קילומטראז' מירבי של רכב בישראל
-
@צילפינגים כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:
מה אני יעשה עדיין עדיין לא ראיתי דבר כזה... ראיתי 900 אלף הכי הרבה...
תעלה על אוטובוס של אגד אבל רק של הקווים החרדים שם הם תוקעים את כל הישנים ותסתכל על הלוח שעונים אני ראיתי מיליון מאתיים והנהג אמר לי שיש הרבה יותר
-
@פתוח-לשמוע כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:
תעלה על אוטובוס של אגד
אני יעדיף להכנס למכונת כביסה ולא לאוטובוס של אגד בירושלים...
-
@צילפינגים כתב בקילומטראז' מירבי של רכב בישראל:
@פתוח-לשמוע כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:
תעלה על אוטובוס של אגד
אני יעדיף להכנס למכונת כביסה ולא לאוטובוס של אגד בירושלים...
פעם נסעתי בירושלים על קו 55 באוטובוס מפרקי וכמעט התפרקתי מהקילומטראז'.. 4,200,000 ק"מ. שאלתי את הנהג והוא אמר לי שאכן האוטובוס נוסע מ5 בבוקר עד 2 בלילה...
||
זה לא אומר שהאוטובוס הזה אמין יותר מידי... אלא שפשוט שווה לתקן מאשר לקנות חדש שוב ושוב. היה על זה ויכוח, לא זוכר איפה.. אולי @Klonimoos או @טכנולוג ימצאו את זה.
|| -
@מאיר כתב בקילומטראז' מירבי של רכב בישראל:
היה על זה ויכוח, לא זוכר איפה..
כאן, והסיפור הזה היה לפני בערך 6 שנים ואוטובוסים בני גילו (מאז שקווים הגיעו לק''ס) עדיין מסתובבים על הכביש
-
@מאיר כתב בקילומטראז' מירבי של רכב בישראל:
וכמעט התפרקתי מהקילומטראז'.. 4,200,000 ק"מ
4 מליון ק"מ ועוד בעיר!!! כמו שאתה נוהג לומר הגה... בולמים... פשוט הזוי העניין.... שווה להם יותר לתקן זה קודם כל כמו שאמרת בגלל העלות של חדש שזה מעל מליון ש"ח כל אחד לפני הדיגום של האוטובוס שזה כסאות מזגנים וכו' וכו'
דבר נוסף שהם מעסיקים מוסכניקים משלהם ולא הולכים לתקן במורשה ולכן יוצא להם יותר זול הם מייבאים את החלקים וגם מתקנים בעצמם והעלויות הרבה יותר נמוכות ומסתכמות בסך הכללי בגרושים כמובן ביחס למוסך מורשה..
מענין אם האוטובוס שאמרת עבר החלפת מנוע או לא [יש סיכוי שלא אבל עדיין יכול להיות] -
@צילפינגים כתב בקילומטראז' מירבי של רכב בישראל:
מענין אם האוטובוס שאמרת עבר החלפת מנוע או לא
במידה ולא הוא היה נרשם בספר השיאים של גינס
-
@צילפינגים כתב בקילומטראז' מירבי של רכב בישראל:
דבר נוסף שהם מעסיקים מוסכניקים משלהם ולא הולכים לתקן במורשה ולכן יוצא להם יותר זול הם מייבאים את החלקים וגם מתקנים בעצמם והעלויות הרבה יותר נמוכות ומסתכמות בסך הכללי בגרושים כמובן ביחס למוסך מורשה..
אני מקווה שאין להם מכון רישוי משלהם למרות שמצב האוטובוסים מראה שכן...