דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 177.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט מנותק
        טוס לאט סע מהרט מנותק
        טוס לאט סע מהר
        כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
        #949

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/otiv8rdn?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1

        “2010יד9255,000ק״מ
        ירושלים
        אמין חזק ן גם חסחוני ממש עבר מלא ידים במשבחה סןללה hybrid חדשה גמיש בקטנה מול הרכב”

        הטעויות במקור… או התואיות במוכר

        תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/otiv8rdn?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1

          “2010יד9255,000ק״מ
          ירושלים
          אמין חזק ן גם חסחוני ממש עבר מלא ידים במשבחה סןללה hybrid חדשה גמיש בקטנה מול הרכב”

          הטעויות במקור… או התואיות במוכר

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
          #950

          @טוס-לאט-סע-מהר

          אופססס… כנראה לא לחינם צולם ליד האוטוב… מהחברה הזאת…
          (לכאורה) מסתדר יחד סגנון הכתיבה ומיקום הצילום… וד"ל…

          9b318682-b4b3-45b5-800f-6893579b0b9c-image.png

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

            @טוס-לאט-סע-מהר

            אופססס… כנראה לא לחינם צולם ליד האוטוב… מהחברה הזאת…
            (לכאורה) מסתדר יחד סגנון הכתיבה ומיקום הצילום… וד"ל…

            9b318682-b4b3-45b5-800f-6893579b0b9c-image.png

            מ מנותק
            מ מנותק
            מנאששש
            כתב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
            #951

            @תודה-לבורא-עולם-0
            הוא היה צריך לכתוב “עבר מלא ידיים במ(ש)פחתה”

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • טוס לאט סע מהרט מנותק
              טוס לאט סע מהרט מנותק
              טוס לאט סע מהר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #952

              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/k35oorug?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=9&pagination=3
              "חלק מהטיפולים היו במוסך מורשה "
              מילה בסלע שתיקה בתרי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                #953

                משהו קרה לכלי החיתוך אצלי מעלה מחדש
                bd262441-f18f-430c-adcd-5a70f1ba590c-image.png

                שיפור החיפוש ביד2

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • מתושלח הבבלימ מנותק
                  מתושלח הבבלימ מנותק
                  מתושלח הבבלי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מתושלח הבבלי
                  #954

                  יש לו הרבה זמן פנוי לבחור; ״בודק כל בוקר שמן ומים״
                  (הייתי קונה אבל הוא לא כתב כל כמה זמן הוא בודק נוזל שמשות)
                  IMG_3063.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • אהרן 4א מנותק
                    אהרן 4א מנותק
                    אהרן 4
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #955

                    אמרו לו “אההה” אל תגזים… 😖 😖 😖
                    אי אפשר לקבל 10000, אולייייי שליש,
                    הלך על זה ב-ד-י-ו-ק!!!🤡 🤡 🤡 3333.jpg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • יעקב מ. פינסי מחובר
                      יעקב מ. פינסי מחובר
                      יעקב מ. פינס
                      סיירת פיקוח מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #956

                      IMG_0310.jpeg

                      שמישהו כותב עם במקום אם,
                      אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                      הגמ"ח
                      ניתן להתקשר 0583262568
                      או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ראוביר מנותק
                        ראוביר מנותק
                        ראובי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #957

                        מה שרשום פה זה מה שאני יודע. תודה
                        אכן תודה זה מה שהוא יודע
                        ואגב האם יש למאן דהוא מושג האם התקלות האלו שוות טיפול?

                        LexusL EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ראוביר ראובי

                          מה שרשום פה זה מה שאני יודע. תודה
                          אכן תודה זה מה שהוא יודע
                          ואגב האם יש למאן דהוא מושג האם התקלות האלו שוות טיפול?

                          LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #958

                          @ראובי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          ואגב האם יש למאן דהוא מושג האם התקלות האלו שוות טיפול?

                          X

                          שיפור החיפוש ביד2

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ראוביר מנותק
                            ראוביר מנותק
                            ראובי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #959

                            @Lexus תודה רבה
                            (אין לי אפשרות להצביע)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ראוביר ראובי

                              מה שרשום פה זה מה שאני יודע. תודה
                              אכן תודה זה מה שהוא יודע
                              ואגב האם יש למאן דהוא מושג האם התקלות האלו שוות טיפול?

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #960

                              @ראובי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                              ואגב האם יש למאן דהוא מושג האם התקלות האלו שוות טיפול?

                              בביואיק לה קרוס? התיקונים הללו יגיעו לפחות ל800% מעלות הרכב.
                              וכשתגמור אותם, יצוצו לך עוד רשימה דומה של כאלה חדשים.

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • ראוביר מנותק
                                ראוביר מנותק
                                ראובי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #961

                                @EBA
                                תודה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ידניי מנותק
                                  ידניי מנותק
                                  ידני
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #962

                                  Screenshot_20260331_031959_Chrome.jpg
                                  מקווה שהוא התכוון לשמן גיר
                                  ושימו לב על מה הוא גמיש…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מתושלח הבבלימ מנותק
                                    מתושלח הבבלימ מנותק
                                    מתושלח הבבלי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #963

                                    מצטער אני מעדיף את כריות האוויר של החברה 😁

                                    צילום מסך 2026-04-05 ב-20.02.38.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #964

                                      image.png

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)
                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אהרן 4א מנותק
                                        אהרן 4א מנותק
                                        אהרן 4
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #965

                                        צילום מסך 2026-04-09 173432.png

                                        ממש אוהב מספרים
                                        חבל שלא רואים מספר רישוי😢 😢
                                        לפי החשבון המספר בסגנון 5050505 😅 😅 😅

                                        חוץ מזה מזל טוב
                                        אבל מה קשר???
                                        לך תדע אולי גם קשור למספרים😧 😧

                                        אוטופוןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אהרן 4א אהרן 4

                                          צילום מסך 2026-04-09 173432.png

                                          ממש אוהב מספרים
                                          חבל שלא רואים מספר רישוי😢 😢
                                          לפי החשבון המספר בסגנון 5050505 😅 😅 😅

                                          חוץ מזה מזל טוב
                                          אבל מה קשר???
                                          לך תדע אולי גם קשור למספרים😧 😧

                                          אוטופוןא מנותק
                                          אוטופוןא מנותק
                                          אוטופון
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #966

                                          @אהרן-4 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          צילום מסך 2026-04-09 173432.png

                                          ממש אוהב מספרים
                                          חבל שלא רואים מספר רישוי😢 😢
                                          לפי החשבון המספר בסגנון 5050505 😅 😅 😅

                                          חוץ מזה מזל טוב
                                          אבל מה קשר???
                                          לך תדע אולי גם קשור למספרים😧 😧

                                          לך תדע אולי הוא עושה גם חאלק’ה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ביתשמשניקב מנותק
                                            ביתשמשניקב מנותק
                                            ביתשמשניק
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #967

                                            מחיר ???
                                            f4f7519e-e1a4-420b-a729-7381cca26ca6-image.png

                                            אהרן 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • מ מנותק
                                              מ מנותק
                                              מתלמד 0
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #968

                                              מישהו יכול להסביר מה זה הראדר שנשלף מהתקרה? יכולות על טבעיות או משהו כזה?
                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/1owiyqga?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=18&pagination=1

                                              פתוח לשמועפ שלמהש ShebsaleS 3 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 57
                                              • 58
                                              • 59
                                              • 60
                                              • 61

                                              54

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום