פריוס תקלה מעניינת
-
@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
אני לא בטוח ב100 אחוז צריך לבדוק
ואיך בודקים?
פותחים את מיכל המים של ההיברידי (צמוד לאינוורטר - בין האינוורטר למנוע) ורואים את המים רצים, מותר לפתוח אותו גם כשהמנוע חם.
עיין כאן זה אמנם דור 3 אבל המיקום די דומה. -
זה קרה שוב, סרקתי תקלות והופיעP0AA6 מה זה אומר?
@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
זה קרה שוב, סרקתי תקלות והופיעP0AA6 מה זה אומר?
הזמן שאתה לא מטפל בזה רק גורם לנזק
כתבתי לך בהתחלה תבדוק את המשאבת מים -
שמתי הבוקר את האוטו במוסך.
זה לא המשאבת מים- רואים את המים זזים.
הכיוון של הקוד זה תקלת בידוד במתח הגבוה של האוטו, זה תקלה מסובכת בי בעצם כל חלק שמחובר לבטריה כולל הבטריה חשודים.
עכשיו הוא בודק את כל האוטו, בתקווה שזה לא הסוללה או הממיר מתח.
למקרה ש…חס וחלילה הבטריה הלכה, מה הכי מומלץ לעשות? -
שמתי הבוקר את האוטו במוסך.
זה לא המשאבת מים- רואים את המים זזים.
הכיוון של הקוד זה תקלת בידוד במתח הגבוה של האוטו, זה תקלה מסובכת בי בעצם כל חלק שמחובר לבטריה כולל הבטריה חשודים.
עכשיו הוא בודק את כל האוטו, בתקווה שזה לא הסוללה או הממיר מתח.
למקרה ש…חס וחלילה הבטריה הלכה, מה הכי מומלץ לעשות?@טויוטה-פריוס איזה מוסך?
-
@טויוטה-פריוס איזה מוסך?
פוסט זה נמחק! -
נפתלי באנון מבית שמש.
הוא לוקח 5,500 לסוללה משופצת. -
המוסכניק טוען בוודאות שהסוללה מקצרת וצריך להחליף.
שיפוץ עשיתי לפני שנה וקצת, ומסתבר שזה באמת לא מחזיק.
מה האפשרויות האחרות?
יש מישהו מומלץ שיסגור לי את הפינה בזול? -
@טויוטה פריוס
תעשה חיפוש גוגל בפורום
ותראה ששיפןוץ סוללה זה פייק
בוודאי שבאותו מחיר שאתה משלם על שיפוץ אתה יכול לקנות מפירוק@אליחי כתב בפריוס תקלה מעניינת:
בוודאי שבאותו מחיר שאתה משלם על שיפוץ אתה יכול לקנות מפירוק
כמה עולה מפירוק, ואיך אני יודע שזה לא ימות יום אחרי, הרי זה רכבים ישנים נורא.
-
בחיפוש בפורום ראיתי שכתבו שיש כאלה מאנ"ש שמשפצים בזול באזור ה2,000 שקל, מישהו מכיר?
-
@אליחי כתב בפריוס תקלה מעניינת:
בוודאי שבאותו מחיר שאתה משלם על שיפוץ אתה יכול לקנות מפירוק
כמה עולה מפירוק, ואיך אני יודע שזה לא ימות יום אחרי, הרי זה רכבים ישנים נורא.
@טויוטה-פריוס
אליהו יש לו סוללות
וגם בטייבה יש חשמל יחיא
שמומלץ כאן בפורום -
@טויוטה-פריוס
אליהו יש לו סוללות
וגם בטייבה יש חשמל יחיא
שמומלץ כאן בפורום@אליחי כתב בפריוס תקלה מעניינת:
וגם בטייבה יש חשמל יחיא
שמומלץ כאן בפורוםדיברתי איתו, אין לו כרגע סוללות מפירוק, נבדוק בימים הקרובים.
-
עכשיו שאלה למבינים.
הסוללה הקודמת שהייתה המקורית הלכה ב280,000 קילומטר גם כתוצאה מקצר בסוללה,
וגם עכשיו זה קצר בסוללה, בשתי המקרים הסוללה תפקדה מצויין גם אחרי הקצר, וכשאיפסתי את המחשב היא סחבה מצויין והצריכת דלק הייתה אותו דבר.
הפחד שלי שיש משהו חיצוני שגורם לקצר והסוללה הבאה גם תחטוף, החשש מוצדק או לא?
פשוט לכל מי שאני מכיר הבטריה פשוט הפסיקה לסחוב או שנדלקה נורה, בלי קצרים למיניהם. -
עכשיו שאלה למבינים.
הסוללה הקודמת שהייתה המקורית הלכה ב280,000 קילומטר גם כתוצאה מקצר בסוללה,
וגם עכשיו זה קצר בסוללה, בשתי המקרים הסוללה תפקדה מצויין גם אחרי הקצר, וכשאיפסתי את המחשב היא סחבה מצויין והצריכת דלק הייתה אותו דבר.
הפחד שלי שיש משהו חיצוני שגורם לקצר והסוללה הבאה גם תחטוף, החשש מוצדק או לא?
פשוט לכל מי שאני מכיר הבטריה פשוט הפסיקה לסחוב או שנדלקה נורה, בלי קצרים למיניהם.@טויוטה-פריוס קצר בסוללה זה כשתא אחד הולך לחלוטין אז הוא גם מקצר לפעמים וכשאתה מאפס זה עובד עד הקצר הבא וזה תמיד קורה למי שהסוללה לא סחבה והוא איפס כל פעם עד שהקצר החמיר ואם תמשיך כך יום אחד זה גם יעצור את הרכב באמצע נסיעה - מנסיון!
זה לא גורם עוד נזק (בלי התחייבות) ולא הורס תאים נוספים. -
@טויוטה-פריוס קצר בסוללה זה כשתא אחד הולך לחלוטין אז הוא גם מקצר לפעמים וכשאתה מאפס זה עובד עד הקצר הבא וזה תמיד קורה למי שהסוללה לא סחבה והוא איפס כל פעם עד שהקצר החמיר ואם תמשיך כך יום אחד זה גם יעצור את הרכב באמצע נסיעה - מנסיון!
זה לא גורם עוד נזק (בלי התחייבות) ולא הורס תאים נוספים.@נייטרון-חפשי
אבל אם תא אחד גמור כל הסוללה אמורה לא לעבוד, כי כל התאים מתיישרים לפיו? או שאני טועה… -
@נייטרון-חפשי
אבל אם תא אחד גמור כל הסוללה אמורה לא לעבוד, כי כל התאים מתיישרים לפיו? או שאני טועה…@טויוטה-פריוס יש קצר ויש קיבולת, מה שאתה אומר עכשיו קשור לקיבולת שיורדת עם הזמן והשימוש.
קיבולת=כמה חשמל הסוללה יכולה להכיל. -
עדכון:
הסוללה הוחלפה אצל יחיא מטייבה, לסוללה משנת 2022 עם בערך 35,000 קילומטר(מסתבר שבקורולות החדשות ובCHR עדיין משתמשים בניקל) עם אחריות לשנה.
הוא בדק את הסוללה הקודמת והיא באמת קיצרה.
הסוללה החדשה נוסעת פגז והאוטו מרגיש כמו חדש, כמה דברים שנורא עיצבנו אותי כמו רעש מעצבן מהגלגלים בעמידה ועוד, נפתרו.
הוא החליף לי גם את הסליל הגה לחדש שהזמנתי מאלי אקספרס.
סה"כ עלה 5,100.
כמובן שלמדתי על בשרי ששיפוץ לא שווה את הכסף, ואת העצבים.
תודה רבה לפורום ולמשתמשים, בזכות הפורום חסכתי הרבה כסף, וקיבלתי עצות מועילות, תודה רבה. -
עדכון:
הסוללה הוחלפה אצל יחיא מטייבה, לסוללה משנת 2022 עם בערך 35,000 קילומטר(מסתבר שבקורולות החדשות ובCHR עדיין משתמשים בניקל) עם אחריות לשנה.
הוא בדק את הסוללה הקודמת והיא באמת קיצרה.
הסוללה החדשה נוסעת פגז והאוטו מרגיש כמו חדש, כמה דברים שנורא עיצבנו אותי כמו רעש מעצבן מהגלגלים בעמידה ועוד, נפתרו.
הוא החליף לי גם את הסליל הגה לחדש שהזמנתי מאלי אקספרס.
סה"כ עלה 5,100.
כמובן שלמדתי על בשרי ששיפוץ לא שווה את הכסף, ואת העצבים.
תודה רבה לפורום ולמשתמשים, בזכות הפורום חסכתי הרבה כסף, וקיבלתי עצות מועילות, תודה רבה.@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
הוא החליף לי גם את הסליל הגה לחדש שהזמנתי מאלי אקספרס.
ברכות
שתיסע בדרכים ישרות
אגב למה החלפת סליל הגה
הנורה הייתה דולקת? -
שלום לכולם.
יש לי פריוס 2008 שעשתה 300.000 ק"מ.
לפני כחודשיים נדלקה נורת כרית אוויר, בינתיים נסעתי כשהנורה דלוקה ולפני הטסט תכננתי לתקן.
קצת אחרי שהנורה נדלקה נגמרה לי הבטריה בשלט, והחלפתי לחדשה.
בערב סוכות בכביש 1 נדלקו כל הנורות בלוח שעונים, עצרתי בצד כיביתי את האוטו והוא לא הניע לי אחר כך, ניתקתי מצבר, החזרתי והניע.
באופן מוזר השלט שוב הפסיק לעבוד, החלפתי בטריה וחזר לעבוד.
ביום חמישי האחרון שוב אותו סיפור כל המנורות נדלקו והאוטו לא נדלק אחר כך, הבאתי מוסכניק למקום, הוא עשה בדיקת מחשב ואמר שלא מופיעה שום תקלה, איפס מחשב והאוטו הניע, וכמובן… הבטריה בשלט שוב לא עובדת.
השאלה אם זה יכול להיות קשור לסליל הגה או שזה תקלה נפרדת, קצר כלשהוא,
אשמח לתגובות של המומחים באפשרויות לתקלה והדרכים לפתרונה, והאם מסוכן ליסוע באוטו ככה.
(במוסך בבית שמש שמתמחה בהיברידי אמר לי שהוא יכול לטפלרק אם אני מגיע אליו כשהתקלה פעילה אבל זה מסובך…)
תודה לכולם!@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
שלום לכולם.
יש לי פריוס 2008 שעשתה 300.000 ק"מ.
לפני כחודשיים נדלקה נורת כרית אוויר, בינתיים נסעתי כשהנורה דלוקה ולפני הטסט תכננתי לתקן.תזכורת לתחילת השרשור
-
עדכון:
הסוללה הוחלפה אצל יחיא מטייבה, לסוללה משנת 2022 עם בערך 35,000 קילומטר(מסתבר שבקורולות החדשות ובCHR עדיין משתמשים בניקל) עם אחריות לשנה.
הוא בדק את הסוללה הקודמת והיא באמת קיצרה.
הסוללה החדשה נוסעת פגז והאוטו מרגיש כמו חדש, כמה דברים שנורא עיצבנו אותי כמו רעש מעצבן מהגלגלים בעמידה ועוד, נפתרו.
הוא החליף לי גם את הסליל הגה לחדש שהזמנתי מאלי אקספרס.
סה"כ עלה 5,100.
כמובן שלמדתי על בשרי ששיפוץ לא שווה את הכסף, ואת העצבים.
תודה רבה לפורום ולמשתמשים, בזכות הפורום חסכתי הרבה כסף, וקיבלתי עצות מועילות, תודה רבה.@טויוטה-פריוס כתב בפריוס תקלה מעניינת:
הסוללה הוחלפה אצל יחיא מטייבה, לסוללה משנת 2022 עם בערך 35,000 קילומטר(מסתבר שבקורולות החדשות ובCHR עדיין משתמשים בניקל) עם אחריות לשנה.
שתף אותנו בחוויה עצמה
הוא עושה רושם אמין?
אני גם צריך להחליף