צ'יטה במעשה מכוער (לכאורה) משתפת פעולה עם אלי אקספרס נגד הלקוח
-
בשביל מה קיים אחריות לזמן משלוח?
שאם ההזמנה מתעכבת הלקוח יקבל פיצוי מהמוכר
אמהמה כנראה שחברת השליחויות שעכבה את המשלוח חוטפת על הראש או אפילו מעבר לכך.
אחרת אין לי הסבר לסיפור שלי
המשלוח הגיע לחברת צ’יטה כבר ב3 לספטמבר, כשהדד ליין להגעה לכתובת האיסוף הוא ה9 (היום בחצות) אין לי מושג למה החבילה לא יצאה משם, אבל לפחות קיוויתי שאם חיכיתי כל כך הרבה (כל הדרך היה עיכובים) לפחות פעם אחת נקבל פיצוי על משלוח שהתאחר, ויהי הפלא היום בצהריים צ’יטה מודיעה לי שהחבילה בדרך לכתובת מאוד רחוקה מביתי (מרחק של 50 ק"מ) אני פונה לנציגה, “זו טעות שלנו החבילה תחזור למקום מגוריך”.
אני שואל אותה איך טעות עד עכשיו היה כתוב שהיא בדרך לחנות לייד ביתי, “אל תדאג זה יגיע לשם זו טעות שלנו”.
אמרתי לעצמי אוקיי הכל בסדר, אלא ש… צ’יטה דיווחה שהמשלוח הגיע לכתובת X, לא נאספה על ידי הלקוח, מוחזר לסניף ונארז מחדש לכתובת לייד ביתי.
מה הקאצ’?
זה הקאצ’ במקום לקבל אחריות על המוצר, צ’יטה דאגו שזה כאילו אשמתי ממילא אני לא מקבל כלום
כמובן שהכל לכאורה, נשמע לי ממש לא הגיוני שחבילה תגיע בטעות למרחק כזה גדול מהבית בעוד שמראש היא לא מיועדת לשם ותוך כדי שהיא בדרך לשם זה בכלל חוזר. -
משילוב של סינים עם ישראלים לא יצמח שוודי
מעצבן מאד החוצפה והשקר, אבל תנסה את מזלך בכל אופן אולי תצליח -
תפתח סיכסוך באלי אקספרס כולל פירוט של המקומות ומה היה
מה שתוכל לשלוח להם כמסמך/תמונה תעלה לשם זה משדר אמינות
לי היה השבוע סיפור שדואר ישראל פישלו והחליפו את החבילות
הביאו לי של מישהו אחר ואת שלי הביאו למשהו שלישי
פניתי לאלי אקספרס עם סיפור הדברים והם זיכו אותי על כל הסכום מידית -
@אבי-ים המשלוח בסוף יבוא לפה, עצבן אותי שהם ביימו כאילו זה נשלח למקום אחר, אני לא מאמין שזה נשלח לשם, זה דווח ככה בשביל לדחות את המשלוח.
זה כולה 4 שקל החזר אני לא יריב איתם על זה (למרות שביחס למה שקניתי זה הרבה כסף (4 שקל מתוך 20)
עצבן אותי הרעיון -
גם אני היה לי מקרה מעצבן הזמנתי מוצר לביתר ואני מקבל הודעה שהמוצר הגיע לכוכב יאיר ישוב במרחק שעה + נסיעה למרות שהזמנתי לביתר וגם שיניתי את המיקום לביתר בהודעה שקיבלתי
שלחתי להם מייל ואז הם כתבו לי שזה יקח 5 ימים וכו’ וכו’ אבל בסוף זה יגיע אלי בעז’ה -
@מוטי-ברנד במקרה שלי הופיע שזה נשלח אלי במשך שבוע, במערכת שלהם היה רשום לאן זה ילך, הם שינו את היעד למיקום אחר לכמה דקות והחזירו בחזרה.
זה מה שעצבן אותי. -
משהו קרה עם המשלוחים בשבועות האחרונים
הזמנתי בחודשים האחרונים כמה וכמה חבילות והכל דפק
וכעת כל משלוח יותר גרוע מהשני
אחד מראה כאילו המטוס תקוע בפקק אוירי כבר שבועיים (עד שהמוכרת בנקודת האיסוף, בחסדה - התקשרה לומר שהחבילה עומדת לחזור לחברה, וחבל…)
השני תקוע אי שם על עדכון מלפני שלושה שבועות והשלישי סתם אין מידע -
@ראובן-שבתי קשה לי להאמין שמישהו אחז ראש שם לעשות לך בכוונה, זה נשמע כמו צירוף מקרים של רשלנות ותו לא