דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. חדשות עולם הרכב
  3. קורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ'

קורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות עולם הרכב
6 פוסטים 4 כותבים 301 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מאירמ מנותק
    מאירמ מנותק
    מאיר
    מנהל ראשי
    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
    #1

    החל מהיום תוכלו לרכוש טויוטה קורולה סטיישן חדשה מהיבואן. יוניון מוטורס החזירה למדף את הקורולה הסטיישן. בזמן שגרסת הסדאן נתקלת בבעיות אספקה הנובעות מהחרם הטורקי, הרי שגרסת הסטיישן המיוצרת בבריטניה תיובא אלינו ביבוא סדיר.

    הקורולה סטיישן (ספייס) תיובא ברמת גימור אחת עם מחיר התחלתי של 179,990 (13,000 שקל יותר מגרסת הסדאן) ורמת איבזור מעט דלה מהסטנדרטים הנהוגים כיום ולרכב נעדר מהתפריט כניסה ללא מפתח (הנעה יש) וחישוקי סגסוגת קלה (מגנזיום). המולטימדיה היא 8 אינץ’ וקיימים שני גווני לבן לצבע החיצוני של הרכב…

    קורולה סטיישן.png
    קרדיט תמונה: אתר טויוטה.

    לרכב יחידת הנעה היברידית דור 5 של טויוטה שזה אומר הספק מירבי של 140 כ"ס, מהירות מירבית של 180 קמ"ש ותאוצה מ0 למאה ב9.4 שניות. צריכת הדלק הממוצעת ע"פ היצרן היא 21.7 ק"מ לכל ליטר.

    הקאץ’ הוא המחיר: המחיר יקר עד כדי כך שהיא יקרה ב5,000 שקל מהקורולה קרוס (ג’יפון) היפיפה והמאובזר יותר (אך עם תא מטען קטן יותר). ככל הנראה הקורולה ספייס מיועד להמכר בהנחות או לחברות הליסינג (מישהו אמר בזק?).

    טויוטה קורולה ספייס נכנסת לשוק הסטיישן שמאד דעך בשנים האחרונות שפינה את מקומו לשוק הג’יפונים ואכן כיום בארץ יש 4 שחקניות במגרש הסטיישנים: כאמור קורולה ספייס, קיה סיד, פורד פוקוס וMG5 כששלושת האחרונים לא מציגים נתוני מכירה מעודדים. אולי בעתיד לא יהיו יותר סטיישנים? נחיה ונראה…

    ליצירת קשר לחץ כאן

    EBAE יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • מאירמ מאיר

      החל מהיום תוכלו לרכוש טויוטה קורולה סטיישן חדשה מהיבואן. יוניון מוטורס החזירה למדף את הקורולה הסטיישן. בזמן שגרסת הסדאן נתקלת בבעיות אספקה הנובעות מהחרם הטורקי, הרי שגרסת הסטיישן המיוצרת בבריטניה תיובא אלינו ביבוא סדיר.

      הקורולה סטיישן (ספייס) תיובא ברמת גימור אחת עם מחיר התחלתי של 179,990 (13,000 שקל יותר מגרסת הסדאן) ורמת איבזור מעט דלה מהסטנדרטים הנהוגים כיום ולרכב נעדר מהתפריט כניסה ללא מפתח (הנעה יש) וחישוקי סגסוגת קלה (מגנזיום). המולטימדיה היא 8 אינץ’ וקיימים שני גווני לבן לצבע החיצוני של הרכב…

      קורולה סטיישן.png
      קרדיט תמונה: אתר טויוטה.

      לרכב יחידת הנעה היברידית דור 5 של טויוטה שזה אומר הספק מירבי של 140 כ"ס, מהירות מירבית של 180 קמ"ש ותאוצה מ0 למאה ב9.4 שניות. צריכת הדלק הממוצעת ע"פ היצרן היא 21.7 ק"מ לכל ליטר.

      הקאץ’ הוא המחיר: המחיר יקר עד כדי כך שהיא יקרה ב5,000 שקל מהקורולה קרוס (ג’יפון) היפיפה והמאובזר יותר (אך עם תא מטען קטן יותר). ככל הנראה הקורולה ספייס מיועד להמכר בהנחות או לחברות הליסינג (מישהו אמר בזק?).

      טויוטה קורולה ספייס נכנסת לשוק הסטיישן שמאד דעך בשנים האחרונות שפינה את מקומו לשוק הג’יפונים ואכן כיום בארץ יש 4 שחקניות במגרש הסטיישנים: כאמור קורולה ספייס, קיה סיד, פורד פוקוס וMG5 כששלושת האחרונים לא מציגים נתוני מכירה מעודדים. אולי בעתיד לא יהיו יותר סטיישנים? נחיה ונראה…

      EBAE מנותק
      EBAE מנותק
      EBA
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

      כניסה ללא מפתח (הנעה יש)

      היברידי חייב להיות ככה.

      מישהו אמר בזק?

      כן, אני.

