דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?

      מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 6 כותבים 510 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        ידידים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
        #1

        אני צריך מולטימדיה לקורולה 2007 משו זול [200] ש"ח איך אני יודע אם יש סים מובנה
        אגב אם יש למישו קישור שמתאים אשמח מאוד
        תודה!!!

        המפותחה KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י ידידים

          אני צריך מולטימדיה לקורולה 2007 משו זול [200] ש"ח איך אני יודע אם יש סים מובנה
          אגב אם יש למישו קישור שמתאים אשמח מאוד
          תודה!!!

          המפותחה מנותק
          המפותחה מנותק
          המפותח
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
          #2

          @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס!!! איך אני יודע אם יש מקום לסים???:

          אני צריך מולטימדיה לקורולה 2007 משו זול [200] ש"ח איך אני יודע אם יש סים מובנה

          ב200 ש"ח תקבל משהו שתדליק את האוטו זה ידלק אחרי 10 דקות וגם יצלע בכבידות

          אגב אם יש למישו קישור שמתאים אשמח מאוד

          יש לי קישור אבל אין כמעט פאנלים מתאימים לזה כל כך

          תודה!

          בשמחה!

          מתקין מערכות מולטימדיה
          טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
          בצפת והסביבה
          לפרטים: במייל שבפרופיל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            ידידים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
            #3

            @המפותח
            תכל’ס מה אתה ממליץ לי לעשות
            משו הכי זול שאפשר אבל שיתפקד סביר כולל סים

            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ידידים

              @המפותח
              תכל’ס מה אתה ממליץ לי לעשות
              משו הכי זול שאפשר אבל שיתפקד סביר כולל סים

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
              #4

              @ידידים המינימום של כולל סים זה 450 בסיילים.

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              K תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @ידידים המינימום של כולל סים זה 450 בסיילים.

                K מנותק
                K מנותק
                klopkk
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @EBA האמת שאני הבאתי ליונדאי שלי כולל פאנל ב330 לפני שנה בערך
                הזוי שזה המחירים היום

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  ידידים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  ואיך אני רואה במפרט אם יש בזה סים?
                  איך זה כתוב?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י ידידים

                    אני צריך מולטימדיה לקורולה 2007 משו זול [200] ש"ח איך אני יודע אם יש סים מובנה
                    אגב אם יש למישו קישור שמתאים אשמח מאוד
                    תודה!!!

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                    #7

                    @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס!!! איך אני יודע אם יש מקום לסים???:

                    אגב אם יש למישו קישור שמתאים אשמח מאוד

                    יש כבר נושא על זה. פה.
                    ולענ’'ד כדאי שתשאל שם אם משהו לא ברור לך במה שכתבו שם המומחים, הם גם יקבלו התראה מייד כשתשאל.


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס!!! איך אני יודע אם יש מקום לסים???:

                      אגב אם יש למישו קישור שמתאים אשמח מאוד

                      יש כבר נושא על זה. פה.
                      ולענ’'ד כדאי שתשאל שם אם משהו לא ברור לך במה שכתבו שם המומחים, הם גם יקבלו התראה מייד כשתשאל.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ידידים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @Klonimoos:

                      יש כבר נושא על זה. פה.

                      לא הצלחתי להבין משם איזה מולטימדיה מתאימה לי
                      יש ישו שיכול לעזור לי ?
                      מולימדיה לקורולה 2007 שמתאימה לוויז
                      תודה

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ידידים

                        @Klonimoos:

                        יש כבר נושא על זה. פה.

                        לא הצלחתי להבין משם איזה מולטימדיה מתאימה לי
                        יש ישו שיכול לעזור לי ?
                        מולימדיה לקורולה 2007 שמתאימה לוויז
                        תודה

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                        @Klonimoos:

                        יש כבר נושא על זה. פה.

                        לא הצלחתי להבין משם איזה מולטימדיה מתאימה לי
                        יש ישו שיכול לעזור לי ?
                        מולימדיה לקורולה 2007 שמתאימה לוויז
                        תודה

                        למה להסתבך???
                        תקנה מערכת T10/S18
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DCRd9pz
                        מצלמת רוורס AHD (שם אין עם המערכת)
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_De0aP0F
                        וכבל מתאם
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DkWOsFN

                        לדעתי לא צריך פאנל מדביקים את זה בין המזגנים וזה יוצא פצצה, עשיתי הרבה כאלה היו מרוצים.
                        אם אתה צריך התקנה, אתה מוזמן לבית שמש.

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מיישהמ מיישה

                          @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                          @Klonimoos:

                          יש כבר נושא על זה. פה.

                          לא הצלחתי להבין משם איזה מולטימדיה מתאימה לי
                          יש ישו שיכול לעזור לי ?
                          מולימדיה לקורולה 2007 שמתאימה לוויז
                          תודה

                          למה להסתבך???
                          תקנה מערכת T10/S18
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_DCRd9pz
                          מצלמת רוורס AHD (שם אין עם המערכת)
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_De0aP0F
                          וכבל מתאם
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_DkWOsFN

                          לדעתי לא צריך פאנל מדביקים את זה בין המזגנים וזה יוצא פצצה, עשיתי הרבה כאלה היו מרוצים.
                          אם אתה צריך התקנה, אתה מוזמן לבית שמש.

                          י מנותק
                          י מנותק
                          ידידים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                          למה להסתבך???
                          תקנה מערכת T10/S18

                          תוכל לפרט בדיוק
                          פשוט יש כמה T10 וכמה S18
                          אגב מה הכוונה להדביק בין המזגנים? איך?

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י ידידים

                            @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                            למה להסתבך???
                            תקנה מערכת T10/S18

                            תוכל לפרט בדיוק
                            פשוט יש כמה T10 וכמה S18
                            אגב מה הכוונה להדביק בין המזגנים? איך?

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                            @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                            למה להסתבך???
                            תקנה מערכת T10/S18

                            תוכל לפרט בדיוק
                            פשוט יש כמה T10 וכמה S18
                            אגב מה הכוונה להדביק בין המזגנים? איך?

                            יש שם 9 אינץ ו10 אינץ, אתה צריך 9
                            ואתה רוצה להתקין בעצמך או ללכת למתקין?

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיישהמ מיישה

                              @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                              @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                              למה להסתבך???
                              תקנה מערכת T10/S18

                              תוכל לפרט בדיוק
                              פשוט יש כמה T10 וכמה S18
                              אגב מה הכוונה להדביק בין המזגנים? איך?

                              יש שם 9 אינץ ו10 אינץ, אתה צריך 9
                              ואתה רוצה להתקין בעצמך או ללכת למתקין?

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ידידים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                              ואתה רוצה להתקין בעצמך או ללכת למתקין?

                              כבר יצא לי להתקין פעם אחת עם חבר ככה שאני יתקין בעצמי
                              רק שלא הבנתי איך להדביק כלומר זה לא מתאים וצריך להדביק?

                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י ידידים

                                @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                                ואתה רוצה להתקין בעצמך או ללכת למתקין?

                                כבר יצא לי להתקין פעם אחת עם חבר ככה שאני יתקין בעצמי
                                רק שלא הבנתי איך להדביק כלומר זה לא מתאים וצריך להדביק?

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @ידידים כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                                @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

                                ואתה רוצה להתקין בעצמך או ללכת למתקין?

                                כבר יצא לי להתקין פעם אחת עם חבר ככה שאני יתקין בעצמי
                                רק שלא הבנתי איך להדביק כלומר זה לא מתאים וצריך להדביק?

                                תזמין קודם, כשזה יהיה לך ביד נדבר בטלפון

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4

                                67

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.4k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום