קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
-
אם התכוונת למציאה טובה המקום הוא לא פה
או שהתכונת למוגזם כי ממתי בחורה נוסעת עם 7 מקומות?@מאיר-ג על המחיר ביחס לקילומטרז
אבל הבחורה גם רעיון טוב -
@מאיר-ג על המחיר ביחס לקילומטרז
אבל הבחורה גם רעיון טוב@אליהו-בן-יוסף נשמע מחיר טוב, לא?
-
אם התכוונת למציאה טובה המקום הוא לא פה
או שהתכונת למוגזם כי ממתי בחורה נוסעת עם 7 מקומות?@מאיר-ג כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
התכונת למוגזם כי ממתי בחורה נוסעת עם 7 מקומות?
@נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
נשמע מחיר טוב, לא?
זה 5 מקומות
-
@אליהו-בן-יוסף נשמע מחיר טוב, לא?
@נייטרון-חפשי כן שכמו שאמר 5 מקומות וגם קילומטרז
הרבה -
אאונטלנדר



