דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 181.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יוניי יוני

        @Lexus אפשר קישור?

        LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        @Lexus אפשר קישור?

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4fpnlcvp?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

        שיפור החיפוש ביד2

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקב מ. פינסי מחובר
          יעקב מ. פינסי מחובר
          יעקב מ. פינס
          סיירת פיקוח מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
          #15

          d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

          30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

          שמישהו כותב עם במקום אם,
          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

          הגמ"ח
          ניתן להתקשר 0583262568
          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

            d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

            30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
            בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
            [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • EBAE EBA

              @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
              בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
              [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
              בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
              [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

              @EBA יש לך גם יותר
              1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
              ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
              8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

              שיפור החיפוש ביד2

              מאירמ E שלמהש 3 תגובות תגובה אחרונה
              9
              • LexusL Lexus

                @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                @EBA יש לך גם יותר
                1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                #18

                @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                @EBA יש לך גם יותר
                1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                ליצירת קשר לחץ כאן

                צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מאירמ מאיר

                  @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                  בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                  [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                  @EBA יש לך גם יותר
                  1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                  נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                  צילפינגיםצ מחובר
                  צילפינגיםצ מחובר
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #19

                  @מאיר או שהוא עשה לו השמנה לק"מ…

                  התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                  איזור ירושלים
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטונ
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                    #20

                    כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                    “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                    😊 😊 😊

                    EBAE מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    5
                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                      כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                      “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                      😊 😊 😊

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                      #21

                      @יצחק-רשטונ טוב, אז הרכב הטוב יותר ניצח, מה לעשות?

                      ועל זו הדרך אולי זה הפשט “בכל שבע שניות נמכרת בעולם שברולט” = לפירוק…

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                        כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                        “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                        😊 😊 😊

                        מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                        #22

                        @יצחק-רשטונ כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                        כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                        “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                        😊 😊 😊

                        יש לך אפשרות להביא את המודעה המלאה?

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • LexusL Lexus

                          @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                          בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                          [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                          @EBA יש לך גם יותר
                          1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                          ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                          8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                          E מנותק
                          E מנותק
                          ez058
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ez058
                          #23

                          @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          הייתי מציע לקנות עשר כאלה

                          נראה שככה גם ממליצים באתר אוטו במבחן שעשו אותו עם עשרה רכבים…
                          https://www.youtube.com/watch?v=H3f-3JOpwsw

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מאירמ מאיר

                            @יצחק-רשטונ כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                            כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                            “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                            😊 😊 😊

                            יש לך אפשרות להביא את המודעה המלאה?

                            יצחק רשטוני מנותק
                            יצחק רשטוני מנותק
                            יצחק רשטונ
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                            #24

                            @מאיר כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                            יש לך אפשרות להביא את המודעה המלאה?

                            זה היה קמפיין קולי שהושמע נון סטופ ברדיו , ניסיתי בעיון קל למצוא את הקמפיין במדיה של התקופה , מה שמצאתי זה רק איזכור בתחילת הכתבה כאן

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                              @מאיר כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                              יש לך אפשרות להביא את המודעה המלאה?

                              זה היה קמפיין קולי שהושמע נון סטופ ברדיו , ניסיתי בעיון קל למצוא את הקמפיין במדיה של התקופה , מה שמצאתי זה רק איזכור בתחילת הכתבה כאן

                              טוסוןט מחובר
                              טוסוןט מחובר
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                              #25

                              @יצחק-רשטונ

                              נראה לי פעם ראיתי את זה ב’נשיונל ג’אוגרפיק (המגזין) ואולי גם על רכב שב’

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)
                              נחייה ולא…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • LexusL Lexus

                                @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                @EBA יש לך גם יותר
                                1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                                ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                                8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                                שלמהש מנותק
                                שלמהש מנותק
                                שלמה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #26

                                @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                @EBA יש לך גם יותר
                                1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                חד משמעית ה LTZ יודעת לעשות את זה

                                כאן בשביל לעזור :)

                                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שלמהש שלמה

                                  @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                  @EBA יש לך גם יותר
                                  1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                  חד משמעית ה LTZ יודעת לעשות את זה

                                  מאירמ מנותק
                                  מאירמ מנותק
                                  מאיר
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  @שלמה כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                  חד משמעית ה LTZ יודעת לעשות את זה

                                  מה הכוונה?

                                  ליצירת קשר לחץ כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשי
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #28

                                    45.PNG

                                    pikolinou@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      י. שטרן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      מה תגידו על מחיר כזה לרכב?..
                                      המחיר....png

                                      יצחק רשטוני אושר מתקרבא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      4
                                      • י י. שטרן

                                        מה תגידו על מחיר כזה לרכב?..
                                        המחיר....png

                                        יצחק רשטוני מנותק
                                        יצחק רשטוני מנותק
                                        יצחק רשטונ
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                        #30

                                        @י-שטרן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        מה תגידו על מחיר כזה לרכב?..

                                        יש גם טעות במספר הסוסים
                                        לגריסה 250H הנל יש הספק משולב של 184 כ"ס

                                        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                          @י-שטרן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          מה תגידו על מחיר כזה לרכב?..

                                          יש גם טעות במספר הסוסים
                                          לגריסה 250H הנל יש הספק משולב של 184 כ"ס

                                          שלמהש מנותק
                                          שלמהש מנותק
                                          שלמה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                          #31

                                          @יצחק-רשטונ כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          יש גם טעות במספר הסוסים
                                          לגריסה 250H הנל יש הספק משולב של 184 כ"ס

                                          צודק
                                          זה קורה גם בפריוס שכתוב 99 כ’'ס
                                          הבנתי שזה בגלל שהמנוע החשמלי מוגדר כמנוע עזר אז הוא לא מחושב

                                          כאן בשביל לעזור :)

                                          יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • ח מנותק
                                            ח מנותק
                                            חושב שחושב שהוא חושב
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                            #32

                                            “רכב שומר שבת”, תכלס’ משכנע, לא?
                                            e4d4aacf-460e-433c-bfd5-3190fa25246b-image.png

                                            EBAE טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            6
                                            • שלמהש שלמה

                                              @יצחק-רשטונ כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              יש גם טעות במספר הסוסים
                                              לגריסה 250H הנל יש הספק משולב של 184 כ"ס

                                              צודק
                                              זה קורה גם בפריוס שכתוב 99 כ’'ס
                                              הבנתי שזה בגלל שהמנוע החשמלי מוגדר כמנוע עזר אז הוא לא מחושב

                                              יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטונ
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #33

                                              @שלמה כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              זה קורה גם בפריוס שכתוב 99 כ’'ס
                                              הבנתי שזה בגלל שהמנוע החשמלי מוגדר כמנוע עזר אז הוא לא מחושב

                                              שיערתי שזאת הסיבה כי 152 כ"ס זה הספק קלאסי למנוע 2.0 אטמוספרי ועדיין לא רואה סיבה לא לכתוב את ההספק המשולב

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 60
                                              • 61

                                              65

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.0k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום