דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. בשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!

      בשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      מולטימדיהקיידרואידts10s
      400 פוסטים 50 כותבים 61.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ק מנותק
        ק מנותק
        קינג קומפיוטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #153

        מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

        מיישהמ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ק קינג קומפיוטר

          מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #154

          @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

          מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

          אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          ק המפותחה 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

            מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

            אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

            ק מנותק
            ק מנותק
            קינג קומפיוטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #155

            @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

            יש לי תקר עם משרד התחבורה

            למה משרד התחבורה התערבו בהזמנת מולטימדיה?
            אם הוא שולח דרך דואר ישראל אני בוודאות לא אצטרך לשלם מס?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיישהמ מיישה

              @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

              @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
              למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
              פאנל כבר יש לי
              המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
              תודה רבה

              https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
              תזמין 9 אינץ’

              ש מנותק
              ש מנותק
              שלמה ו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #156

              @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

              @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

              @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
              למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
              פאנל כבר יש לי
              המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
              תודה רבה

              https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
              תזמין 9 אינץ’

              מה שיש לי כרגע זה 10.33 אינץ כזה
              (דגם X8-Camera)
              זה יתאים לפאנל ההוא?

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק קינג קומפיוטר

                מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שלמה 1234
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #157

                @קינג-קומפיוטר אני הזמנתי, ולעת עתה זה במיון במודיעין ולבינתיים לא בקשו תשלום על המכס (ועד כמה שידוע לי שאם זה חייב במכס אז זה נעצר בנמל ושם הם מבקשים את התשלום על המכס)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיישהמ מיישה

                  @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                  מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                  אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                  המפותחה מנותק
                  המפותחה מנותק
                  המפותח
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #158

                  @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                  @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                  מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                  אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                  בגלל שהוא ציין על המערכת שזה מולטימדיה

                  מתקין מערכות מולטימדיה
                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                  בצפת והסביבה
                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המפותחה המפותח

                    @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                    @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                    מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                    אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                    בגלל שהוא ציין על המערכת שזה מולטימדיה

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קינג קומפיוטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #159

                    @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                    A מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ק קינג קומפיוטר

                      @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #160

                      אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aiib

                        אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #161

                        @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                        אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                        ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קינג קומפיוטר

                          @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #162

                          @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                          @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                          אני מדבר איתו שישלח עם בר הפצה

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שלמה ו

                            @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                            למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                            פאנל כבר יש לי
                            המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                            תודה רבה

                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
                            תזמין 9 אינץ’

                            מה שיש לי כרגע זה 10.33 אינץ כזה
                            (דגם X8-Camera)
                            זה יתאים לפאנל ההוא?

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #163

                            @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                            למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                            פאנל כבר יש לי
                            המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                            תודה רבה

                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
                            תזמין 9 אינץ’

                            מה שיש לי כרגע זה 10.33 אינץ כזה
                            (דגם X8-Camera)
                            זה יתאים לפאנל ההוא?

                            יתאים

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיישהמ מיישה

                              @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                              אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                              ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aiib
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #164

                              @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                              @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                              אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                              ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                              150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                              יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A aiib

                                @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #165

                                @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                במקרה של אי תשלום מכס זה בעייה רצינית!
                                עליאקספרס רק שומעים את המילה מכס הם זורקים אותך מכל המדרגות.
                                אם המוצר הוחרם בגלל תקן וכדו’ זה משהו אחר.
                                קח כלל, כל עיכוב משלוח שנגרם בגללך, גם אם מבקשים ממך 1000 ש"ח כדי לשחרר, אתה אשם!!
                                ולדעתי יש פיתרון, אני לא אציין אותו כאן שלא לשגע אנשים, ננסה אותו ונעדכן, אם מישהו רוצה לנסות, שיפנה בפרטי.

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מיישהמ מיישה

                                  @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                  ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                  150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                  יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                  במקרה של אי תשלום מכס זה בעייה רצינית!
                                  עליאקספרס רק שומעים את המילה מכס הם זורקים אותך מכל המדרגות.
                                  אם המוצר הוחרם בגלל תקן וכדו’ זה משהו אחר.
                                  קח כלל, כל עיכוב משלוח שנגרם בגללך, גם אם מבקשים ממך 1000 ש"ח כדי לשחרר, אתה אשם!!
                                  ולדעתי יש פיתרון, אני לא אציין אותו כאן שלא לשגע אנשים, ננסה אותו ונעדכן, אם מישהו רוצה לנסות, שיפנה בפרטי.

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #166

                                  @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                  ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                  150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                  יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                  במקרה של אי תשלום מכס זה בעייה רצינית!
                                  עליאקספרס רק שומעים את המילה מכס הם זורקים אותך מכל המדרגות.
                                  אם המוצר הוחרם בגלל תקן וכדו’ זה משהו אחר.
                                  קח כלל, כל עיכוב משלוח שנגרם בגללך, גם אם מבקשים ממך 1000 ש"ח כדי לשחרר, אתה אשם!!

                                  בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                  ולדעתי יש פיתרון, אני לא אציין אותו כאן שלא לשגע אנשים, ננסה אותו ונעדכן, אם מישהו רוצה לנסות, שיפנה בפרטי.

                                  פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A aiib

                                    @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                    @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                    @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                    @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                    אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                    ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                    150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                    יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                    במקרה של אי תשלום מכס זה בעייה רצינית!
                                    עליאקספרס רק שומעים את המילה מכס הם זורקים אותך מכל המדרגות.
                                    אם המוצר הוחרם בגלל תקן וכדו’ זה משהו אחר.
                                    קח כלל, כל עיכוב משלוח שנגרם בגללך, גם אם מבקשים ממך 1000 ש"ח כדי לשחרר, אתה אשם!!

                                    בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                    ולדעתי יש פיתרון, אני לא אציין אותו כאן שלא לשגע אנשים, ננסה אותו ונעדכן, אם מישהו רוצה לנסות, שיפנה בפרטי.

                                    פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישה
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #167

                                    @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                    בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                    ברור שכן, אבל על זה נאמר אכל לקה ושילם.

                                    פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                    מראש

                                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מיישהמ מיישה

                                      @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                      בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                      ברור שכן, אבל על זה נאמר אכל לקה ושילם.

                                      פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                      מראש

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      aiib
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #168

                                      @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                      @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                      בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                      ברור שכן, אבל על זה נאמר אכל לקה ושילם.

                                      לא הצלחתי להבין…

                                      פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                      מראש

                                      אז איך אפשר ‘לנסות’? איך תדע האם זה עבד או פשוט לא נתפס סתם ככה?

                                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A aiib

                                        @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                        ברור שכן, אבל על זה נאמר אכל לקה ושילם.

                                        לא הצלחתי להבין…

                                        פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                        מראש

                                        אז איך אפשר ‘לנסות’? איך תדע האם זה עבד או פשוט לא נתפס סתם ככה?

                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #169

                                        @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                        ברור שכן, אבל על זה נאמר אכל לקה ושילם.

                                        לא הצלחתי להבין…

                                        פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                        מראש

                                        אז איך אפשר ‘לנסות’? איך תדע האם זה עבד או פשוט לא נתפס סתם ככה?

                                        תנסה , יעבור-מצויין, אח"כ אל תעשה את זה ותראה אם נתפס

                                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיישהמ מיישה

                                          @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                          ברור שכן, אבל על זה נאמר אכל לקה ושילם.

                                          לא הצלחתי להבין…

                                          פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                          מראש

                                          אז איך אפשר ‘לנסות’? איך תדע האם זה עבד או פשוט לא נתפס סתם ככה?

                                          תנסה , יעבור-מצויין, אח"כ אל תעשה את זה ותראה אם נתפס

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          aiib
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #170

                                          @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          בוא נגיד ששילמתי את המכס, כשאני מחזיר אותו אני לא זכאי לקבל החזר?

                                          ברור שכן, אבל על זה נאמר אכל לקה ושילם.

                                          לא הצלחתי להבין…

                                          פתרון ליישום מראש או רק אחרי שזה נתפס?

                                          מראש

                                          אז איך אפשר ‘לנסות’? איך תדע האם זה עבד או פשוט לא נתפס סתם ככה?

                                          תנסה , יעבור-מצויין, אח"כ אל תעשה את זה ותראה אם נתפס

                                          אבל יש הרבה פעמים שדברים לא נתפסים, איך תדע שהסיבה שזה לא נתפס זה בגלל הפטנט שלך?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א מנותק
                                            א מנותק
                                            אבי KIA
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                                            #171

                                            אשמח לדעת
                                            מה להגיד למוכר שיכתוב
                                            על החבילה
                                            תודה

                                            המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • א אבי KIA

                                              אשמח לדעת
                                              מה להגיד למוכר שיכתוב
                                              על החבילה
                                              תודה

                                              המפותחה מנותק
                                              המפותחה מנותק
                                              המפותח
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                                              #172

                                              @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                              אשמח לדעת
                                              מה להגיד למוכר שיכתוב
                                              על החבילה
                                              תודה

                                              צעצוע לילד וכדו’ כדי שלא יחשבו שזה מולטימדיה
                                              ולסדר אל המכס

                                              מתקין מערכות מולטימדיה
                                              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                              בצפת והסביבה
                                              לפרטים: במייל שבפרופיל

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 19
                                              • 20

                                              15

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום