דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. חוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח

      חוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עסקאות רכב
      137 פוסטים 13 כותבים 5.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יעקב מ. פינסי מחובר
        יעקב מ. פינסי מחובר
        יעקב מ. פינס
        סיירת פיקוח מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #1

        מצאתי ביד 2 את המודעה הזו מה דעתכם כדאי או לא

        או לחילופין מישהו יכול להמליץ לי על רכב באזור ה - 8,000₪ (אפשר גם בפחות)
        עדיפות על ידני בראש ובראשונה אח"כ נוחות ואח"כ צריכה

        תודה מראש לכל המגיבים

        שמישהו כותב עם במקום אם,
        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

        הגמ"ח
        ניתן להתקשר 0583262568
        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

        צילפינגיםצ יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • יעקב מ. פינסי מחובר
          יעקב מ. פינסי מחובר
          יעקב מ. פינס
          סיירת פיקוח מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #128

          אוקיי
          לחצתם אז אני אספר
          אתמול בסוף הדואר היה סגור בגלל זה התעכב הסיפור

          שברולט ספארק
          מנוע 1200
          ידני
          צבע ירוק מטאלי
          עלה 6000₪ לא כולל העברת בעלות 🫢

          תמונות?
          בספויילר

          IMG_20240925_082231_920.jpg IMG_20240925_082238_630.jpg IMG_20240925_082249_879.jpg

          שמישהו כותב עם במקום אם,
          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

          הגמ"ח
          ניתן להתקשר 0583262568
          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

          י ידניי KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

            מצאתי ביד 2 את המודעה הזו מה דעתכם כדאי או לא

            או לחילופין מישהו יכול להמליץ לי על רכב באזור ה - 8,000₪ (אפשר גם בפחות)
            עדיפות על ידני בראש ובראשונה אח"כ נוחות ואח"כ צריכה

            תודה מראש לכל המגיבים

            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגים
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2

            @יעקב-מ-פינס לגבי הספארק הדעות חלוקות [זכור לי שהיה פעם פה איזה נידון ומישהו הזכיר את זה שיש לו את האוטו הזה ואין לו שום תקלות מיוחדות וממש אמין כמובן ידני]
            ולגבי הנוחות קשה לי להאמין שתמצא משהו נוח בתקציב הזה ובמיוחד ידני אולי אפשר למצוא משהו נוח ברכבים האמריקאים כגון שברולט וכו’
            למשל סוזוקי אלטו ידני גם יכול להיות בתקציב שלך אבל גם שוב הוא לא נוח בעליל אם אתה נוסע על דף עם כתב אתה מרגיש את האותיות…

            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
            איזור ירושלים
            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

            יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • צילפינגיםצ צילפינגים

              @יעקב-מ-פינס לגבי הספארק הדעות חלוקות [זכור לי שהיה פעם פה איזה נידון ומישהו הזכיר את זה שיש לו את האוטו הזה ואין לו שום תקלות מיוחדות וממש אמין כמובן ידני]
              ולגבי הנוחות קשה לי להאמין שתמצא משהו נוח בתקציב הזה ובמיוחד ידני אולי אפשר למצוא משהו נוח ברכבים האמריקאים כגון שברולט וכו’
              למשל סוזוקי אלטו ידני גם יכול להיות בתקציב שלך אבל גם שוב הוא לא נוח בעליל אם אתה נוסע על דף עם כתב אתה מרגיש את האותיות…

              יעקב מ. פינסי מחובר
              יעקב מ. פינסי מחובר
              יעקב מ. פינס
              סיירת פיקוח מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3

              @צילפינגים כתב בחוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח:

              סוזוקי אלטו ידני

              לא חוזרים על בדיחה פעמיים
              היה לי כבר כזה אחד ואני לא אחזור אליו שוב
              (למרות שהצלחתי לדחוף בו 7 אנשים כולל נהג [אל תשאלו איך])

              @לך-תדע אתה יודע להביא מקור לנושא המדובר?

              שמישהו כותב עם במקום אם,
              אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

              הגמ"ח
              ניתן להתקשר 0583262568
              או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                @צילפינגים כתב בחוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח:

                סוזוקי אלטו ידני

                לא חוזרים על בדיחה פעמיים
                היה לי כבר כזה אחד ואני לא אחזור אליו שוב
                (למרות שהצלחתי לדחוף בו 7 אנשים כולל נהג [אל תשאלו איך])

                @לך-תדע אתה יודע להביא מקור לנושא המדובר?

                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגים
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #4

                @יעקב-מ-פינס הבאתי אותו רק בשביל הדוגמא…

                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                איזור ירושלים
                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ידניי מנותק
                  ידניי מנותק
                  ידני
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                  #5

                  בתור בעלים של ספארק 2012, אני מאוד ממליץ על הרכב הנ"ל, לדעתי זה הרכב החזק (מנוע1.2) בקטגוריה של הרכבי מיני,
                  אמינות- הרכב בבעלותי שנה וחצי שזה לא זמן מספיק לדעת אם הרכב אמין, אך מבירורים ומאנשים שיש להם את הרכב, לא ידועות מחלות, הדגם מ2013 הוא אף יותר משודרג שכולל חימום לכסאות וכו, והבידוד רעשים יותר טוב, הרכב הוא קוראני.
                  השאלה היא, אם אתה לא חושש מהק"מ הגבוהה של הרכב? זה לא קילומטרז’ מידי גבוה לרכב עם מנוע קטן?
                  לדעתי המחיר הוא קצת יקר, הרכבים הידניים ובמיוחד הספארק נמכרים בגרושים (לפני חודשיים פורסם 2012 120k יד ראשונה ב-10000) תעקוב אחרי יד 2, תוכל למצוא רכב עם נתונים יותר טובים.
                  מדריך שפרסמתי על רכבים ידניים 👇
                  https://rechavimzelaze.ovh/topic/1626/רכבים-ידניים

                  יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ידניי ידני

                    בתור בעלים של ספארק 2012, אני מאוד ממליץ על הרכב הנ"ל, לדעתי זה הרכב החזק (מנוע1.2) בקטגוריה של הרכבי מיני,
                    אמינות- הרכב בבעלותי שנה וחצי שזה לא זמן מספיק לדעת אם הרכב אמין, אך מבירורים ומאנשים שיש להם את הרכב, לא ידועות מחלות, הדגם מ2013 הוא אף יותר משודרג שכולל חימום לכסאות וכו, והבידוד רעשים יותר טוב, הרכב הוא קוראני.
                    השאלה היא, אם אתה לא חושש מהק"מ הגבוהה של הרכב? זה לא קילומטרז’ מידי גבוה לרכב עם מנוע קטן?
                    לדעתי המחיר הוא קצת יקר, הרכבים הידניים ובמיוחד הספארק נמכרים בגרושים (לפני חודשיים פורסם 2012 120k יד ראשונה ב-10000) תעקוב אחרי יד 2, תוכל למצוא רכב עם נתונים יותר טובים.
                    מדריך שפרסמתי על רכבים ידניים 👇
                    https://rechavimzelaze.ovh/topic/1626/רכבים-ידניים

                    יעקב מ. פינסי מחובר
                    יעקב מ. פינסי מחובר
                    יעקב מ. פינס
                    סיירת פיקוח מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                    #6

                    @ידני
                    ת’אמת שחיכיתי לתגובה ממך
                    אני ורכבים ידניים מאז שהתחלתי לנהוג (בלי ועם)
                    זה שהרכב קוראני לא אומר שכן יש לו מחלות?

                    נ.ב. את הרכב מהמדריך מכרת כבר? 😉

                    שמישהו כותב עם במקום אם,
                    אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                    הגמ"ח
                    ניתן להתקשר 0583262568
                    או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                    ידניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                      @ידני
                      ת’אמת שחיכיתי לתגובה ממך
                      אני ורכבים ידניים מאז שהתחלתי לנהוג (בלי ועם)
                      זה שהרכב קוראני לא אומר שכן יש לו מחלות?

                      נ.ב. את הרכב מהמדריך מכרת כבר? 😉

                      ידניי מנותק
                      ידניי מנותק
                      ידני
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #7

                      @יעקב-מ-פינס כתב בחוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח:

                      זה שהרכב קוראני לא אומר שכן יש לו מחלות?

                      ליונדאי קיה הקוראניות יש מחלות? אמנם הם לא אמינים כמו היפניות, אך לא יודעים כרכבים עם מחלות ונחשבים כרכבים אמינים.

                      יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ידניי ידני

                        @יעקב-מ-פינס כתב בחוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח:

                        זה שהרכב קוראני לא אומר שכן יש לו מחלות?

                        ליונדאי קיה הקוראניות יש מחלות? אמנם הם לא אמינים כמו היפניות, אך לא יודעים כרכבים עם מחלות ונחשבים כרכבים אמינים.

                        יעקב מ. פינסי מחובר
                        יעקב מ. פינסי מחובר
                        יעקב מ. פינס
                        סיירת פיקוח מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #8

                        @ידני
                        אני בכללי לא רוצה לגעת ביונדאי או קיאה שמעתי שיש להם בעיות מוזרות שקוראות בפתע פתאום

                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                        הגמ"ח
                        ניתן להתקשר 0583262568
                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                          @ידני
                          ת’אמת שחיכיתי לתגובה ממך
                          אני ורכבים ידניים מאז שהתחלתי לנהוג (בלי ועם)
                          זה שהרכב קוראני לא אומר שכן יש לו מחלות?

                          נ.ב. את הרכב מהמדריך מכרת כבר? 😉

                          ידניי מנותק
                          ידניי מנותק
                          ידני
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #9

                          @יעקב-מ-פינס כתב בחוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח:

                          נ.ב. את הרכב מהמדריך מכרת כבר? 😉

                          אישתי עדיין בלימודי נהיגה, אמנם חור רציני בכיס, אבל הספארק עדיין איתי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעקב מ. פינסי מחובר
                            יעקב מ. פינסי מחובר
                            יעקב מ. פינס
                            סיירת פיקוח מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #10

                            בנוסף זה מה שמישהו כתב לי על הרכב

                            נהגתי בזה כשזה היה חדש והיה כיף אבל אני לא יודע איך זה החזיק מעמד, לפי מיעוט היחידות שיש בכביש כנראה שלא כל כך…

                            מה אתה אומר?

                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                            הגמ"ח
                            ניתן להתקשר 0583262568
                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ידניי מנותק
                              ידניי מנותק
                              ידני
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #11

                              Screenshot_20240825_180148_Israel Car.jpg Screenshot_20240825_175937_Israel Car.jpg
                              שים לב: שברולט ספארק משנתונים 11-15 72% עדיין נוסעים על כבישי ישראל,
                              טויוטה קורולה: 79%
                              פער של רק 7% מול קורולה האמינה לא הייתי מגדיר את הספארק כמו שאותו אחד הגדיר לך כ"מיעוט יחידות"

                              צילפינגיםצ מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • ידניי ידני

                                Screenshot_20240825_180148_Israel Car.jpg Screenshot_20240825_175937_Israel Car.jpg
                                שים לב: שברולט ספארק משנתונים 11-15 72% עדיין נוסעים על כבישי ישראל,
                                טויוטה קורולה: 79%
                                פער של רק 7% מול קורולה האמינה לא הייתי מגדיר את הספארק כמו שאותו אחד הגדיר לך כ"מיעוט יחידות"

                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #12

                                @ידני כתב בחוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח:

                                הגדיר לך כ"מיעוט יחידות"

                                רק אחרי שקונים את האוטו פתאום שמים לב כמה יש אותו על הכביש…

                                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                איזור ירושלים
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • יעקב מ. פינסי מחובר
                                  יעקב מ. פינסי מחובר
                                  יעקב מ. פינס
                                  סיירת פיקוח מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                  #13

                                  השתכנעתי
                                  ועכשיו נשאל את השאלה הכי קריטית
                                  שווה לנסוע בשביל הרכב הזה חצי שעה?

                                  שמישהו כותב עם במקום אם,
                                  אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                  הגמ"ח
                                  ניתן להתקשר 0583262568
                                  או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                  ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                    השתכנעתי
                                    ועכשיו נשאל את השאלה הכי קריטית
                                    שווה לנסוע בשביל הרכב הזה חצי שעה?

                                    ידניי מנותק
                                    ידניי מנותק
                                    ידני
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #14

                                    @יעקב-מ-פינס כתב בחוות דעת על שברולט ספארק 2013\בקשה להמלצה על רכב עד 8 אש"ח:

                                    השתכנעתי
                                    ועכשיו נשאל את השאלה הכי קריטית
                                    שווה לנסוע בשביל הרכב הזה חצי שעה?

                                    אתה צריך את הרכב לעכשיו? כי אם לא הייתי ממליץ לך לחכות, תוכל למצוא נתונים יותר טובים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • A מנותק
                                      A מנותק
                                      avi 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #15

                                      מה עם זה
                                      נשמע פרטים הרבה הרבה יותר טובים ובסה"כ 9 אש"ח, ויכול להיות שבמעמד המכירה יוריד לך יותר וגם אם לא עדיין שווה להוסיף על זה עוד אלף.

                                      יעקב מ. פינסי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      3
                                      • A avi 0

                                        מה עם זה
                                        נשמע פרטים הרבה הרבה יותר טובים ובסה"כ 9 אש"ח, ויכול להיות שבמעמד המכירה יוריד לך יותר וגם אם לא עדיין שווה להוסיף על זה עוד אלף.

                                        יעקב מ. פינסי מחובר
                                        יעקב מ. פינסי מחובר
                                        יעקב מ. פינס
                                        סיירת פיקוח מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #16

                                        @avi-0

                                        סגול???

                                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                        הגמ"ח
                                        ניתן להתקשר 0583262568
                                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                          @avi-0

                                          סגול???

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          avi 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #17

                                          @יעקב-מ-פינס

                                          קילומטראז׳ 149,000 צבע כחול בהיר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • A avi 0

                                            מה עם זה
                                            נשמע פרטים הרבה הרבה יותר טובים ובסה"כ 9 אש"ח, ויכול להיות שבמעמד המכירה יוריד לך יותר וגם אם לא עדיין שווה להוסיף על זה עוד אלף.

                                            יעקב מ. פינסי מחובר
                                            יעקב מ. פינסי מחובר
                                            יעקב מ. פינס
                                            סיירת פיקוח מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #18

                                            @avi-0
                                            שאלה אחרונה בנוגע אליו
                                            אם זה כ"כ שווה למה המודעה כבר חודש באתר?

                                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                            הגמ"ח
                                            ניתן להתקשר 0583262568
                                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                            צילפינגיםצ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            1
                                            • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                              @avi-0
                                              שאלה אחרונה בנוגע אליו
                                              אם זה כ"כ שווה למה המודעה כבר חודש באתר?

                                              צילפינגיםצ מנותק
                                              צילפינגיםצ מנותק
                                              צילפינגים
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #19

                                              @יעקב-מ-פינס וואלקם טו דה ידני…

                                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                              איזור ירושלים
                                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                              יעקב מ. פינסי ידניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              5
                                              • צילפינגיםצ צילפינגים

                                                @יעקב-מ-פינס וואלקם טו דה ידני…

                                                יעקב מ. פינסי מחובר
                                                יעקב מ. פינסי מחובר
                                                יעקב מ. פינס
                                                סיירת פיקוח מייבין
                                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                                #20

                                                @צילפינגים
                                                ובכל זאת?

                                                שמישהו כותב עם במקום אם,
                                                אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                                הגמ"ח
                                                ניתן להתקשר 0583262568
                                                או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                                צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                                1

                                                • 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7

                                                72

                                                מחובר

                                                3.0k

                                                משתמשים

                                                9.8k

                                                נושאים

                                                131.8k

                                                פוסטים
                                                • התחברות

                                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                                • פוסט ראשון
                                                  פוסט אחרון
                                                0
                                                • דף הבית
                                                • תקנון הפורום
                                                • מילון מושגים המלא
                                                • המדריך המלא למשתמש
                                                • פוסטים אחרונים
                                                • משתמשים
                                                • חיפוש גוגל בפורום
                                                • פנייה למנהל הפורום