Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@צילפינגים אני מירושלים, כמה כזה דבר אמור לעלות?
@ntzntz350 תדבר איתי במייל שבחתימה
@ntzntz350 כתב בתיקון חיישני רוורס:
(קניתי חיישן בודד בעלי אקספרס)
אשמח לקישור לאחד בודד גזרו לי אחד
@אפייי גזרו ולקחו או רק גזרו? אם יש לך את החלק אז פשוט תחבר חזרה זה שני חוטים פשוטים
@YOLEVI אני יחפש אותו ואם אין לי אשמח לקישור ,השאלה אם זה אוניברסלי כי יש המון סוגי מערכות
@אפייי בגדול זה דיי אונברסלי אבל עדיף לבדוק מהסיבה שאמרת
@אפייי כמדומה לי שיש שני סוגים של חיבורים אבל גם אם זה לא אותו דבר אתה פשוט חותך ומחבר לחוט הישן
אני בכ"מ הייתי עושה את זה כדי לחסוך את החיווט עד הקופסא (נכון שהיא לא רחוקה אבל עדיין יותר קל לחבר שני חוטים)
@YOLEVI כתב בתיקון חיישני רוורס:
(נכון שהיא לא רחוקה אבל עדיין יותר קל לחבר שני חוטים)
ואיך אתה מתגבר על בעיות רטיבות?
@aiib אתה מלפף מסביב עם דבק חשמל (בכ"מ אתה צריך דבק חשמל כדי ששני החוטים לא יגעו אחד בשני)
@aiib אתה מלפף מסביב עם דבק חשמל (בכ"מ אתה מריך דבק חשמל כדי ששני החוטים לא יגעו אחד בשני)
בקיץ זה מתבייש ומתרכך ובחורף המים נכנסים...
@aiib זה נמצא מתחת הטמבון זה לא ישירות מתחת הגשם בכ"מ יש מחברים מיוחדים באלי לחבר קצוות חוט בצורה אסטטית ואטומה בכמה אגורות
זה נמצא מתחת הטמבון זה לא ישירות מתחת הגשם
שפריצים מהכביש...
@aiib יש שרוולים פלסטיק שמשחילים על מקום החיבור ואז באמצעות חום (אפי' עם מצית, ממיסים את זה על מקום ההלחמה) תמונה לדוגמה אם תרצה יש לי כזה בב"ב