דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 147 כותבים 193.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא אבי ים

        וואוו
        ניסאן נתנו על הקשקאי 14 שנות אחריות???
        91eaaf41-3822-46ee-a87f-dd7fbe5d10dc-image.png

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1076

        @אבי-ים 🤣 את נסיעת המבחן לא ראית לנכון להקיף בעיגול??

        ליצירת קשר לחץ כאן

        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מאירמ מאיר

          @אבי-ים 🤣 את נסיעת המבחן לא ראית לנכון להקיף בעיגול??

          אבי יםא מנותק
          אבי יםא מנותק
          אבי ים
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1077
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אריאלושא מנותק
            אריאלושא מנותק
            אריאלוש
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1078

            האלה שיש להם מקום לכתוב בדיחות, ואין להם מקום לכתוב דברים על הרכב…
            אנשים שמחים!!! - מקווה שגם אתם!🤤
            b47f0ae0-90c8-4417-ae9d-7308c5804c13-צילום מסך 2026-05-14 152851.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • נתי 2נ מנותק
              נתי 2נ מנותק
              נתי 2
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1079

              לא ברור מה הוא מוכר
              ad5b99b4-f068-4dcf-b9c2-9a7d4fb3a3ac-{467D9718-9888-4143-A7EC-0C170D067A70}.png

              אריאלושא אהרן 4א 2 תגובות תגובה אחרונה
              12
              • נתי 2נ נתי 2

                לא ברור מה הוא מוכר
                ad5b99b4-f068-4dcf-b9c2-9a7d4fb3a3ac-{467D9718-9888-4143-A7EC-0C170D067A70}.png

                אריאלושא מנותק
                אריאלושא מנותק
                אריאלוש
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1080

                @נתי-2
                1+1 😅

                נתי 2נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ShebsaleS מנותק
                  ShebsaleS מנותק
                  Shebsale
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1081
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אריאלושא אריאלוש

                    @נתי-2
                    1+1 😅

                    נתי 2נ מנותק
                    נתי 2נ מנותק
                    נתי 2
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1082

                    @אריאל-קמחי
                    בטח אתה מתכוון ל-2+1

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נתי 2נ נתי 2

                      לא ברור מה הוא מוכר
                      ad5b99b4-f068-4dcf-b9c2-9a7d4fb3a3ac-{467D9718-9888-4143-A7EC-0C170D067A70}.png

                      אהרן 4א מחובר
                      אהרן 4א מחובר
                      אהרן 4
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1083

                      @נתי-2

                      @נתי-2 כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                      לא ברור מה הוא מוכר

                      ברור מאוד הוא מוכר
                      לוקשען !!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ShebsaleS מנותק
                        ShebsaleS מנותק
                        Shebsale
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1084
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בבציק
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1085

                          ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                          טוסוןט נייטרון חפשינ מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                          8
                          • ב בבציק

                            ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #1086

                            @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                            ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            אבי יםא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • טוסוןט טוסון

                              @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                              ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

                              אבי יםא מנותק
                              אבי יםא מנותק
                              אבי ים
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1087

                              @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                              550,000 קּ”מ

                              לא זו בלבד אלא יש גם וו גרירה!
                              אם היא לא מתה עד עכשיו היא לא תמות אף פעם…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • טוסוןט טוסון

                                @בבציק אני הייתי יותר ממליץ על זה
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                                ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ

                                א מחובר
                                א מחובר
                                איש גמזו
                                כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                                #1088

                                @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                אני הייתי יותר ממליץ על זה

                                אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
                                עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ב בבציק

                                  ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                                  #1089

                                  @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                  בטח הוא גוי.

                                  pikolinou@gmail.com

                                  אריאלושא ח ק 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  3
                                  • א איש גמזו

                                    @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                    אני הייתי יותר ממליץ על זה

                                    אם היו עולים אותו דבר, אדרבה, אבל מדובר כאן בכפול 3,
                                    עכ״פ זה כבר עולה יותר מהסמארטפון…

                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                    #1090

                                    @איש-גמזו ואף על פי כן, גם התמורה היא פי 3 אם לא פי 13
                                    וזה גם תלוי איזה סמארטפון יש לך (ח”ו)

                                    החצי טאצ׳ ה”י החסום שלי עלה 400 ש”ח
                                    אם היה לי רישיון ידני, והייתי קצת יותר קרוב למיקום, יש לי תחושה שלכה”פ הייתי בודק אותו
                                    זו כמות ק”מ שמחייבת שהרכב לא הוזנח, אלא טופל כדבעי, ובטח החליפו קלאצ׳ ובולמים וכו‘ כבר פעמיים

                                    @נייטרון-חפשי זה ע”ד נישט אין שאבעס…

                                    אתה יותר קרוב לדפנה, בטח מעניין אותך הג׳אז…

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)

                                    נחייה ולא…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                      @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                      בטח הוא גוי.

                                      אריאלושא מנותק
                                      אריאלושא מנותק
                                      אריאלוש
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1091

                                      @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      אבל למה בשבת?
                                      בטח הוא גוי.

                                      אם הוא מדבר על סמרטפון ויש לו ווטסאפ אז… אולי הוא גוי…😆 😆 😆
                                      סתם ח"ו… בא נדון לכף זכות… הוא יהודי וזה לצרכי פרנסה… (למכור את הגורטאות שלו…) ובשבת הוא התכוון למוצ"ש, כי הכל הולך אחר החיתום…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                        @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                        בטח הוא גוי.

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים Y0737
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1092

                                        @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        בל למה בשבת?

                                        כנראה הגיר עובד על ‘‘השהיית גרמא’’ ובתמימותו חושב שזה מתיר ח’'ו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב בבציק

                                          ca481102-493e-4449-9be1-692553722000-ניסאן.png

                                          מאירמ מנותק
                                          מאירמ מנותק
                                          מאיר
                                          מנהל ראשי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1093

                                          @בבציק הוא כתב זמין בערבים ובשבת. אל תקרי “בערבים” אלא “כמו ערבים” שהערבים עובדים בשבת…

                                          ליצירת קשר לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                            @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                            בטח הוא גוי.

                                            ק מנותק
                                            ק מנותק
                                            קלאטש
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #1094

                                            @נייטרון-חפשי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            @בבציק אבל למה בשבת? 😩
                                            בטח הוא גוי.

                                            בשבת נפגשים בשטיבל

                                            “בעודו הולך לביתו מבית הכנסת ביום שישי בערב עם ידידו מוישה, הוא הזכיר לו “נישט שבת גערעדט (לא מדברים על זה בשבת, אבל) אני מוכר את המכונית שלי. אתה מכיר מישהו שמעוניין לקנות אותה?
                                            “אוזניו של מוישה הזדקפו כששמע זאת, והוא השיב: “איזה מזל! אני עצמי מחפש לקנות מכונית נישט שבת גערעדט.
                                            נישט שבת גערעדט כמה אתה רוצה בשביל המכונית?”
                                            ראובן חשב לרגע ואמר, “נישט שבת גערעדט, בשביל מכונית נהדרת שכזאת, לא יכול לרדת לפחות מעשרת אלפים.”
                                            זה היה קצת יקר בשביל מוישה, שהשיב “נישט שבת גערעדט אני אחשוב על זה.”

                                            בשבת בבוקר, מוישה ניגש לראובן לאחר תפילת שחרית “נישט שבת גערעדט אתה יכול לרדת במחיר?”,
                                            וראובן השיב לו “נישט שבת גערעדט כבר מכרתי את המכונית! ”
                                            מקור

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • אריאלושא מנותק
                                              אריאלושא מנותק
                                              אריאלוש
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                                              #1095

                                              איך אני אוהב את החבדניקי’ם שאצלם הכל 7…😆 😆 😆
                                              אין עליהם בעולם!
                                              שבע יפול צדיק וקם…

                                              בקטע טוב… העיקר לחייך!!!

                                              7e04e372-dfe6-40b2-8a25-3513ccad7afc-צילום מסך 2026-05-18 142632.png

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 53
                                              • 54
                                              • 55
                                              • 56
                                              • 57
                                              • 62
                                              • 63

                                              54

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום