קורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ'
-
החל מהיום תוכלו לרכוש טויוטה קורולה סטיישן חדשה מהיבואן. יוניון מוטורס החזירה למדף את הקורולה הסטיישן. בזמן שגרסת הסדאן נתקלת בבעיות אספקה הנובעות מהחרם הטורקי, הרי שגרסת הסטיישן המיוצרת בבריטניה תיובא אלינו ביבוא סדיר.
הקורולה סטיישן (ספייס) תיובא ברמת גימור אחת עם מחיר התחלתי של 179,990 (13,000 שקל יותר מגרסת הסדאן) ורמת איבזור מעט דלה מהסטנדרטים הנהוגים כיום ולרכב נעדר מהתפריט כניסה ללא מפתח (הנעה יש) וחישוקי סגסוגת קלה (מגנזיום). המולטימדיה היא 8 אינץ’ וקיימים שני גווני לבן לצבע החיצוני של הרכב…
קרדיט תמונה: אתר טויוטה.לרכב יחידת הנעה היברידית דור 5 של טויוטה שזה אומר הספק מירבי של 140 כ"ס, מהירות מירבית של 180 קמ"ש ותאוצה מ0 למאה ב9.4 שניות. צריכת הדלק הממוצעת ע"פ היצרן היא 21.7 ק"מ לכל ליטר.
הקאץ’ הוא המחיר: המחיר יקר עד כדי כך שהיא יקרה ב5,000 שקל מהקורולה קרוס (ג’יפון) היפיפה והמאובזר יותר (אך עם תא מטען קטן יותר). ככל הנראה הקורולה ספייס מיועד להמכר בהנחות או לחברות הליסינג (מישהו אמר בזק?).
טויוטה קורולה ספייס נכנסת לשוק הסטיישן שמאד דעך בשנים האחרונות שפינה את מקומו לשוק הג’יפונים ואכן כיום בארץ יש 4 שחקניות במגרש הסטיישנים: כאמור קורולה ספייס, קיה סיד, פורד פוקוס וMG5 כששלושת האחרונים לא מציגים נתוני מכירה מעודדים. אולי בעתיד לא יהיו יותר סטיישנים? נחיה ונראה…
-
@מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':
כניסה ללא מפתח (הנעה יש)
היברידי חייב להיות ככה.
מישהו אמר בזק?
כן, אני.
לנו בכל אופן זה לא משנה, כי אנחנו נקנה אותה בשוק היד 2-3, ואז היא תהיה הרבההההה יותר זולה [או הרבה פחות יקרה] מהג’יפון הנ"ל.
למה? כי היא סטיישן, וכי היא היתה ליסינג… -
@מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':
הקאץ’ הוא המחיר: המחיר יקר עד כדי כך שהיא יקרה ב5,000 שקל מהקורולה קרוס (ג’יפון) היפיפה והמאובזר יותר (אך עם תא מטען קטן יותר)
זה מיד מה שחשבתי שראיתי את תג המחיר היומרני… פשוט הזוי
ודרך אגב בCARTUBE כתוב שהיא תשווק עם גלגלי פלדה -
@מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':
@EBA כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':
היברידי חייב להיות ככה.
סיקרנת אותי. מה הבעיה לתת את החיבורים של הלחצן לסוויץ’ רגיל?
מסתבר שזה מדליק רק את המערכת החשמלית בתור התחלה,
ורק לאחמ’'כ את המערכת של הדלק, -
@מאיר כתב בקורולה סטיישן חוזרת לשוק אבל יש קאץ':
סיקרנת אותי. מה הבעיה לתת את החיבורים של הלחצן לסוויץ’ רגיל?
אין בעיה, אבל יותר פשוט לעשות כפתור, וזה גם נתפס כיוקרתי יותר, ומדגיש את העובדה שהיברידי “מדליקים” ולא “מתניעים”, אז למה שיעשו סוויץ’?
אפילו בפריוס הראשונות עשו עאלק “הנעה בכפתור”, אפילו שבכל מקרה צריך להכניס את המפתח לחור שלו, ויותר קל גם לסובב אותו שם מאשר ללחוץ גם על הכפתור…