תאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]
-
נתקעתי בעמוד... מי שמכיר, בהונדה אינסייט הרדיאטור יושב מקדימה, כך שהלך לי הרדיאטור. יחד איתו כמובן הלכו עוד כמה חלקים כמו מגן קדמי [פנימי] וכאלה, הטמבון דווקא בסדר יחסית [לרכב אברכים כמובן...].
למעשה הגעתי איתו למכונאי להחליף רדיאטור, ששלח אותי לפחח שיסדר את כל חלקי הפח שמפריעים להגיע לרדיאטור. במוסך פחחות טענו שלא שווה להם לעבוד רק כדי לסדר את הגישה לרדיאטור - ולי לא היה שווה להחליף טמבון קדמי והמסתעף.
תכלס, את הרדיאטור ניסיתי להחליף לבד... אממה, שכנראה לא הצלחתי במיוחד, כי מידי כמה ק"מ ישנה נזילה...כרגע אני מחפש מוסך בסביבות פסגת זאב שיהיה מוכן לטפל ברכב כמו שהוא, בלי לשלוח אותי לפחח וכו'.
ובעצם אני גם מתלבט אם שווה למכור את הרכב לחלפים. - זאת התאונה הראשונה שלו, הוא עבד פיקס לגמרי עד עכשיו. חוץ מזה שנשאר מרכב שלם בלי מכות בכלל.
אז - אם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך, זה הכי טוב. ואם יש למישהו מה להחכים אותי בנושא סוחר רכב לחלפים [כמו כמה מחיר בערך אפשר לקבל על כזה דבר], אני גם ישמח מאד. -
@ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:
שכנראה לא הצלחתי במיוחד, כי מידי כמה ק"מ ישנה נזילה...
נזילה מאיפה?
החלפת בחדש או באחד מפירוק?
בכל מקרה אם הרדיאטור עצמו תקין והוא כרגע בפנים לא צריך שוב להחליף וממילא לא חייבים פחחות אלא רק למצוא את הנזילה ולסדר.@ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:בהונדה אינסייט הרדיאטור יושב מקדימה
בכל רכב
-
@נייטרון-חפשי כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:
@ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:
שכנראה לא הצלחתי במיוחד, כי מידי כמה ק"מ ישנה נזילה...
נזילה מאיפה?
החלפת בחדש או באחד מפירוק?
בכל מקרה אם הרדיאטור עצמו תקין והוא כרגע בפנים לא צריך שוב להחליף וממילא לא חייבים פחחות אלא רק למצוא את הנזילה ולסדר.@ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:בהונדה אינסייט הרדיאטור יושב מקדימה
בכל רכב
החלפתי בחדש [580 שח], כמה שניסיתי להבין מאיפה הנזילה - לא הצלחתי.
המלצה למוסך - יש?האמת, שאני באמת לא יודע איפה נמצא הרדיאטור בכל הרכבים... -
החלפתי בחדש [580 שח], כמה שניסיתי להבין מאיפה הנזילה - לא הצלחתי.
בגלל שמסתמא אף אחד לא הבין מה אני רוצה... אני יסביר, שכשהרכב עומד - הוא לא נוזל בכלל. רק אחרי נסיעה בת 2-3 ק"מ, מתחילים לנזול לו מים מהיכנשהו [-ואיך אני יודע? פשוט, נדלקת לו נורת חום מנוע]...
כך שקשה להבין מאיפה מגיע הדבר הזה.... -
@דני-מערכות כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:
למכור את הרכב
למה למכור למען ה' כולה נזילת מים!!
-
@צילפינגים כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:
למה למכור למען ה' כולה נזילת מים!!
עניתי לו לפני שקראתי את כל התגובות
בכל אופן אם הוא מסתבך והתיקון לא שווה לו אז הוא יכול למכור ולא לקבל כמו חלפים אלה כמעט מחיר מלא -
@ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:
כמה שניסיתי להבין מאיפה הנזילה - לא הצלחתי.
בהנחה שהרדיאטור עצמו תקין נזילה כנראה מהחיבורים אחרי ההחלפה [כדאי לשים סיליקון ובנד חדש] או מהפקק של הרדיאטור שלא אוטם כמו שצריך או כי הוא דפוק או כי הוא לא מתאים .
קשה לראות מאיפה הנזילה כי המים שיוצאים רותחים ומתאדים מייד -
מישהו יודע להגיד לי האם המים אמורים לעבור בכל הצינורות המחוברים, או רק בצינורות הגומי?
[יש גם צינורות 'ספוג' רחבים כאלו, ויש צינורות גומי, כמו צינורות של גז...]האמת, שמי שיודע לענות תשובה לכזאת שאלה, לא צריך את ההבהרה שבסוגריים@יצחק-רשטונ ?
@מוטי-56 ? -
@ניקושלה כתב בתאונה - הונדה אינסייט, דרוש מוסך [או קונה לחלפים?]:
נתקעתי בעמוד... מי שמכיר, בהונדה אינסייט הרדיאטור יושב מקדימה, כך שהלך לי הרדיאטור. יחד איתו כמובן הלכו עוד כמה חלקים כמו מגן קדמי [פנימי] וכאלה, הטמבון דווקא בסדר יחסית [לרכב אברכים כמובן...].
למעשה הגעתי איתו למכונאי להחליף רדיאטור, ששלח אותי לפחח שיסדר את כל חלקי הפח שמפריעים להגיע לרדיאטור. במוסך פחחות טענו שלא שווה להם לעבוד רק כדי לסדר את הגישה לרדיאטור - ולי לא היה שווה להחליף טמבון קדמי והמסתעף.
תכלס, את הרדיאטור ניסיתי להחליף לבד... אממה, שכנראה לא הצלחתי במיוחד, כי מידי כמה ק"מ ישנה נזילה...כרגע אני מחפש מוסך בסביבות פסגת זאב שיהיה מוכן לטפל ברכב כמו שהוא, בלי לשלוח אותי לפחח וכו'.
ובעצם אני גם מתלבט אם שווה למכור את הרכב לחלפים. - זאת התאונה הראשונה שלו, הוא עבד פיקס לגמרי עד עכשיו. חוץ מזה שנשאר מרכב שלם בלי מכות בכלל.
אז - אם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך, זה הכי טוב. ואם יש למישהו מה להחכים אותי בנושא סוחר רכב לחלפים [כמו כמה מחיר בערך אפשר לקבל על כזה דבר], אני גם ישמח מאד.תבדוק אולי בכלל הבעיה מהמאוורר
-
תודה לכל המגיבים, ובמיוחד לר' @צילפינגים שנתן לי עידוד בשעה קשה...
עברתי מחדש על כל חלקי החיבורים של הרדיאטור, וחיבור החיישן היה רופף למדי, בזמן החיבור הראשון חשבתי שאין צורך להבריג אותו כהלכה, כי הכניסה שלו סתומה בלאו הכי.
הכלל, הברגתי את חיבור החיישן עם כל הכח, ו... הרכב נסע כבר כ50 ק"מ מאז.ושוב - תודה ענקית לכולם.