סליל הגה לטויוטה קורולה 2009
-
שלום וברכה
מחפש קישור לקניית סליל הגה לטויוטה קורולה 2009 בעבר הביא לי @מיישה קישור לסליל הגה של פריוס שהיה כתוב במפרט שזה טוב גם לטויוטה קורולה מ2008 עד 14 ולבסוף הבאתי את הסליל לחבר עם קורולה והחיבורים שם שונים במקום שני כבלים כתומים יש שם רק אחד בלבד[נסינו לחבר את החדש רק עם חוט אחד ולא עבד] אשמח אם יש למישהו קישור להביא לי מצורף תמונה של הסליל הישן שהיה באוטו [לא מאשים את @מיישה ח"ו…]
תודה ענקית מראש
-
@צילפינגים כואב לשמוע, הנתונים הכתובים זה הדבר היחיד שיש לי (אני לא גר בסין…)
תפתח סכסוך קודם. -
-
@צילפינגים
תחבר במקום את הקוטקטור הישן -
@מיישה כתב בסליל הגה לטויוטה קורולה 2009:
@צילפינגים כואב לשמוע, הנתונים הכתובים זה הדבר היחיד שיש לי (אני לא גר בסין…)
תפתח סכסוך קודם.קניתי את הסליל הזה ממש מזמן יש לך קישור לכמו שהבאתי בתמונה אני מאוד ישמח תודה לך על כל העזרה
-
@צילפינגים בתמונה זה נראה בדיוק כמו של פריוס 3 וא"כ זה אחד על אחד כמו של דור 2 רק בלי חוט אחד (פירקתי את שתי הסוגים וראיתי את הסליל עצמו).
מה לא עבד? -
@נייטרון-חפשי לא עבד הסליל בעצם הצופר לא חזר לעבוד וכן המנורת כרית אוויר לא נכבתה על אף שהוא ניתק מצבר [לא טוב שלעצמו אבל זה מה שהמוסכניק עשה לו]
אולי באמת אני יחכה שתבוא לירושלים ותפתור לנו את הבעיה -
@צילפינגים תבדוק אם מגיע חשמל לצופר אני מאמין שהצופר שלו הלך בלי קשר לסליל. והכרית אוויר או שצריכה איפוס במחשב או שמדובר בתקלת כרית אוויר אחרת, מחשב טוב יוכל לומר לך איזו כרית תקולה.
-
@נייטרון-חפשי בקיצור אז גם יכול להיות שהסליל הישן עבד…
אתה אומר שאפילו שיש שני כבלים אם מחברים אחד אז זה צריך לעבוד? -
@צילפינגים כתב בסליל הגה לטויוטה קורולה 2009:
אתה אומר שאפילו שיש שני כבלים אם מחברים אחד אז זה צריך לעבוד?
כן, והחיבורים שלהם שונים כך שלא תתכן טעות החלפה ביניהם.
בקיצור אז גם יכול להיות שהסליל הישן עבד…
הסליל בנוי באופן שהמוליכים של הלחצני הגה פחות עבים וממילא יהרסו ראשונים, אם לחצני ההגה עבדו ורק הצופר והכרית לא לכאורה הבעיה אינה בסליל, (כמדומני שבקורולה אין לחצנים?).
אולי פשוט שכחת איזה חיבור או לא חיברת עד הסוף?
או שיש קצר כ"ש שגונב את החשמל?
לפני שהחלפת מה בדיוק לא עבד? (גם הכרית וגם הצופר?)
הייתי גם בודק את הפיוזים הספציפיים שלהם. -
@נייטרון-חפשי כתב בסליל הגה לטויוטה קורולה 2009:
אם לחצני ההגה עבדו
אין לחצנים זה הדגם הפשוט סאן עם שני חלונות חשמל…
@נייטרון-חפשי כתב בסליל הגה לטויוטה קורולה 2009:
(גם הכרית וגם הצופר?)
בדיוק
@נייטרון-חפשי כתב בסליל הגה לטויוטה קורולה 2009:
אולי פשוט שכחת איזה חיבור או לא חיברת עד הסוף?
האמת שלא אני עשיתי את העבודה הבאתי לו רק את החלק והוא הלך למישהו שיתקין לו אבל אין גם מה לשכוח לחבר חוץ מחיבור אחד בלבד שיש בסליל…
-
הוא רצה להחליף בגלל נורת כרית אויר שהיתה דלוקה?
א"כ למה הסקת שהבעיה בסליל הגה? -
@אני-אני-אני בגלל שהצופר גם לא עבד מסתבר שזה סליל הגה…
-
@צילפינגים כתב בסליל הגה לטויוטה קורולה 2009:
בגלל שהצופר גם לא עבד מסתבר שזה סליל הגה…
אצלי כל ה3 דברים בהגה לא עבדו
בקרת שיוט
צופר
כפתורים של המערכת שמע
גם אליהו אמר לי סליל הגה כי 3 זה חזקה [גם לרבי וגם לרשב"ג]
התחלתי לחפש סליל הגה ובמקרה ששטפתי את האוטו הצופר חזר לפעול לכמה שעות הבנתי שזה בעיה בחוט [אגב כמה ימים אחר כך עשיתי טסט ועדיין לא סידרתי פשוט השפרצתי מים עם ספריי חלונות עד שיעבור זעם…]
ובבקרת שיוט החוט היה מנותק [ אחרי שחיברתי שמתי לב שאני מתניע הצ’ק אנג’ין מהבהבת חצי דקה כנראה בגלל זה המוכר ניתק את החוט]
ולגבי המערכת שמע היא לא מקורית ואפילו של מיצובישי אז לא נראה לי שאפשר לחבר [אם מישהו יודע אדרבה] -
שלום
היום ישבתי לו על האוטו, ניסתי למצוא פיוז שרוף ולא מצאתי [חיפשתי בספר רכב את הפיוז של הצופר ולא כתוב כלום]
פירקתי טמבון הגעתי לצופר ראיתי שיש רק חוט אחד שמחובר לו הכנסתי בודק פיוזים לא הראה על חשמל
האם זה תקין שיש רק חוט אחד שמחובר? חיפשתי עוד חוט לאורך הדרך ולא מצאתי…
ואם זה תקין מה זה אומר שאין שם חשמל היכן הבעיה?
@נייטרון-חפשי @אני-אני-אני -
@צילפינגים פה ענו לקראת הסוף
-
@צילפינגים כמו שכתב @פתוח-לשמוע השלילי הוא החיבור לשילדה.
-
@נייטרון-חפשי ואם אין שם מתח וגם כל הפיוזים בסדר אז מה יכול להיות הבעיה?
-
@צילפינגים
אולי… סליל הגה? -
@נייטרון-חפשי בקיצור חזרנו למקור… כמו ההשערה שלי הראשונית…
השאלה מה עושים מאיפה מביאים את הסליל שיהיה מתאים לאוטו?
יש לי של פריוס ושקניתי היה כתוב שזה גם לקורולה ובסוף זה שונה זה עם שני קונקטורים ובאוטו יש רק אחד…