דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010

      מולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      42 פוסטים 5 כותבים 1.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא איפה למעיישה לקנות עכשיו T10 מיישה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • simonS simon

        יש דבר כזה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010 שמתחבר לשליטה מההגה?
        מה שחשוב לי זה, שאפשר להכשיר אותו, אפשרות לוויז ופנגו, וחיבור למצלמת רוורס, כניסת דיסק און קי לשירים השיעורים, וכמובן סים בשביל הוייז, ושליטה מההגה.
        מצאתי מערכות שאינם t10 ואני לא יודע האם אוכל לפרוץ אותם ומה האיכות שלהם.

        המפותחה מנותק
        המפותחה מנותק
        המפותח
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @simon בעבר דיברו על הרכב הזה מה שיצא שאין פאנל מתאים לזה
        צמה וקנבס יש, ברגע שיש לך צמה ויש לך לחצני הגה אז אתה יכול לקשר בין הצמה ללחצני הגה
        ואתה גם יכול לחבר מערכת T10
        נראה לי @טכנלוג מבין בעניין

        מתקין מערכות מולטימדיה
        טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
        בצפת והסביבה
        לפרטים: במייל שבפרופיל

        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • המפותחה המפותח

          @simon בעבר דיברו על הרכב הזה מה שיצא שאין פאנל מתאים לזה
          צמה וקנבס יש, ברגע שיש לך צמה ויש לך לחצני הגה אז אתה יכול לקשר בין הצמה ללחצני הגה
          ואתה גם יכול לחבר מערכת T10
          נראה לי @טכנלוג מבין בעניין

          שלמהש מנותק
          שלמהש מנותק
          שלמה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @המפותח כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

          @simon בעבר דיברו על הרכב הזה מה שיצא שאין פאנל מתאים לזה
          צמה וקנבס יש, ברגע שיש לך צמה ויש לך לחצני הגה אז אתה יכול לקשר בין הצמה ללחצני הגה
          ואתה גם יכול לחבר מערכת T10
          נראה לי @טכנולוג מבין בעניין

          אתה בטח מתכוון לזה
          זה 2014 ומעלה

          כאן בשביל לעזור :)

          המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שלמהש שלמה

            @המפותח כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

            @simon בעבר דיברו על הרכב הזה מה שיצא שאין פאנל מתאים לזה
            צמה וקנבס יש, ברגע שיש לך צמה ויש לך לחצני הגה אז אתה יכול לקשר בין הצמה ללחצני הגה
            ואתה גם יכול לחבר מערכת T10
            נראה לי @טכנולוג מבין בעניין

            אתה בטח מתכוון לזה
            זה 2014 ומעלה

            המפותחה מנותק
            המפותחה מנותק
            המפותח
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
            #4

            @שלמה אבל נראה לי שב 2010 זה אותו סרט עם המולטימדיה

            מתקין מערכות מולטימדיה
            טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
            בצפת והסביבה
            לפרטים: במייל שבפרופיל

            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • המפותחה המפותח

              @שלמה אבל נראה לי שב 2010 זה אותו סרט עם המולטימדיה

              שלמהש מנותק
              שלמהש מנותק
              שלמה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
              #5

              @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש’ שלו

              כאן בשביל לעזור :)

              simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיישהמ מיישה

                @EBA כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                @מיישה הפרש של מעל 13 דולר, כמדומני שאפשר לקנות את המצלמה בפחות.

                נכון, אבל זו המערכת עם הגרסה החדשה, בשנייה התמונה היא של הגרסה הישנה.

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @מיישה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                @EBA כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                @מיישה הפרש של מעל 13 דולר, כמדומני שאפשר לקנות את המצלמה בפחות.

                נכון, אבל זו המערכת עם הגרסה החדשה, בשנייה התמונה היא של הגרסה הישנה.

                יש את החדשה בלי מצלמה?

                כאן בשביל לעזור :)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמהש שלמה

                  @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש’ שלו

                  simonS מנותק
                  simonS מנותק
                  simon
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                  #7

                  @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                  @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                  זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש’ שלי נראה בערך כך
                  צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                  מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • simonS simon

                    @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                    @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                    זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש’ שלי נראה בערך כך
                    צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                    #8

                    @simon
                    הנושא חרג, ויפוצל.

                    @simon
                    מקווה שמצאת…

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • simonS simon

                      @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                      @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                      זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש’ שלי נראה בערך כך
                      צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                      #9

                      @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                      @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                      @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                      זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש שלי נראה בערך כך
                      צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                      זה נראה מערכת מעולה, רק צריך לקנות 4 ראם כדי שבוודאות תהיה חסימה טובה, וגם שהמערכת לא תקרוס עם הקנבס, אגב, כאן זה 80 ש"ח פחות.
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_Dcwf0b1

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיישהמ מיישה

                        @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                        @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                        @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                        זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש שלי נראה בערך כך
                        צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                        זה נראה מערכת מעולה, רק צריך לקנות 4 ראם כדי שבוודאות תהיה חסימה טובה, וגם שהמערכת לא תקרוס עם הקנבס, אגב, כאן זה 80 ש"ח פחות.
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_Dcwf0b1

                        simonS מנותק
                        simonS מנותק
                        simon
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                        #10

                        @מיישה כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                        @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                        @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                        @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                        זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש שלי נראה בערך כך
                        צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                        זה נראה מערכת מעולה, רק צריך לקנות 4 ראם כדי שבוודאות תהיה חסימה טובה, וגם שהמערכת לא תקרוס עם הקנבס, אגב, כאן זה 80 ש"ח פחות.
                        https://s.click.aliexpress.com/e/_Dcwf0b1

                        תודה רבה
                        ה 4 ראם יקר מאד בסוג הזה, אצטרך לחפש אחר.
                        מה זה קנבס?
                        ואיך אפשר לדעת מראש שאני יכול להכשיר אותה?

                        מיישהמ ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • simonS simon

                          @מיישה כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                          @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                          @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                          @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                          זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש שלי נראה בערך כך
                          צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                          זה נראה מערכת מעולה, רק צריך לקנות 4 ראם כדי שבוודאות תהיה חסימה טובה, וגם שהמערכת לא תקרוס עם הקנבס, אגב, כאן זה 80 ש"ח פחות.
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_Dcwf0b1

                          תודה רבה
                          ה 4 ראם יקר מאד בסוג הזה, אצטרך לחפש אחר.
                          מה זה קנבס?
                          ואיך אפשר לדעת מראש שאני יכול להכשיר אותה?

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                          @מיישה כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                          @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                          @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                          @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                          זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש שלי נראה בערך כך
                          צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                          זה נראה מערכת מעולה, רק צריך לקנות 4 ראם כדי שבוודאות תהיה חסימה טובה, וגם שהמערכת לא תקרוס עם הקנבס, אגב, כאן זה 80 ש"ח פחות.
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_Dcwf0b1

                          תודה רבה
                          ה 4 ראם יקר מאד בסוג הזה, אצטרך לחפש אחר.
                          מה זה קנבס?
                          ואיך אפשר לדעת מראש שאני יכול להכשיר אותה?

                          קנבס זה חיבור בין המולטיימדיה למחשב הרכב, בסיטרואן זה הכרחי.
                          בגדול, כמעט כל מערכת שהיא מספיק חזקה ומהירה, החסימה של אאוטנט היא הרמטית.

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • simonS simon

                            @מיישה כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                            @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                            @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                            @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                            זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש שלי נראה בערך כך
                            צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                            זה נראה מערכת מעולה, רק צריך לקנות 4 ראם כדי שבוודאות תהיה חסימה טובה, וגם שהמערכת לא תקרוס עם הקנבס, אגב, כאן זה 80 ש"ח פחות.
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_Dcwf0b1

                            תודה רבה
                            ה 4 ראם יקר מאד בסוג הזה, אצטרך לחפש אחר.
                            מה זה קנבס?
                            ואיך אפשר לדעת מראש שאני יכול להכשיר אותה?

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טכנולוג
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                            #12
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                              #13
                              פוסט זה נמחק!
                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ט טכנולוג

                                פוסט זה נמחק!

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @טכנולוג כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                @מיישה התמונה שהוא צירף אינה שלו אלא דומה

                                @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                הדש שלי נראה בערך כך

                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/kve0ky8e?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1
                                עיין שם

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • simonS simon

                                  @מיישה כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                  @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                  @שלמה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

                                  @המפותח כן ברור אבל צריך תמונה של הדש שלו

                                  זה מתאים לרכב שלי, אבל זה לא T10 ואין לי מושג האיכות והאם ניתן להכשירו, הדש שלי נראה בערך כך
                                  צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                                  זה נראה מערכת מעולה, רק צריך לקנות 4 ראם כדי שבוודאות תהיה חסימה טובה, וגם שהמערכת לא תקרוס עם הקנבס, אגב, כאן זה 80 ש"ח פחות.
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_Dcwf0b1

                                  תודה רבה
                                  ה 4 ראם יקר מאד בסוג הזה, אצטרך לחפש אחר.
                                  מה זה קנבס?
                                  ואיך אפשר לדעת מראש שאני יכול להכשיר אותה?

                                  ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טכנולוג
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                  #15

                                  @simon זו המערכת שהתקנתי לחבר שלי לפני כשנה בפיקאסו 2014 והוא מרוצה מאוד - מפורט בשרשור הזה בהרחבה קרדיט ל @שלמה היקר (יש שם ניפוי באגים אלחוטי - דהיינו שניתן להתקין קיידרואיד לחסימה)
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DdDySOX

                                  דגם s5 ומעלה היא אמורה להתאים גם לך אבל תצטרך לקנות כבל וקנבס בנפרד

                                  simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @טכנולוג כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                    @מיישה התמונה שהוא צירף אינה שלו אלא דומה

                                    @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                    הדש שלי נראה בערך כך

                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/kve0ky8e?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1
                                    עיין שם

                                    simonS מנותק
                                    simonS מנותק
                                    simon
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                                    #16

                                    @מיישה כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                    @טכנולוג כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                    @מיישה התמונה שהוא צירף אינה שלו אלא דומה

                                    @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                    הדש שלי נראה בערך כך

                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/kve0ky8e?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1
                                    עיין שם

                                    ההבדל היחיד בין התמונה שצירפתי לשלי, זה הכפתור העגול שנמצא בן שני חורי המזגן, שאצלי הוא לא קיים.
                                    מסומן בתמונה
                                    צילום מסך 2024-08-21 023019.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ט טכנולוג

                                      @simon זו המערכת שהתקנתי לחבר שלי לפני כשנה בפיקאסו 2014 והוא מרוצה מאוד - מפורט בשרשור הזה בהרחבה קרדיט ל @שלמה היקר (יש שם ניפוי באגים אלחוטי - דהיינו שניתן להתקין קיידרואיד לחסימה)
                                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DdDySOX

                                      דגם s5 ומעלה היא אמורה להתאים גם לך אבל תצטרך לקנות כבל וקנבס בנפרד

                                      simonS מנותק
                                      simonS מנותק
                                      simon
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                                      #17

                                      @טכנולוג כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                      @simon זו המערכת שהתקנתי לחבר שלי לפני כשנה בפיקאסו 2014 והוא מרוצה מאוד - מפורט בשרשור הזה בהרחבה קרדיט ל @שלמה היקר (יש שם ניפוי באגים אלחוטי - דהיינו שניתן להתקין קיידרואיד לחסימה)
                                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DdDySOX

                                      דגם s5 ומעלה היא אמורה להתאים גם לך אבל תצטרך לקנות כבל וקנבס בנפרד

                                      תודה רבה
                                      גם בזה אצטרך לרכוש כבל וקנבס?
                                      בנוסף אני מעדיף מסך קטן כדי לא לחסום את המזגן, וכן במחיר נמוך יותר, יש דבר כזה במציאות?

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • simonS simon

                                        @טכנולוג כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                        @simon זו המערכת שהתקנתי לחבר שלי לפני כשנה בפיקאסו 2014 והוא מרוצה מאוד - מפורט בשרשור הזה בהרחבה קרדיט ל @שלמה היקר (יש שם ניפוי באגים אלחוטי - דהיינו שניתן להתקין קיידרואיד לחסימה)
                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DdDySOX

                                        דגם s5 ומעלה היא אמורה להתאים גם לך אבל תצטרך לקנות כבל וקנבס בנפרד

                                        תודה רבה
                                        גם בזה אצטרך לרכוש כבל וקנבס?
                                        בנוסף אני מעדיף מסך קטן כדי לא לחסום את המזגן, וכן במחיר נמוך יותר, יש דבר כזה במציאות?

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @simon

                                        @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                        גם בזה אצטרך לרכוש כבל וקנבס?

                                        כנראה שלא אמנם לא כתוב אבל מסתבר שזה מגיע עם כבל וקנבס

                                        @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                        בנוסף אני מעדיף מסך קטן כדי לא לחסום את המזגן, וכן במחיר נמוך יותר, יש דבר כזה במציאות?

                                        כל דגם שתביא יחסום חלק מהמזגן (מה שאני הצעתי הוא 10 אינץ’ ולכן הוא חוסם הכי הרבה)
                                        ומה שאתה הצעת עולה יקר למפרט טוב
                                        נראה לי שהפתרון הטוב ביותר עבורך הוא לקנות t10 רגיל (9 אינץ’ ) ולחבר אותו לדבר כזה https://s.click.aliexpress.com/e/_DdCsMpH
                                        זה גם הכי זול וגם חזק (עדיין זה יחסום חלק נכבד מהמזגן אבל כאמור לא נראה לי שיש פתרון בלי לחסום חלק מהמזגן - אולי יש דבר כזה גם ל7 אינץ’)

                                        simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טכנולוג

                                          @simon

                                          @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                          גם בזה אצטרך לרכוש כבל וקנבס?

                                          כנראה שלא אמנם לא כתוב אבל מסתבר שזה מגיע עם כבל וקנבס

                                          @simon כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                          בנוסף אני מעדיף מסך קטן כדי לא לחסום את המזגן, וכן במחיר נמוך יותר, יש דבר כזה במציאות?

                                          כל דגם שתביא יחסום חלק מהמזגן (מה שאני הצעתי הוא 10 אינץ’ ולכן הוא חוסם הכי הרבה)
                                          ומה שאתה הצעת עולה יקר למפרט טוב
                                          נראה לי שהפתרון הטוב ביותר עבורך הוא לקנות t10 רגיל (9 אינץ’ ) ולחבר אותו לדבר כזה https://s.click.aliexpress.com/e/_DdCsMpH
                                          זה גם הכי זול וגם חזק (עדיין זה יחסום חלק נכבד מהמזגן אבל כאמור לא נראה לי שיש פתרון בלי לחסום חלק מהמזגן - אולי יש דבר כזה גם ל7 אינץ’)

                                          simonS מנותק
                                          simonS מנותק
                                          simon
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                                          #19

                                          @טכנולוג
                                          תודה רבה
                                          אשמח לקישור ל10 הרגיל שהוא אכן מקורי, וכן לקנבס וכבל אם צריך.
                                          תודה על ההשקעה והסבלנות.

                                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • simonS simon

                                            @טכנולוג
                                            תודה רבה
                                            אשמח לקישור ל10 הרגיל שהוא אכן מקורי, וכן לקנבס וכבל אם צריך.
                                            תודה על ההשקעה והסבלנות.

                                            ט מנותק
                                            ט מנותק
                                            טכנולוג
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                            #20

                                            @simon מולטימדיה כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_DdxB4cj שים לב t10 9 אינץ’
                                            כבל וקנבס כאן
                                            https://he.aliexpress.com/item/1005003307273034.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.45.593a586aGgNJQs&gatewayAdapt=glo2isr
                                            ולא לשכוח קופונים כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/27336

                                            simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            1
                                            • ט טכנולוג

                                              @simon מולטימדיה כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_DdxB4cj שים לב t10 9 אינץ’
                                              כבל וקנבס כאן
                                              https://he.aliexpress.com/item/1005003307273034.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.45.593a586aGgNJQs&gatewayAdapt=glo2isr
                                              ולא לשכוח קופונים כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/27336

                                              simonS מנותק
                                              simonS מנותק
                                              simon
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @טכנולוג כתב במולטימדיה t10 לסיטרואן פיקסאו c4 2010:

                                              @simon מולטימדיה כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_DdxB4cj שים לב t10 9 אינץ’
                                              כבל וקנבס כאן
                                              https://he.aliexpress.com/item/1005003307273034.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.45.593a586aGgNJQs&gatewayAdapt=glo2isr
                                              ולא לשכוח קופונים כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/27336

                                              יש 3 דגמי T10 בקישור הזה, A B D
                                              על מה כבודו ממליץ?

                                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום