דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. בשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!

      בשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      מולטימדיהקיידרואידts10s
      400 פוסטים 50 כותבים 61.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • המפותחה המפותח

        @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

        @מיישה הזמנתי את המערכת זה מגיע עם מיקרופון או שצריך אח"כ לקנות צמה חדשה ומיקרופון חיצוני נוסף?

        מגיעה עם המערכת צמה מתאימה למיקרופון
        ומיקרופון נראה שהוא לא שולח

        ק מנותק
        ק מנותק
        קינג קומפיוטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #146

        @המפותח יש לך המלצה למיקרופון טוב?
        אני מסתפק אם כבר שווה לי להזמין את המערכת הזו
        אמנם יצא לי מאוד זול בגלל הקופונים אבל זה שצריך להזמין גם מיקרופון בנפרד גורם לי להסתפק

        המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ק קינג קומפיוטר

          @המפותח יש לך המלצה למיקרופון טוב?
          אני מסתפק אם כבר שווה לי להזמין את המערכת הזו
          אמנם יצא לי מאוד זול בגלל הקופונים אבל זה שצריך להזמין גם מיקרופון בנפרד גורם לי להסתפק

          המפותחה מנותק
          המפותחה מנותק
          המפותח
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
          #147

          @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

          @המפותח יש לך המלצה למיקרופון טוב?
          אני מסתפק אם כבר שווה לי להזמין את המערכת הזו
          אמנם יצא לי מאוד זול בגלל הקופונים אבל זה שצריך להזמין גם מיקרופון בנפרד גורם לי להסתפק

          גרושים המיקרופון 20₪

          https://a.aliexpress.com/_oDJpVZz
          שים לב שאתה מזמין תזמין את המיקרופון עם יציאה כמו AUX

          קרדיט @מיישה

          מתקין מערכות מולטימדיה
          טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
          בצפת והסביבה
          לפרטים: במייל שבפרופיל

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • המפותחה המפותח

            @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

            @המפותח יש לך המלצה למיקרופון טוב?
            אני מסתפק אם כבר שווה לי להזמין את המערכת הזו
            אמנם יצא לי מאוד זול בגלל הקופונים אבל זה שצריך להזמין גם מיקרופון בנפרד גורם לי להסתפק

            גרושים המיקרופון 20₪

            https://a.aliexpress.com/_oDJpVZz
            שים לב שאתה מזמין תזמין את המיקרופון עם יציאה כמו AUX

            קרדיט @מיישה

            ק מנותק
            ק מנותק
            קינג קומפיוטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #148

            @המפותח גרוש ועוד גרוש מצטבר
            מה ההבדל בין שני הסוגים הראשונים של 3.5 מ"מ שם?
            תודה רבה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ק מנותק
              ק מנותק
              קיהסיד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #149

              יש למשהו קישור למערכת המקורית עבור קיה סיד 2013?

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק קיהסיד

                יש למשהו קישור למערכת המקורית עבור קיה סיד 2013?

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #150

                @קיהסיד כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                יש למשהו קישור למערכת המקורית עבור קיה סיד 2013?

                פאנל וכבל LHD
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DBcmw5J

                מערכת 9 אינץ’
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DkotKrX

                תוודא התאמה

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @קיהסיד כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                  יש למשהו קישור למערכת המקורית עבור קיה סיד 2013?

                  פאנל וכבל LHD
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DBcmw5J

                  מערכת 9 אינץ’
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DkotKrX

                  תוודא התאמה

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלמה ו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #151

                  @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                  למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                  פאנל כבר יש לי
                  המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                  תודה רבה

                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שלמה ו

                    @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                    למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                    פאנל כבר יש לי
                    המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                    תודה רבה

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                    #152

                    @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                    @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                    למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                    פאנל כבר יש לי
                    המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                    תודה רבה

                    https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
                    תזמין 9 אינץ’

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק מנותק
                      ק מנותק
                      קינג קומפיוטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #153

                      מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                      מיישהמ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קינג קומפיוטר

                        מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #154

                        @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                        מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                        אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        ק המפותחה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                          מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                          אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קינג קומפיוטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #155

                          @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                          יש לי תקר עם משרד התחבורה

                          למה משרד התחבורה התערבו בהזמנת מולטימדיה?
                          אם הוא שולח דרך דואר ישראל אני בוודאות לא אצטרך לשלם מס?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיישהמ מיישה

                            @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                            למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                            פאנל כבר יש לי
                            המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                            תודה רבה

                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
                            תזמין 9 אינץ’

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שלמה ו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #156

                            @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                            למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                            פאנל כבר יש לי
                            המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                            תודה רבה

                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
                            תזמין 9 אינץ’

                            מה שיש לי כרגע זה 10.33 אינץ כזה
                            (דגם X8-Camera)
                            זה יתאים לפאנל ההוא?

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ק קינג קומפיוטר

                              מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שלמה 1234
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #157

                              @קינג-קומפיוטר אני הזמנתי, ולעת עתה זה במיון במודיעין ולבינתיים לא בקשו תשלום על המכס (ועד כמה שידוע לי שאם זה חייב במכס אז זה נעצר בנמל ושם הם מבקשים את התשלום על המכס)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מיישהמ מיישה

                                @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                                אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                                המפותחה מנותק
                                המפותחה מנותק
                                המפותח
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #158

                                @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                                אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                                בגלל שהוא ציין על המערכת שזה מולטימדיה

                                מתקין מערכות מולטימדיה
                                טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                בצפת והסביבה
                                לפרטים: במייל שבפרופיל

                                ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המפותחה המפותח

                                  @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  מישהו הזמין מהמוכר הזה ולא היה צריך לשלם את המס?

                                  אני עכשיו הזמנתי והוא שלח עם דואר ישראל, יש לי תקר עם משרד התחבורה, אבל מכס לא היה לע"ע

                                  בגלל שהוא ציין על המערכת שזה מולטימדיה

                                  ק מנותק
                                  ק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #159

                                  @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                                  A מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ק קינג קומפיוטר

                                    @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #160

                                    אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A aiib

                                      אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #161

                                      @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                      אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                      ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קינג קומפיוטר

                                        @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #162

                                        @קינג-קומפיוטר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        @המפותח איך דואגים שזה לא יקרה שוב?

                                        אני מדבר איתו שישלח עם בר הפצה

                                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שלמה ו

                                          @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                                          למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                                          פאנל כבר יש לי
                                          המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                                          תודה רבה

                                          https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
                                          תזמין 9 אינץ’

                                          מה שיש לי כרגע זה 10.33 אינץ כזה
                                          (דגם X8-Camera)
                                          זה יתאים לפאנל ההוא?

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #163

                                          @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @שלמה-ו כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @מיישה יש לך קישור מומלץ מהמוכר הזה
                                          למערכת שתתאים ליונדאי טוסון 2008
                                          פאנל כבר יש לי
                                          המערכת שיש לי כרגע היא אנדרואיד אבל המסך לא תקין
                                          תודה רבה

                                          https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd
                                          תזמין 9 אינץ’

                                          מה שיש לי כרגע זה 10.33 אינץ כזה
                                          (דגם X8-Camera)
                                          זה יתאים לפאנל ההוא?

                                          יתאים

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מיישהמ מיישה

                                            @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                            אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                            ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                            A מנותק
                                            A מנותק
                                            aiib
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #164

                                            @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                            @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                            אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                            ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                            150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                            יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • A aiib

                                              @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                              @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                              אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                              ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                              150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                              יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #165

                                              @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                              @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                              @aiib כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                              אם מערכת מולטימידה נתפסת במכס, האפשרות היחידה היא לשלם (כמה?) או שפשוט אפשר לא לאסוף ולקבל את הכסף חזרה מאליאקספרס?

                                              ברור שעדיף לשלם, הכי הרבה זה 150 ש"ח, לא שווה את ההמתנה…

                                              150 שקל לא שווה את ההמתנה? מלכתחילה היית משלם 150 שקל למשלוח מהיר על מערכת שעולה 500 שקל?

                                              יש אפשרות טכנית להחזיר מבלי לשלם ולהזדכות על התשלום?

                                              במקרה של אי תשלום מכס זה בעייה רצינית!
                                              עליאקספרס רק שומעים את המילה מכס הם זורקים אותך מכל המדרגות.
                                              אם המוצר הוחרם בגלל תקן וכדו’ זה משהו אחר.
                                              קח כלל, כל עיכוב משלוח שנגרם בגללך, גם אם מבקשים ממך 1000 ש"ח כדי לשחרר, אתה אשם!!
                                              ולדעתי יש פיתרון, אני לא אציין אותו כאן שלא לשגע אנשים, ננסה אותו ונעדכן, אם מישהו רוצה לנסות, שיפנה בפרטי.

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 19
                                              • 20

                                              16

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום