דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800

      האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      28 פוסטים 11 כותבים 1.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • TCRVOT מחובר
        TCRVOT מחובר
        TCRVO
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TCRVO
        #1

        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ldpg5gkj
        אשמח לשמוע חו"ד

        נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • TCRVOT TCRVO

          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ldpg5gkj
          אשמח לשמוע חו"ד

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2
          פוסט זה נמחק!
          TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            פוסט זה נמחק!

            TCRVOT מחובר
            TCRVOT מחובר
            TCRVO
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @נייטרון-חפשי תוקן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • TCRVOT TCRVO

              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ldpg5gkj
              אשמח לשמוע חו"ד

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              מעניין שזה 2010 אפילו שמדובר בדגם הישן.
              מה מצב הסוללה???

              TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                מעניין שזה 2010 אפילו שמדובר בדגם הישן.
                מה מצב הסוללה???

                TCRVOT מחובר
                TCRVOT מחובר
                TCRVO
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @נייטרון-חפשי מקורי לא נבדק

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • TCRVOT TCRVO

                  @נייטרון-חפשי מקורי לא נבדק

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @TCRVO לא שווה!

                  TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @TCRVO לא שווה!

                    TCRVOT מחובר
                    TCRVOT מחובר
                    TCRVO
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                    כמה כן?
                    כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון

                    המפותחה נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • TCRVOT TCRVO

                      @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                      כמה כן?
                      כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון

                      המפותחה מנותק
                      המפותחה מנותק
                      המפותח
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                      #8

                      @TCRVO כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                      @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                      כמה כן?
                      כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון

                      תוריד אותו לפחות ל20
                      האוטו נראה בסדר

                      גם מדובר בבן אדם חרדי

                      מתקין מערכות מולטימדיה
                      טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                      בצפת והסביבה
                      לפרטים: במייל שבפרופיל

                      simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • TCRVOT TCRVO

                        @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                        כמה כן?
                        כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @TCRVO כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                        @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                        כמה כן?
                        כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון

                        אולי 15?
                        אמנם זה שנת 2010 אבל הרכב לא מושלם חיצונית (יש שפשופים בצד ימין וגם בכללי לא חלק) ובכלל הרכב הזה כבר נתפס כרכב מיושן בעיני אנשים והסוללה שלא הוחלפה מעולם כנראה צריכה ללכת לפח, אז תוסיף 10,000 לסוללה חדשה או שתתחיל להסתבך עם כל מיני שיפוצי סוללות באלפי שקלים.

                        TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                          @TCRVO כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                          @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                          כמה כן?
                          כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון

                          אולי 15?
                          אמנם זה שנת 2010 אבל הרכב לא מושלם חיצונית (יש שפשופים בצד ימין וגם בכללי לא חלק) ובכלל הרכב הזה כבר נתפס כרכב מיושן בעיני אנשים והסוללה שלא הוחלפה מעולם כנראה צריכה ללכת לפח, אז תוסיף 10,000 לסוללה חדשה או שתתחיל להסתבך עם כל מיני שיפוצי סוללות באלפי שקלים.

                          TCRVOT מחובר
                          TCRVOT מחובר
                          TCRVO
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @נייטרון-חפשי אתה עונה בחתימה?

                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TCRVOT TCRVO

                            @נייטרון-חפשי אתה עונה בחתימה?

                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @TCRVO כן!
                            אבל מה כבר עוד יש לשאול שלא מתאים לפורום?

                            TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                              @TCRVO כן!
                              אבל מה כבר עוד יש לשאול שלא מתאים לפורום?

                              TCRVOT מחובר
                              TCRVOT מחובר
                              TCRVO
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                              @TCRVO כן!
                              אבל מה כבר עוד יש לשאול שלא מתאים לפורום?

                              מתאים אבל אולי זה כבר גולש מעניין הציבור

                              ברכב הוחלף מדחס + משאבת אינוורטר + 3 צמיגים + פלאגים+ מולטימדיה ומצלמות + משחק על המחיר הסופי שנראה קצת גמיש
                              האם לכל זה כן יש משמעות

                              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • TCRVOT TCRVO

                                @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                @TCRVO כן!
                                אבל מה כבר עוד יש לשאול שלא מתאים לפורום?

                                מתאים אבל אולי זה כבר גולש מעניין הציבור

                                ברכב הוחלף מדחס + משאבת אינוורטר + 3 צמיגים + פלאגים+ מולטימדיה ומצלמות + משחק על המחיר הסופי שנראה קצת גמיש
                                האם לכל זה כן יש משמעות

                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                #13

                                @TCRVO אין משמעות למה שהבאת כשצריך להחליף סוללה אתה תגיע לסוללה חדשה ל35 אלף ואם זה משופצת לאזור ה30 אתה כמעט יכול טויוטה אוריס [ב35 בערך] 2014 אוטו חדש יותר, מתקדם יותר, ונראה בהרבה יותר טוב… זה מחיר מופקע מידי ומשהו מוזר עם זה שזה 2010 הצורה הישנה כנראה שזה סוף 2009 והוא כתב 2010

                                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                איזור ירושלים
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                נייטרון חפשינ אלי 2023א מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • המפותחה המפותח

                                  @TCRVO כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                  @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                  כמה כן?
                                  כי הקילומטראז’ נמוך יחסית לשנתון

                                  תוריד אותו לפחות ל20
                                  האוטו נראה בסדר

                                  גם מדובר בבן אדם חרדי

                                  simonS מנותק
                                  simonS מנותק
                                  simon
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                                  #14

                                  @המפותח כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                  @TCRVO כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                  @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                  גם מדובר בבן אדם חרדי

                                  ספרדי שומר תו"מ, חרדי או דתי.
                                  מקור: עיין במולטימדיה ודו"ק.

                                  יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • simonS simon

                                    @המפותח כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                    @TCRVO כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                    @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                    גם מדובר בבן אדם חרדי

                                    ספרדי שומר תו"מ, חרדי או דתי.
                                    מקור: עיין במולטימדיה ודו"ק.

                                    יוניי מנותק
                                    יוניי מנותק
                                    יוני
                                    מגיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @simon כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                    ספרדי שומר תו"מ, חרדי או דתי.
                                    מקור: עיין במולטימדיה ודו"ק.

                                    סליחה!!!
                                    לאשכנזים אסור להנות מסליחות
                                    אם לא בביהכ"נ לפחות באוטו |

                                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יוניי יוני

                                      @simon כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                      ספרדי שומר תו"מ, חרדי או דתי.
                                      מקור: עיין במולטימדיה ודו"ק.

                                      סליחה!!!
                                      לאשכנזים אסור להנות מסליחות
                                      אם לא בביהכ"נ לפחות באוטו |

                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשי
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                                      #16

                                      @יוני כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                      סליחה!!!
                                      לאשכנזים אסור להנות מסליחות
                                      אם לא בביהכ"נ לפחות באוטו |

                                      וגם לחילונים מותר, והם באמת עושים את זה.
                                      אבל להוא יש מספר כשר!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • צילפינגיםצ צילפינגים

                                        @TCRVO אין משמעות למה שהבאת כשצריך להחליף סוללה אתה תגיע לסוללה חדשה ל35 אלף ואם זה משופצת לאזור ה30 אתה כמעט יכול טויוטה אוריס [ב35 בערך] 2014 אוטו חדש יותר, מתקדם יותר, ונראה בהרבה יותר טוב… זה מחיר מופקע מידי ומשהו מוזר עם זה שזה 2010 הצורה הישנה כנראה שזה סוף 2009 והוא כתב 2010

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @צילפינגים כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                        מוזר עם זה שזה 2010 הצורה הישנה כנראה שזה סוף 2009 והוא כתב 2010

                                        זה נכון! בדקתי לפי המספר.

                                        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                          @צילפינגים כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                          מוזר עם זה שזה 2010 הצורה הישנה כנראה שזה סוף 2009 והוא כתב 2010

                                          זה נכון! בדקתי לפי המספר.

                                          שלמהש מנותק
                                          שלמהש מנותק
                                          שלמה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                          זה נכון! בדקתי לפי המספר.

                                          מסירה מאוחרת!!!

                                          אחד מהספרינטרים (הראשון) של אבא שלי הוא 2010 והוא ביקש מכולמוביל לרשות את הרכב רק ב2011 וכך עשו

                                          נקודה מעניינת הרכב כמעט מליון ק’'מ ועבר שלוש סוגי צבע, 4 פעמים ריפוד מחדש, נקנה כ16 מקומות והיום הוא 20

                                          כאן בשביל לעזור :)

                                          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • שלמהש שלמה

                                            @נייטרון-חפשי כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                            זה נכון! בדקתי לפי המספר.

                                            מסירה מאוחרת!!!

                                            אחד מהספרינטרים (הראשון) של אבא שלי הוא 2010 והוא ביקש מכולמוביל לרשות את הרכב רק ב2011 וכך עשו

                                            נקודה מעניינת הרכב כמעט מליון ק’'מ ועבר שלוש סוגי צבע, 4 פעמים ריפוד מחדש, נקנה כ16 מקומות והיום הוא 20

                                            צילפינגיםצ מנותק
                                            צילפינגיםצ מנותק
                                            צילפינגים
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @שלמה כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                            הרכב כמעט מליון ק’'מ

                                            זה נכון שבמליון הרכב יורד מהכביש גם אם הוא נוסע.?

                                            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                            איזור ירושלים
                                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • צילפינגיםצ צילפינגים

                                              @TCRVO אין משמעות למה שהבאת כשצריך להחליף סוללה אתה תגיע לסוללה חדשה ל35 אלף ואם זה משופצת לאזור ה30 אתה כמעט יכול טויוטה אוריס [ב35 בערך] 2014 אוטו חדש יותר, מתקדם יותר, ונראה בהרבה יותר טוב… זה מחיר מופקע מידי ומשהו מוזר עם זה שזה 2010 הצורה הישנה כנראה שזה סוף 2009 והוא כתב 2010

                                              אלי 2023א מנותק
                                              אלי 2023א מנותק
                                              אלי 2023
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @צילפינגים כתב בהאם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800:

                                              @TCRVO אין משמעות למה שהבאת כשצריך להחליף סוללה אתה תגיע לסוללה חדשה ל35 אלף ואם זה משופצת לאזור ה30 אתה כמעט יכול טויוטה אוריס [ב35 בערך] 2014 אוטו חדש יותר, מתקדם יותר, ונראה בהרבה יותר טוב… זה מחיר מופקע מידי ומשהו מוזר עם זה שזה 2010 הצורה הישנה כנראה שזה סוף 2009 והוא כתב 2010

                                              183ce09b-54af-470a-961a-9e180c3c50f7-image.png
                                              74d8f7c0-7c81-4787-bbb5-79d43c97e65d-image.png

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              82

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום