רכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16
-
@bhky
מצובישי אטרז’ וספייס סטאר מגיעים לאיזור הזה.
יש גם את טויוטה אייגו = פיג’ו 107 שאפילו יותר חסכוניים.
גם עם סיריון בחורף בנסיעה מושכלת תגיע ל 14.5 בערך.
כלל הרכבים האלו אפשר להשיג בהרבה פחות מ50K אפי’ 20K ו15K.
הא, גם הונדה אינסייט, אל תדאג רק רשום על זה היברידי, אין לזה נפק’‘מ לבטריה וכדו’ -
רכבים חסכוניים מתחלקים לשלוש מחלקות.
היבריד [סיכון של הסוללה ומחירון גבוה]
טורבו [לרוב בעלי בעיות אמינות גבוהה יותר]
רכבי מיני (מנוע קטן יותר+משקל נמוך יותר=צריכה נמוכה יותר)
מעבר לזה אין איזה הפתעה מעבר לפינה
אבל הדרך הכי טובה לחסוך משמעותית מאד בצריכת הדלק היא לסוע רגוע -
@bhky כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
אני מנסה לברר האם יש רכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16
לא דיזל ולא גז [חונה בחניון תת קרקעי], ולא ידני [לחלק מהמשפחה יש רישיון רק על אוטומט]
במחיר בין 35 ל 50 א"ש
מי שיודע מנסיון שלו או מהיכרות אישית, אשמח אם יחכים אותי כאןהשאלה היא החשובה ביותר איפה הנסיעות שלך אם זה בין ערוני אז גם הונדה סיויק אפילו מאזדה 6 יכול להגיע ל15\1 כן כן מנסיון אישי!! לכל מרימי הגבות למיניהם…
ואם זה עירוני אז זה רק אלו שמנה רבי @Klonimoos היקר עיי"ש -
תודה לכל העונים
נוסע כ30000 בשנה
משולב עירוני ובין עירוניבנוגע לטויוטה אייגו, פעם ביררתי אצל מוסכניק, והוא אמר לי “עזוב, אייגו זה לא באמת טויוטה, זה טוב רק למי שנוסע מהבית למכולת”
האם הוא צודק? האם אכן היא פחות אמינה ועמידה מיאריס למשל? האם יש אייגו עם 350,000 ק"מ? [אני לא מדבר על ביצועים, שם ודאי יאריס עדיפה, אני מדבר על אמינות ועמידות לאורך זמן]
מלבד זה, ראיתי שאייגו היא גיר רובוטי, שכאן בפורום מזהירים ממנו שוב ושוב. -
@bhky כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
בנוגע לטויוטה אייגו, פעם ביררתי אצל מוסכניק, והוא אמר לי “עזוב, אייגו זה לא באמת טויוטה, זה טוב רק למי שנוסע מהבית למכולת”
טויוטה זה בוודאי טויוטה אין מה לחלוק העיניין הוא רק הגיר של האוטו שהוא רובוטי ולא נוח בנסיעות עירוניות בבין עירוני זה בסדר גמור חוץ מזה יש את עניין האמינות בגיר הזה שצריך להחליף על כ100 אק"מ קלאצ’ים בעלות לא כ"כ גבוהה חוץ מזה הכל בסדר ומזה רק מזהירים פה בפורום על הגיר הרובוטי זה הנוחות והקלאצ’ים שצריך להחליף וזהו
ובנוסף לזה אתה יכול לחפש סיטרואן C1 וכן פיגו’ 107 זה בדיוק הטויוטה אייגו רק עם סמל ועיצוב קצת שונה אבל המכניקה אותו דבר בדיוק ומה שבטוח מחיר קניה יותר זול מהטויוטה אייגו בגלל שחסר את הסמל של טויוטה… -
@spider כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
@bhky כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
גז [חונה בחניון תת קרקעי],
רכב מוסב לגפ"ם, שקיבל אישור מהנדס,
מופיע לו ברשיון שמורשה לחנות בחניונים תת קרקעיים
כתוב מפורש ‘‘מורשה גפ’‘ם’’.
יש חניונים בודדים כאלה.
רוב החניונים אינם ‘‘מורשה גפ’‘ם’’ -
@bhky כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
אני מנסה לברר האם יש רכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16
לא דיזל ולא גז [חונה בחניון תת קרקעי], ולא ידני [לחלק מהמשפחה יש רישיון רק על אוטומט]
במחיר בין 35 ל 50 א"ש
מי שיודע מנסיון שלו או מהיכרות אישית, אשמח אם יחכים אותי כאןא. מה רע בדיזל?
ב. בדוק את העניין של גפ"מ מורשה תת קרקעי.
ג. עד כמה חשובה לך האמינות? יש רכבים מקבוצת פולקסוואגן עם מנועי טורבו חסכוניים ממש ואפי’ כייפים לנהיגה רק שהאמינות שם דורשת ארנק נפוח…
ד. יש את הונדה ג’אז שהוא רכב פרקטי מרווח ביחס לגודלו. אני לא יודע במדויק, אבל צריכת הדלק שלו היא בסביבות 1/15.
-
@bhky כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
תודה לכל העונים
נוסע כ30000 בשנה
משולב עירוני ובין עירוניבנוגע לטויוטה אייגו, פעם ביררתי אצל מוסכניק, והוא אמר לי “עזוב, אייגו זה לא באמת טויוטה, זה טוב רק למי שנוסע מהבית למכולת”
האם הוא צודק? האם אכן היא פחות אמינה ועמידה מיאריס למשל? האם יש אייגו עם 350,000 ק"מ? [אני לא מדבר על ביצועים, שם ודאי יאריס עדיפה, אני מדבר על אמינות ועמידות לאורך זמן]
מלבד זה, ראיתי שאייגו היא גיר רובוטי, שכאן בפורום מזהירים ממנו שוב ושוב.אייגו , c1, 107 האוטומטיות מיוצרות בטיוטה
הידניות מיוצרות בפי’גו.כמעט לא תראה ק’‘מ גבוה כי זה מנוע 3 צילינדר והוא פחות עמיד…
באיזור 200 אלף הוא כבר מתחיל לאכול שמן בכמויות של ליטר ל1000 ק’'מ ויותר וכך -
@אלוף-העולם-1 כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
אייגו , c1, 107 האוטומטיות מיוצרות בטיוטה
הידניות מיוצרות בפי’גו.???
שלושתן מיוצרות על אותו פס יצור בצכיה [מפעל הרכבה משותף לטויוטה וPSA ומ2021 בבעלות מלאה של טויוטה]
ובשלושתן מערכת ההנעה פותחה על ידי טויוטה -
@spider כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
@bhky כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
גז [חונה בחניון תת קרקעי],
רכב מוסב לגפ"ם, שקיבל אישור מהנדס,
מופיע לו ברשיון שמורשה לחנות בחניונים תת קרקעיים
נשמע שזה רק בחניון מורשה לגפמ ולא כל חניון.
-
ניסאן נוט (אני הגעתי איתה בבין עירוני ל1/17) הדגם הישן עם מנוע 1600, החדש הוא 1200 עם טורבו.
-
@aiib כבר כתב את זה @Klonimoos
-
@יצחק-רשטונ כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
@אלוף-העולם-1 כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
אייגו , c1, 107 האוטומטיות מיוצרות בטיוטה
הידניות מיוצרות בפי’גו.???
שלושתן מיוצרות על אותו פס יצור בצכיה [מפעל הרכבה משותף לטויוטה וPSA ומ2021 בבעלות מלאה של טויוטה]
ובשלושתן מערכת ההנעה פותחה על ידי טויוטהחבל להתווכח לחינם, אני אומר את דבריי מידיעה!
-
@אלוף-העולם-1 כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
@יצחק-רשטונ כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
@אלוף-העולם-1 כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:
אייגו , c1, 107 האוטומטיות מיוצרות בטיוטה
הידניות מיוצרות בפי’גו.???
שלושתן מיוצרות על אותו פס יצור בצכיה [מפעל הרכבה משותף לטויוטה וPSA ומ2021 בבעלות מלאה של טויוטה]
ובשלושתן מערכת ההנעה פותחה על ידי טויוטהחבל להתווכח לחינם, אני אומר את דבריי מידיעה!
ימחל לי כבודו, אך עברתי על כמה רכבים מיד 2 אוטומטיים וידניים כאחד, וכולם מיוצרים בצכי’ה.
-
פוסט זה נמחק!