דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. בשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!

      בשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      מולטימדיהקיידרואידts10s
      400 פוסטים 50 כותבים 61.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #123

        מעדכן, שהמוכר התנצל מכאן ועד סין, ושילם לי חצי מהמכס, דבר שלא מובן מאליו, ומראה כמה חשוב לו שנהיה מרוצים, וגם הבטיח לי שייתן לי הנחה קבועה עד שנתקזז.
        עכשיו הוא אומר שהוא עלה על הבעיה ובוודאות כבר לא יהיה חיובי מכס, אשמח לעדכון ממי שקנה.

        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מיישהמ מיישה

          מעדכן, שהמוכר התנצל מכאן ועד סין, ושילם לי חצי מהמכס, דבר שלא מובן מאליו, ומראה כמה חשוב לו שנהיה מרוצים, וגם הבטיח לי שייתן לי הנחה קבועה עד שנתקזז.
          עכשיו הוא אומר שהוא עלה על הבעיה ובוודאות כבר לא יהיה חיובי מכס, אשמח לעדכון ממי שקנה.

          יעקב מ. פינסי מנותק
          יעקב מ. פינסי מנותק
          יעקב מ. פינס
          סיירת פיקוח מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #124

          @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

          עכשיו הוא אומר שהוא עלה על הבעיה ובוודאות כבר לא יהיה חיובי מכס, אשמח לעדכון ממי שקנה.

          אני מאוד רוצה לקנות
          אתה יכול לומר לי איזה גודל אני צריך ואיזה פנאל?

          שמישהו כותב עם במקום אם,
          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

          הגמ"ח
          ניתן להתקשר 0583262568
          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

            @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

            עכשיו הוא אומר שהוא עלה על הבעיה ובוודאות כבר לא יהיה חיובי מכס, אשמח לעדכון ממי שקנה.

            אני מאוד רוצה לקנות
            אתה יכול לומר לי איזה גודל אני צריך ואיזה פנאל?

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #125

            @יעקב-מ-פינס כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

            @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

            עכשיו הוא אומר שהוא עלה על הבעיה ובוודאות כבר לא יהיה חיובי מכס, אשמח לעדכון ממי שקנה.

            אני מאוד רוצה לקנות
            אתה יכול לומר לי איזה גודל אני צריך ואיזה פנאל?

            לאיזה רכב?

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            יעקב מ. פינסי פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • מיישהמ מיישה

              @יעקב-מ-פינס כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

              @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

              עכשיו הוא אומר שהוא עלה על הבעיה ובוודאות כבר לא יהיה חיובי מכס, אשמח לעדכון ממי שקנה.

              אני מאוד רוצה לקנות
              אתה יכול לומר לי איזה גודל אני צריך ואיזה פנאל?

              לאיזה רכב?

              יעקב מ. פינסי מנותק
              יעקב מ. פינסי מנותק
              יעקב מ. פינס
              סיירת פיקוח מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #126

              @מיישה
              שוב??

              שברולט ספארק 2011

              שמישהו כותב עם במקום אם,
              אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

              הגמ"ח
              ניתן להתקשר 0583262568
              או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

              מיישהמ אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                @מיישה
                שוב??

                שברולט ספארק 2011

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #127

                @יעקב-מ-פינס כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                שברולט ספארק 2011

                פאנל וכבל
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DBiT3LJ
                מערכת 9 אינץ’
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DefmvTd

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                  @מיישה
                  שוב??

                  שברולט ספארק 2011

                  אלוף העולם 1א מנותק
                  אלוף העולם 1א מנותק
                  אלוף העולם 1
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #128

                  @יעקב-מ-פינס כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                  @מיישה
                  שוב??

                  שברולט ספארק 2011

                  תכתוב בחתימה שלך, ואז כולם ידעו

                  סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                  התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                  ניתן ליצור קשר:
                  ehh3266@gmail.com

                  זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיישהמ מיישה

                    @יעקב-מ-פינס כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                    @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                    עכשיו הוא אומר שהוא עלה על הבעיה ובוודאות כבר לא יהיה חיובי מכס, אשמח לעדכון ממי שקנה.

                    אני מאוד רוצה לקנות
                    אתה יכול לומר לי איזה גודל אני צריך ואיזה פנאל?

                    לאיזה רכב?

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #129

                    @מיישה כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                    לאיזה רכב?

                    יונדאי I30 2012

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                      @אלכסנדר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                      זה אומר שנפלתי מבחינת קיידרואיד?

                      בדוק בהגדרות מפתח אם יש לך ניפוי באגים אלחוטי ובמידה ואין הפעל ניפוי באגים רגיל ובדוק אם יש לך יציאות ע"פ המופיע בתגובות למדריך שעשה @טכנולוג האלוף.
                      וכמובן תעדכן מה יצא

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלכסנדר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #130

                      @יצחק-רשטונ כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                      @אלכסנדר כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                      זה אומר שנפלתי מבחינת קיידרואיד?

                      בדוק בהגדרות מפתח אם יש לך ניפוי באגים אלחוטי ובמידה ואין הפעל ניפוי באגים רגיל ובדוק אם יש לך יציאות ע"פ המופיע בתגובות למדריך שעשה @טכנולוג האלוף.
                      וכמובן תעדכן מה יצא

                      רק היום הסתדר, עדכנתי שם, תודה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אבי KIA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #131

                        זה האנדרואיד 10 או 12 ?
                        תמיד היה 12 ואני רואה שבמפרט כתוב 10

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אבי KIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #132

                          משהו יודע איזה אנדרואיד זה ?