      לנו בכל אופן זה לא משנה, כי אנחנו נקנה אותה בשוק היד 2-3, ואז היא תהיה הרבההההה יותר זולה [או הרבה פחות יקרה] מהג’יפון הנ"ל.
      למה? כי היא סטיישן, וכי היא היתה ליסינג…

      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
      050-4133851

      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • EBAE EBA

        @מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

        כניסה ללא מפתח (הנעה יש)

        היברידי חייב להיות ככה.

        מישהו אמר בזק?

        כן, אני.

        לנו בכל אופן זה לא משנה, כי אנחנו נקנה אותה בשוק היד 2-3, ואז היא תהיה הרבההההה יותר זולה [או הרבה פחות יקרה] מהג’יפון הנ"ל.
        למה? כי היא סטיישן, וכי היא היתה ליסינג…

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @EBA כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

        היברידי חייב להיות ככה.

        סיקרנת אותי. מה הבעיה לתת את החיבורים של הלחצן לסוויץ’ רגיל?

        ליצירת קשר לחץ כאן

        א EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מאירמ מאיר

          החל מהיום תוכלו לרכוש טויוטה קורולה סטיישן חדשה מהיבואן. יוניון מוטורס החזירה למדף את הקורולה הסטיישן. בזמן שגרסת הסדאן נתקלת בבעיות אספקה הנובעות מהחרם הטורקי, הרי שגרסת הסטיישן המיוצרת בבריטניה תיובא אלינו ביבוא סדיר.

          הקורולה סטיישן (ספייס) תיובא ברמת גימור אחת עם מחיר התחלתי של 179,990 (13,000 שקל יותר מגרסת הסדאן) ורמת איבזור מעט דלה מהסטנדרטים הנהוגים כיום ולרכב נעדר מהתפריט כניסה ללא מפתח (הנעה יש) וחישוקי סגסוגת קלה (מגנזיום). המולטימדיה היא 8 אינץ’ וקיימים שני גווני לבן לצבע החיצוני של הרכב…

          קורולה סטיישן.png
          קרדיט תמונה: אתר טויוטה.

          לרכב יחידת הנעה היברידית דור 5 של טויוטה שזה אומר הספק מירבי של 140 כ"ס, מהירות מירבית של 180 קמ"ש ותאוצה מ0 למאה ב9.4 שניות. צריכת הדלק הממוצעת ע"פ היצרן היא 21.7 ק"מ לכל ליטר.

          הקאץ’ הוא המחיר: המחיר יקר עד כדי כך שהיא יקרה ב5,000 שקל מהקורולה קרוס (ג’יפון) היפיפה והמאובזר יותר (אך עם תא מטען קטן יותר). ככל הנראה הקורולה ספייס מיועד להמכר בהנחות או לחברות הליסינג (מישהו אמר בזק?).

          טויוטה קורולה ספייס נכנסת לשוק הסטיישן שמאד דעך בשנים האחרונות שפינה את מקומו לשוק הג’יפונים ואכן כיום בארץ יש 4 שחקניות במגרש הסטיישנים: כאמור קורולה ספייס, קיה סיד, פורד פוקוס וMG5 כששלושת האחרונים לא מציגים נתוני מכירה מעודדים. אולי בעתיד לא יהיו יותר סטיישנים? נחיה ונראה…

          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

          הקאץ’ הוא המחיר: המחיר יקר עד כדי כך שהיא יקרה ב5,000 שקל מהקורולה קרוס (ג’יפון) היפיפה והמאובזר יותר (אך עם תא מטען קטן יותר)

          זה מיד מה שחשבתי שראיתי את תג המחיר היומרני… פשוט הזוי
          ודרך אגב בCARTUBE כתוב שהיא תשווק עם גלגלי פלדה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מאירמ מאיר

            @EBA כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

            היברידי חייב להיות ככה.

            סיקרנת אותי. מה הבעיה לתת את החיבורים של הלחצן לסוויץ’ רגיל?

            א מנותק
            א מנותק
            אנונימוס
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

            @EBA כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

            היברידי חייב להיות ככה.

            סיקרנת אותי. מה הבעיה לתת את החיבורים של הלחצן לסוויץ’ רגיל?

            מסתבר שזה מדליק רק את המערכת החשמלית בתור התחלה,
            ורק לאחמ’'כ את המערכת של הדלק,

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מאירמ מאיר

              @EBA כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

              היברידי חייב להיות ככה.

              סיקרנת אותי. מה הבעיה לתת את החיבורים של הלחצן לסוויץ’ רגיל?

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':

              סיקרנת אותי. מה הבעיה לתת את החיבורים של הלחצן לסוויץ’ רגיל?

              אין בעיה, אבל יותר פשוט לעשות כפתור, וזה גם נתפס כיוקרתי יותר, ומדגיש את העובדה שהיברידי “מדליקים” ולא “מתניעים”, אז למה שיעשו סוויץ’?
              אפילו בפריוס הראשונות עשו עאלק “הנעה בכפתור”, אפילו שבכל מקרה צריך להכניס את המפתח לחור שלו, ויותר קל גם לסובב אותו שם מאשר ללחוץ גם על הכפתור…

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
              050-4133851

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3

              9

              מחובר

              1.5k

              משתמשים

              4.9k

              נושאים

              67.1k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום