפוש גוגל ותראה איפה לקנות -