                          המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אבי KIA

                            משהו יודע איזה אנדרואיד זה ?

                            המפותחה מנותק
                            המפותחה מנותק
                            המפותח
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #133

                            @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                            משהו יודע איזה אנדרואיד זה ?

                            12

                            מתקין מערכות מולטימדיה
                            טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                            בצפת והסביבה
                            לפרטים: במייל שבפרופיל

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • המפותחה המפותח

                              המוצר הגיע (סוף סוף…אחרי משלוח מהיררר😤…ככה המוכר טען שהוא שולח במשלוח מהיר)
                              וזה מבחוץ נראה המערכת המקורית
                              אני עדיין לא חיברתי את המערכת לרכב כדי לבדוק הסיבה היא כאן
                              וגם אין לי שנאי לחיבור בבית מי שיכול לעלות קישור אני ישמח

                              זה התמונהפ של המערכת.

                              IMG_20241020_162333_127~2.jpg

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אבי KIA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #134
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המפותחה המפותח

                                @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                משהו יודע איזה אנדרואיד זה ?

                                12

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אבי KIA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                                #135

                                @המפותח
                                תודה על התגובה
                                כי במפרט כתוב 10
                                ואני לא רוצה להידפק

                                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אבי KIA

                                  @המפותח
                                  תודה על התגובה
                                  כי במפרט כתוב 10
                                  ואני לא רוצה להידפק

                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #136

                                  @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                  @המפותח
                                  תודה על התגובה
                                  כי במפרט כתוב 10
                                  ואני לא רוצה להידפק

                                  זה 12 אל תדאג

                                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                    @המפותח
                                    תודה על התגובה
                                    כי במפרט כתוב 10
                                    ואני לא רוצה להידפק

                                    זה 12 אל תדאג

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אבי KIA
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #137

                                    @מיישה
                                    תודה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אבי KIA

                                      זה האנדרואיד 10 או 12 ?
                                      תמיד היה 12 ואני רואה שבמפרט כתוב 10

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      YOLEVI
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #138

                                      @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                      זה האנדרואיד 10 או 12 ?
                                      תמיד היה 12 ואני רואה שבמפרט כתוב 10

                                      ויש ניפוי באגים אלחוטי?

                                      התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                      3276568@gmail.com
                                      0583276568

                                      המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Y YOLEVI

                                        @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        זה האנדרואיד 10 או 12 ?
                                        תמיד היה 12 ואני רואה שבמפרט כתוב 10

                                        ויש ניפוי באגים אלחוטי?

                                        המפותחה מנותק
                                        המפותחה מנותק
                                        המפותח
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #139

                                        @YOLEVI כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                        זה האנדרואיד 10 או 12 ?
                                        תמיד היה 12 ואני רואה שבמפרט כתוב 10

                                        ויש ניפוי באגים אלחוטי?

                                        בטח,אם לא היה בזה ניפוי באגים אלחוטי,הנושא לא היה נפתח

                                        מתקין מערכות מולטימדיה
                                        טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                        בצפת והסביבה
                                        לפרטים: במייל שבפרופיל

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המפותחה המפותח

                                          @YOLEVI כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                          זה האנדרואיד 10 או 12 ?
                                          תמיד היה 12 ואני רואה שבמפרט כתוב 10

                                          ויש ניפוי באגים אלחוטי?

                                          בטח,אם לא היה בזה ניפוי באגים אלחוטי,הנושא לא היה נפתח

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          YOLEVI
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #140

                                          @המפותח השאלה היא ספציפית עליו שכתוב לו 10 ולא 12

                                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                          3276568@gmail.com
                                          0583276568

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א מנותק
                                            א מנותק
                                            אבי KIA
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #141

                                            בקישור שמצורף לשרשור
                                            יש 2 סוגי מערכות 9 inch 4GB-32GB
                                            ושורה מתחת אם אותו כיתוב
                                            וההבדל שבראשונה כתוב EQ12
                                            ובשנייה DSP
                                            מה כדאי להזמין -מה ההבדל בין ביניהם
                                            תודה מראש

                                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • א אבי KIA

                                              בקישור שמצורף לשרשור
                                              יש 2 סוגי מערכות 9 inch 4GB-32GB
                                              ושורה מתחת אם אותו כיתוב
                                              וההבדל שבראשונה כתוב EQ12
                                              ובשנייה DSP
                                              מה כדאי להזמין -מה ההבדל בין ביניהם
                                              תודה מראש

                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #142

                                              @אבי-KIA כתב בבשורה!! נמצא מוכר מצויין שמוכר TS10S ה-מ-ק-ו-ר-י!!:

                                              בקישור שמצורף לשרשור
                                              יש 2 סוגי מערכות 9 inch 4GB-32GB
                                              ושורה מתחת אם אותו כיתוב
                                              וההבדל שבראשונה כתוב EQ12
                                              ובשנייה DSP
                                              מה כדאי להזמין -מה ההבדל בין ביניהם
                                              תודה מראש

                                              0a98c1f5-5ca4-4661-bd55-7570d4f9ef67-image.png

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              א ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 19
                                              • 20

                                              18

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום