דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. בירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??

      בירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      21 פוסטים 7 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        זה הקישור
        https://s.click.aliexpress.com/e/_DFxTd2v
        94cac3eb-6393-4ead-afb6-e908d4e6ca72-image.png
        זה בעיקרון יצרן מוכר, אבל לא בדקתי איך הוא עובד עם קנבס.
        אם מישהו התקין מהיצרן הזה עם קנבס, אשמח שיעדכן.
        תודה רבה!

        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

        ט מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          אני אני אני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          א. איפה אתה רואה שיש קנבס
          ב. לאיזה רכב אתה צריך?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            זה הקישור
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DFxTd2v
            94cac3eb-6393-4ead-afb6-e908d4e6ca72-image.png
            זה בעיקרון יצרן מוכר, אבל לא בדקתי איך הוא עובד עם קנבס.
            אם מישהו התקין מהיצרן הזה עם קנבס, אשמח שיעדכן.
            תודה רבה!

            ט מנותק
            ט מנותק
            טכנולוג
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מיישה זה 4 ליבות ו2 ג’יגה ראם - בטוח שזה מספיק חזק?

            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חיים בח מנותק
              חיים בח מנותק
              חיים ב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              לא הייתי ממליץ לך ללכת על 2 ג’יגה ראם זה נמוך מאוד ולא תוכל להפעיל כמה אפלקציות ביחד(למשל וויז ושירים וכ’'ו)
              אני אישית קניתי עם 8 ג’יגה ראם אבל זה סתם ליתר ביטחון הייתי ממליץ לך על 6

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                חברים ברקס!
                זה מערכת מולטימדיה לרכב לא גלקסי s23 אולטרה אתה רוצה ליתר ביטחון כמו ש @חיים-ב כתב סבבה קנה 6 ראם אבל לכתחילה במערכות האלה 4 ראם עם 8 ליבות די ויותר אל תשכחו של @מיישה יש ניסיון עם לא מעט מערכות והוא טוען שב8 ליבות ו2 ראם יש מענה מספק, אתם חוששים אין בעיה קנו 4 ראם (כך גם אני עשיתי ואני מעמיס על המערכת!)

                כאן בשביל לעזור :)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ט טכנולוג

                  @מיישה זה 4 ליבות ו2 ג’יגה ראם - בטוח שזה מספיק חזק?

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @טכנולוג כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                  זה 4 ליבות ו2 ג’יגה ראם - בטוח שזה מספיק חזק?

                  @שלמה זו היתה רק שאלה לא הבעת עמדה כי בוודאי אין לי את הניסיון העשיר שיש לר’ @מיישה

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ט טכנולוג

                    @טכנולוג כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                    זה 4 ליבות ו2 ג’יגה ראם - בטוח שזה מספיק חזק?

                    @שלמה זו היתה רק שאלה לא הבעת עמדה כי בוודאי אין לי את הניסיון העשיר שיש לר’ @מיישה

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @טכנולוג הכל בסדר דיברתי על ה6 ראם שזה מטוס ולא נצרך במולטימדיה לרכב

                    כאן בשביל לעזור :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיישהמ מיישה

                      זה הקישור
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DFxTd2v
                      94cac3eb-6393-4ead-afb6-e908d4e6ca72-image.png
                      זה בעיקרון יצרן מוכר, אבל לא בדקתי איך הוא עובד עם קנבס.
                      אם מישהו התקין מהיצרן הזה עם קנבס, אשמח שיעדכן.
                      תודה רבה!

                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנד
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מיישה מהמוכר הזה כבר התקנתי כולל קנבס
                      במסכים הרגילים הוא לא כ’כ נוח אני לא יודע איך זה
                      אבל ההגדרות חצי באנגלית והנגן גם באנגלית וזה מעצבן נורא
                      למא שלא תקנה מסך רגיל ותשנה אותו ככה

                      "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                      וסימים של נטפרי 0527661381
                      דברו איתי 2086841@gmail.com
                      ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                        @מיישה מהמוכר הזה כבר התקנתי כולל קנבס
                        במסכים הרגילים הוא לא כ’כ נוח אני לא יודע איך זה
                        אבל ההגדרות חצי באנגלית והנגן גם באנגלית וזה מעצבן נורא
                        למא שלא תקנה מסך רגיל ותשנה אותו ככה

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                        #9

                        @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                        @מיישה מהמוכר הזה כבר התקנתי כולל קנבס
                        במסכים הרגילים הוא לא כ’כ נוח אני לא יודע איך זה
                        אבל ההגדרות חצי באנגלית והנגן גם באנגלית וזה מעצבן נורא
                        למא שלא תקנה מסך רגיל ותשנה אותו ככה

                        פשוט עונה לעניין!!!
                        אני חייב כזו צורה של מערכת, לרכב שצריך קנבס.
                        הסיבה שלא לחוץ לי 8 ליבות, כי זה מערכת שמותקנת רק בשביל רדיו בלוטוס וקאר פליי.
                        לא תופעל במערכת שום אפליקצייה נוספת.
                        אתה שמת על כזו קנבס?
                        איך זה עובד?
                        אמרת משהו על העברית, תוכל לפרט?
                        והפיתרון שאמרת לא עוזר לי, כי אני חייב לפרק את המסך לגמרי במהלך ההתקנה.

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                          @מיישה מהמוכר הזה כבר התקנתי כולל קנבס
                          במסכים הרגילים הוא לא כ’כ נוח אני לא יודע איך זה
                          אבל ההגדרות חצי באנגלית והנגן גם באנגלית וזה מעצבן נורא
                          למא שלא תקנה מסך רגיל ותשנה אותו ככה

                          פשוט עונה לעניין!!!
                          אני חייב כזו צורה של מערכת, לרכב שצריך קנבס.
                          הסיבה שלא לחוץ לי 8 ליבות, כי זה מערכת שמותקנת רק בשביל רדיו בלוטוס וקאר פליי.
                          לא תופעל במערכת שום אפליקצייה נוספת.
                          אתה שמת על כזו קנבס?
                          איך זה עובד?
                          אמרת משהו על העברית, תוכל לפרט?
                          והפיתרון שאמרת לא עוזר לי, כי אני חייב לפרק את המסך לגמרי במהלך ההתקנה.

                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנדמ מנותק
                          מוטי ברנד
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מיישה ההגדרות על הפנים כל ההגדרות של הקנבס באנגלית הנגן המובנה באנגלית לא נוחה בקיצור ממשק מאוד זבלה
                          אבל למה שלא תיקח מולטימדיה כמו שאתה מזמין תמיד ותעשה את הקומבינה שהבאתי למעלה?

                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                          וסימים של נטפרי 0527661381
                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                            @מיישה ההגדרות על הפנים כל ההגדרות של הקנבס באנגלית הנגן המובנה באנגלית לא נוחה בקיצור ממשק מאוד זבלה
                            אבל למה שלא תיקח מולטימדיה כמו שאתה מזמין תמיד ותעשה את הקומבינה שהבאתי למעלה?

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                            #11

                            @מוטי-ברנד
                            עניתי שם, אני חייב כזו מערכת בדיוק, ואין את ההיא מהיצרן המוכר.
                            1114dfdc-2417-4658-90e9-5d6cfa0ca2e8-image.png
                            יש לך כזו עם הגדרות קנבס טובות?

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיישהמ מיישה

                              @מוטי-ברנד
                              עניתי שם, אני חייב כזו מערכת בדיוק, ואין את ההיא מהיצרן המוכר.
                              1114dfdc-2417-4658-90e9-5d6cfa0ca2e8-image.png
                              יש לך כזו עם הגדרות קנבס טובות?

                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנד
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי ברנד
                              #12

                              @מיישה את זה עשיתי ברכב הקודם ז’ל התאום של הסיטרואן C4
                              רנו גרנד סניק פה יש כמה מוכרים שנאים יותר טוב
                              1
                              2 הוא ממש זול
                              3

                              https://carsforum.co.il/topic/709243-רנו-גרנד-סניק-איזה-מולטימדיה-אפשר-להתקין-חייב-את-עזרתכם/#comment-6421470

                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                              וסימים של נטפרי 0527661381
                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                @מיישה את זה עשיתי ברכב הקודם ז’ל התאום של הסיטרואן C4
                                רנו גרנד סניק פה יש כמה מוכרים שנאים יותר טוב
                                1
                                2 הוא ממש זול
                                3

                                https://carsforum.co.il/topic/709243-רנו-גרנד-סניק-איזה-מולטימדיה-אפשר-להתקין-חייב-את-עזרתכם/#comment-6421470

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                @מיישה את זה עשיתי ברכב הקודם ז’ל התאום של הסיטרואן C4
                                רנו גרנד סניק פה יש כמה מוכרים שנאים יותר טוב
                                1
                                2 הוא ממש זול
                                3

                                https://carsforum.co.il/topic/709243-רנו-גרנד-סניק-איזה-מולטימדיה-אפשר-להתקין-חייב-את-עזרתכם/#comment-6421470

                                כולם לא באו לי בעין…
                                אתה יכול לבדוק אותה?
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                ט מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מיישהמ מיישה

                                  @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                  @מיישה את זה עשיתי ברכב הקודם ז’ל התאום של הסיטרואן C4
                                  רנו גרנד סניק פה יש כמה מוכרים שנאים יותר טוב
                                  1
                                  2 הוא ממש זול
                                  3

                                  https://carsforum.co.il/topic/709243-רנו-גרנד-סניק-איזה-מולטימדיה-אפשר-להתקין-חייב-את-עזרתכם/#comment-6421470

                                  כולם לא באו לי בעין…
                                  אתה יכול לבדוק אותה?
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                  ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טכנולוג
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מיישה המערכת הזו עם המעבד החזק יותר זה אותו מפרט כמו המערכת בקישור הראשון של @מוטי-ברנד וזה מה שאני התקנתי לאחרונה כידוע לך אצלי היא עובדת פצצה מכל הבחינות האם יש לך דרך לבדוק מה עדיף בלי שיש לך את שניהם מולך?

                                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ט טכנולוג

                                    @מיישה המערכת הזו עם המעבד החזק יותר זה אותו מפרט כמו המערכת בקישור הראשון של @מוטי-ברנד וזה מה שאני התקנתי לאחרונה כידוע לך אצלי היא עובדת פצצה מכל הבחינות האם יש לך דרך לבדוק מה עדיף בלי שיש לך את שניהם מולך?

                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישה
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @טכנולוג כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                    @מיישה המערכת הזו עם המעבד החזק יותר זה אותו מפרט כמו המערכת בקישור הראשון של @מוטי-ברנד וזה מה שאני התקנתי לאחרונה כידוע לך אצלי היא עובדת פצצה מכל הבחינות האם יש לך דרך לבדוק מה עדיף בלי שיש לך את שניהם מולך?

                                    הבעיה שאני רוצה 9 אינץ
                                    כדי שלא יוסתרו הכפתורים כמו שאמרת…

                                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיישהמ מיישה

                                      @טכנולוג כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                      @מיישה המערכת הזו עם המעבד החזק יותר זה אותו מפרט כמו המערכת בקישור הראשון של @מוטי-ברנד וזה מה שאני התקנתי לאחרונה כידוע לך אצלי היא עובדת פצצה מכל הבחינות האם יש לך דרך לבדוק מה עדיף בלי שיש לך את שניהם מולך?

                                      הבעיה שאני רוצה 9 אינץ
                                      כדי שלא יוסתרו הכפתורים כמו שאמרת…

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טכנולוג
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @מיישה זה לא מסתיר שום כפתור אלא רק חלק מהפתח של המזגן ובכ"ז אני מבין את השיקול

                                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מיישהמ מיישה

                                        @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                        @מיישה את זה עשיתי ברכב הקודם ז’ל התאום של הסיטרואן C4
                                        רנו גרנד סניק פה יש כמה מוכרים שנאים יותר טוב
                                        1
                                        2 הוא ממש זול
                                        3

                                        https://carsforum.co.il/topic/709243-רנו-גרנד-סניק-איזה-מולטימדיה-אפשר-להתקין-חייב-את-עזרתכם/#comment-6421470

                                        כולם לא באו לי בעין…
                                        אתה יכול לבדוק אותה?
                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנדמ מנותק
                                        מוטי ברנד
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @מיישה כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                        כולם לא באו לי בעין…
                                        אתה יכול לבדוק אותה?
                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                        לפי התמונות למטה זה נראה מערכת בעברית מלאה לפי מה שאני מכיר את התמונות

                                        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                        וסימים של נטפרי 0527661381
                                        דברו איתי 2086841@gmail.com
                                        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                          @מיישה כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                          כולם לא באו לי בעין…
                                          אתה יכול לבדוק אותה?
                                          https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                          לפי התמונות למטה זה נראה מערכת בעברית מלאה לפי מה שאני מכיר את התמונות

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                          @מיישה כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                          כולם לא באו לי בעין…
                                          אתה יכול לבדוק אותה?
                                          https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                          לפי התמונות למטה זה נראה מערכת בעברית מלאה לפי מה שאני מכיר את התמונות

                                          השאלה היא איך היא עם קנבס.

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מיישהמ מיישה

                                            @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                            @מיישה כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                            כולם לא באו לי בעין…
                                            אתה יכול לבדוק אותה?
                                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                            לפי התמונות למטה זה נראה מערכת בעברית מלאה לפי מה שאני מכיר את התמונות

                                            השאלה היא איך היא עם קנבס.

                                            מוטי ברנדמ מנותק
                                            מוטי ברנדמ מנותק
                                            מוטי ברנד
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @מיישה הוא מצויין
                                            עוד לא ראיתי מערכת שלא עובדת עם קנבס
                                            אם אתה מגדיר אותו נכון הוא אמור לעבוד
                                            רק המסך שהבאת הראשון קשה להגדיר אותו

                                            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                            וסימים של נטפרי 0527661381
                                            דברו איתי 2086841@gmail.com
                                            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • מיישהמ מיישה

                                              @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                              @מיישה כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                              כולם לא באו לי בעין…
                                              אתה יכול לבדוק אותה?
                                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                              לפי התמונות למטה זה נראה מערכת בעברית מלאה לפי מה שאני מכיר את התמונות

                                              השאלה היא איך היא עם קנבס.

                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנד
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @מיישה כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                              @מוטי-ברנד כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                              @מיישה כתב בבירור | יש כאן מישהו שיצא לו להתקין מערכת כזו עם קנבס??:

                                              כולם לא באו לי בעין…
                                              אתה יכול לבדוק אותה?
                                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DkE5Tpr

                                              לפי התמונות למטה זה נראה מערכת בעברית מלאה לפי מה שאני מכיר את התמונות

                                              השאלה היא איך היא עם קנבס.

                                              אגב משהו אחד כן האפליקציה של ההגדרות קנבס זה כבר כן תלוי לפי המולטימדיה ונארה לי שהמוכר האחרון שהבאת בסדר

                                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                              וסימים של נטפרי 0527661381
                                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1
                                              • שלמהש שלמה התייחס לנושא זה ב

                                              • 1
                                              • 2

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום