מי מכיר יונדאי I40 סטיישן?
-
מעניין אותי הרכב הזה ודי נדלקתי עליו
האם למישהו יש מידע על הרכב נוחות תקלות וכו’
הוא נראה די מרשים עם הרבה פינוקים ביחס לגיל ובמחיר די זולאם זה קשור לגיסי, יש i40 שנת 2013- לא סטיישן, והוא ממש מרוצה ממנה, נוחה, ללא תקלות (חוץ מטיפולים שוטפים), רכב נח לנסיעה מפנק לחלוטין, בקיצור הוא ‘גומר עליו את ההלל’.
מצד שני אין הרבה ממנו אז מעניין אותי האם יש למישהו מידע בעניין
אמר לי הסוחר שממנו קניתי את הרכב שלי (אני לא יודע מה המקור של הדברים) שיונדאי פשוט לא ייצרו מהרכב הזה כמות גדולה, לא בגלל תקלות, אלא מחוסר ביקוש בגלל גודל המנוע (2.0)
בסוף הוא שודרג להייבריד (סונטה או איוניק-אני לא זוכר) והוא נהיה ממש פופולרי. -
@POKER כתב במי מכיר יונדאי I40 סטיישן?:
שיונדאי פשוט לא ייצרו מהרכב הזה כמות גדולה, לא בגלל תקלות, אלא מחוסר ביקוש בגלל גודל המנוע (2.0)
אחד הרכבים המצויים ביותר באירופה
כנראה שבישראל אין לו ביקוש -
@מוטי-ברנד העובדה שאין ממנו הרבה היא כבר בעיה, אם אתה שובר פנס או טמבון לך תמצא חליפי…
מהבחינה הזו הכי כדאי תמיד ללכת על רכב גנרי ולא על “מאגניב”.
צריך לברר האם מבחינת חלפים פנימיים הוא כמו יונדאי אחרות דומות או שגם את זה יהיה קשה להשיג.
מולטימדיה אני מאמין ש @מיישה המסור יארגן לך פנל תואם, אבל שאר החלקים זו בעיה… -
@POKER שודרג לסונטה, (שמעתי לא מוסמך רק שמועה!! שהמנוע בהיברידי לא מוצלח)
@EBA @מוטי-ברנד חלפים אפשר להשיג אז קצת קשה תשמור על האוטו ואם חלילה… תזמין ברשת אל תוותר הגשמת חלום!
מנוע 2.0 סמ’‘ק 177 כ’'ס לא הרבה ביחס לקטגוריה אבל יחד עם שימושיות הסטיישן ממש שווה לדעתי -
@מוטי-ברנד כתב במי מכיר יונדאי I40 סטיישן?:
מצד שני אין הרבה ממנו
מכיוון שהרכב נדיר יתכן חוסר בחלקים פנימיים. מסתמא המנוע מקביל לix35 אבל תבדוק. בעבר היה לי רכב נדיר והוצאתי את הנשמה בשביל כל חלק של טיפול וכו’.